به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۵۹۳۷

قرارداد کرسنت و خواب‌زمستانی ميركاظمي

گروه اقتصادي-رسانه‌ها: روزنامه شرق نوشت: مگر نه اینکه همین آقای مسعود میرکاظمی، رییس کمیسیون انرژی مجلس، دوسال وزیر نفت احمدی‌نژاد بوده، پس حالا چرا یاد «کرسنت» کرده و مدام از امنیتی‌شدن این پرونده می‌گوید و ناگفته‌هایش. مگر نه اینکه شخص ایشان دوسال در مسند وزیر نفت می‌توانست پاسخ سوال‌های متعدد امروزش را بدهد و کاری کند که اصلا عمر پرونده کرسنت به دولت یازدهم نرسد. پس چرا درباره سکوت و تعلل دوران وزارت شان چیزی نمی‌‏گویند و اینکه چرا همه توصیه‌های امروز به زنگنه را همان روز عملیاتی نکردند.
مهم‌تر از همه اینها چرا با این همه تاخیر، افکار عمومی در جریان پرونده بابک زنجانی قرار گرفت و حاشیه‌های امضای چهار وزیر محمود احمدی‌نژاد پای آقای زنجانی از جمله اسرار مگو باقی ماند تا اینکه رسانه‌ها آن را از زیر خاکستر به‌ در ‌آوردند. آیا تعداد کم‌شماری از نمایندگان حاضر در مجلس نهم که این روزها نقدهای اساسی به دولت یازدهم مطرح می‌کنند، در دوره خوش و خرم‌گویی به دولت مهرورز آقای احمدی‌نژاد در خواب زمستانی بودند یا اینکه داده‌های مناسبی از فساد و اختلاس به دستشان نمی‌رسید؟

کارشناس نفت
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۱:۰۲
با سلام . شایسته است جناب آقای میر کاظمی در مسائلی که در حوزه تخصص ایشان نیست اظهار نظر نفرمایند. اگر امروز میگوئیم چرا مسئله کرسنت در زمان وزارت ایشان حل و فصل نشده است دلیل آن اینست که آقای میرکاظمی در حوزه مسائل نفت و قرار دادهای آن تخصص نداشته اند و راهکار مناسبی برای فیصله دادن موضوع قابل ارائه نبوده است. اما اکنون کرسنت تنها چیزی است که مانده است تا آقای میرکاظمی یا سایرین در دست داشته باشند تا حرفی برای گفتن موجود باشد. (213161)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۲:۱۷
ایشالا 2 سال دیگه جواب این به اصطلاح نمایندگان ملت!!! رو میدیم.اینا خودشون میدونن آخرین دوره حضورشون تو مجلسه،به خاطر همین دارن تلاش میکنن تا ضربه بیشتری رو به مردم وارد کنن (213179)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۳:۲۴
يكسال ديگه چرادوسال؟ (213197)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۲:۳۵
ای نا قلا توهم.!!!!!!! (213186)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۳:۳۹
ضمن انکه آقای میر کاظمی تخصص نفت را نداشت و نمایندگان احمدی نژاد رای به وزارت ایشون دادند بلکه تنها کاری که در وزارت نفت انجام دا قراداد های کلان با قرار گاه خاتم و کوچ اتوبوسی دوستانش از وزارت بازرگانی به نفت که همین به اصطلاح نمایندگان به این آقا خرده هم نگرفتند که وزارت نفت جای متخصصین است ونه تحمیلین؟؟ (213203)
سودا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ۱۹:۲۷
اصلا میر کاظمی برای این به وزارت نفت رفته بود تا رانت های پشت پرده را هماهنگ و امثال بابک زنجانی را که دلال وسپر پشت پرده ایهاست فربه نماید . (213282)