به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۳۵۹۲۲

گزارش احمد شهید یک فاجعه مهم است!

گروه سياسي: يك نماینده سابق و اصولگراي مجلس گفته گزارش احمد شهید درباره وضعیت حقوق بشر در ایران «یک فاجعه مهم» است و «امروز ما شاهد تکرار وقایع تلخی در خصوص موضوعات هسته‌ای هستیم که در دوران آقای خاتمی اتفاق افتاد، این تجربه نباید تکرار می‌شد.» مهمترین محورهای سخنان پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:
گزارش احمد شهید یک فاجعه مهم است!
- گزارشات حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران که توسط این فرد معلوم الحال ارائه می‌شود یک فاجعه مهم است؛ این حرکات در نتیجه شکست‌ها و گسست‌هایی است که در بین ملت‌ها در سازمان ملل ایجاد شده است.

- هدف از تإسیس سازمان ملل تإمین خواسته‌هاي ملت‌ها و افزایش مشترکات آنها بود اما متإسفانه سامان ملل در جهت اهداف یک کشور حرکت می‌کند و در اختیار یک قدرت قرار دارد و خواسته آن کشور را بر دنیا دیکته می‌کند. این سازمان با این اوصاف در حال فروپاشی است.

- احمد شهید نماینده منافقین علیه انقلاب ملت ماست و منابع اطلاعاتی مورد نیاز تروریست‌ها را تإمین می‌کند؛ تروریست‌هایی که تا چند سال قبل در لیست سیاه کشورهای اروپایی قرار داشتند اما اکنون از آنها حمایت می‌شود؛ باید پرسید چگونه امروز این تروریست‌ها برای ما از حقوق بشر می‌گویند؟

- گزارشات احمد شهید تنها به درد منافقین و صهیونیست‌ها و آمریکا می‌خورد و فاقد ارزش قانونی است. هدف عوامل سازمان ملل در تدوین این نوع گزارشات شکست آنها در تکمیل پرونده صلح آمیز هسته‌ای ایران است، آنها قصد دارند مذاکرات هسته‌ای را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنند، این یک برنامه ریزی دقیق است.

- امروز ما شاهد تکرار وقایع تلخی در خصوص موضوعات هسته‌ای هستیم که در دوران آقای خاتمی اتفاق افتاد، این تجربه نباید تکرار می‌شد، ما امروز از خود صداقت نشان دادیم و کمال همکاری را داشتیم اما طرف مذاکره کننده ما خباثت خود را در غالب فریبکاری نشان می‌دهد. آمریکا آخرین فرصت طلایی خود را با ارائه این گزارشات از دست می‌دهد.