به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۹ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۶۱۰۹

دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرد

گروه سياسي:​ نماینده اردکان در مجلس در ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم معتقد است: دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است.
دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرد
محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ایلنا، با قانونمند خواندن دولت گفت: باید محدوده اختیارات دولت را در نظر بگیریم اما مسئله‌ای که برجسته است و به وضوح دیده می‌شود قانونمداری دولت است و در این زمینه عملکردش بسیار عالی است. وی افزود: به طور نمونه دولت بودجه را به موقع و در زمان قانونی‌اش تحویل مجلس داد و همراه آن گزارش قانون برنامه را نیز ارائه داد و توانست گزارش یکساله عملکرد بودجه را تقدیم مجلس کند. نماینده اردکان خاطرنشان کرد: دولت سعی کرد متناسب با مقتضیات کشور و مسائل بین المللی بودجه را بنویسد و با توجه به تورم موجود بودجه را انقباظی در نظر گرفت.

وی در ارزیابی از سیاست خارجی دولت گفت: تعامل و تنش زدایی دولت در نظام سیاسی بین الملل بسیار خوب بوده است و توانسته است روابط خارجی را سامان دهی کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ارزیابی خود از عملکرد دولت در عرصهٔ داخلی اظهار کرد: در عرصهٔ رسانه‌ها و فرهنگ وزارت ارشاد حرکت بسیار قابل قبولی را دارد و در بحث برداشتن محدودیت‌ها در کشور نیز هر آنچه در محدوده اختیارات دولت بوده است، توانسته بخوبی انجام دهد. تابش ادامه داد: البته باید در راستای حذف جو امنیتی دولت اقدامات مثبت‌تر و بهتری انجام دهد، اما مجموعا باید بگویم دولت معدل بسیار خوبی دارد و در هر آنچه که مربوط به اختیارات و حوزه خودش است،تواناییش را اثبات کرده است.

نماینده اردکان در پاسخ به این سوال که موفقیت دولت به چه عواملی وابسته است، اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در حوزه اختیارات دولت نیست و یا باید در سایه تعامل دولت با سایر قوا انجام شود و در این اوضاع باید دید که چه کسی بیشتر نقش دارد، اگر توفیقی بوده به تناسب نقشی که سایر دستگاه‌ها داشتند باید تشکر کنیم و اگر چنین نبوده باید از آن‌ها بخواهیم که دولت را کمک دهند زیرا دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است.