به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۳۶۰۵۷
از زمانی که پسرم متولد شده است

مسی: فوتبال دیگر اولویت زندگی من نیست

گروه ورزشي: فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت که زندگی او از ۲ سال پیش کاملا ً دگرگون شده و حالا برای او فوتبال مهم‌‌ترین دغدغه نیست.
مسی: فوتبال دیگر اولویت زندگی من نیست
لیونل مسی که این روزها دوباره به اوج برگشته و روند گلزنی را از سر گرفته است، در مصاحبه‌ای با شبکه TyC Sports از وضعیت خود،‌ از زندگی شخصی‌اش گرفته تا عملکردش در تیم ملی آرژانتین گفت. وی ابتدا به وضعیتش در تیم ملی آرژانتین اشاره و اعلام کرد همه چیز برای حضوری مقتدرانه آلبی‌سلسته در جام جهانی 2014 برزیل آماده مهیا شده است.

مسی که تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 با ایران، ‌نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است و به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: مشخصاً بازی در جام جهانی برای هر بازیکنی یک هدف بزرگ و یک رویا است. می‌دانیم در این رقابت‌ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا پله پله پیشرفت کنیم.

مهاجم بارسا افزود: آرژانتین، تیمی تشکیل شده از دوستانی صمیمی است. بعضی از ما یکدیگر را از سنین کودکی می‌شناسیم و این یک مزیت بسیار خوب است. ما در کنار هم از فوتبال بازی کردن لذت می‌بریم. مسی روز گذشته (دو‌شنبه) برای عقد قرارداد تجاری به هند سفر کرد و در بدو ورودش به این کشور با استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران هندی‌اش مواجه شد.

او با‌ اعتراف به اینکه از این استقبال تحت تاثیر قرار گرفته است،‌ تصریح کرد: در هند بودن در حالی که مردم تا ساعت 4 صبح دورتادور هتل شما را محاصره کرده‌اند، دیوانه کننده است. من واقعاً‌ محبت و علاقه‌ای که هواداران در اینجا به من نشان داده‌اند را تحسین می‌کنم. تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا بخشی از وقتم را به آنها اختصاص دهم اما این غیرممکن است.

مسی 26 ساله سپس به زندگی شخصی خود اشاره‌ای کرد و گفت که از زمانی که تیاگو،‌ پسرش متولد شده، ‌زندگی او کاملاً‌ تغییر کرده است. او عنوان کرد: مسئولیت پدر بودن فوتبال را برای من در اولویت دوم قرار داده است. زمانی که پدر شوید همه چیزهای پیرامون‌تان تغییر می‌کند. وی در حساس‌ترین برهه فصل به اوج بازگشته و توانسته در 11 بازی‌اش برای بارسلونا در تمامی رقابت‌ها 13 گل به ثمر برساند.