به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۳۶۵۶۴

۹۰ % مردم رنج معیشت را تحمل می‌کنند

گروه اقتصادي: يك نماینده مجلس گفت: امروز ۹۰ درصد مردم کشور رنج معیشت را تحمل می‌کنند و حدود ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات بسیاری برای تولید خود مواجه هستند.
۹۰ % مردم رنج معیشت را تحمل می‌کنند
کمال الدین پیرموذن در گفتگو با ایلنا با اشاره به شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شد، اظهار داشت: امیدوارم با این نامگذاری که نشانه ذکاوت رهبری است و با مشارکت مردم و کیاست دولت و مجلس با برخوردی جهادی، شاهد شکوفایی فرهنگی غنی و اقتصادی مولد و اشتغال زا در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به این شعار جز با انسجام داخلی و همکاری همه تشکیلات کشور و قوای سه گانه میسر نخواهد شد، گفت: در همین راستا تعامل خوب با دنیا و جذب سرمایه گذاری ها موجب شکوفایی اقتصاد ایران و ایجاد فرصتهای مناسبی برای اقتصاد کشور می شود. باید بدانیم که امروز 90 درصد مردم کشور رنج معیشت را تحمل می کنند و حدود 60درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات بسیاری برای تولید خود مواجه هستند، حل مشکلات کارگران در گرو حل مشکلات کارفرمایان است و باید رویکرد ما نسبت به صاحبان صنعت عوض شود تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: لازمه رسیدن به این شعار انسجام داخلی، مشارکت آحاد نظام، تعامل عزت خواه با دنیا و ارتقای فرهنگ است تا بتوانیم با بها دادن به ضرورتهای فرهنگی و اقتصادی شاهد تحقق حماسه اقتصادی آنگونه که در شان ایران و ایرانی است باشیم. این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی ما ناشی از معضلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: به همین منظور باید همه گروهها ضمن پرهیز از تندروی و افراط یار و یاور رهبری برای تحقق این شعار باشیم.

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۰۹:۱۶
پس چرا هی پدر صدا و سیما رو دراوردید براتون تبلیغ کنه از یارانه ها انصراف بدید (214205)
دهه ی 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۰:۳۶
مردنم را آرزوست... (214209)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۴:۴۱
دوبار می سازمت وطن (214225)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۲
شما بگو کیه که بفهمه!!!!؟ خیلی ها هنوز نفهمیده اند که این مشکلات را احمدی نژاد درست کرده و روحانی رو تخریب می کنند چون مانند احمدی نژاد عیدانه نداده و می خواد یارانه رو قطع کنه. اینها افراد کم سوادی هستند که از مملکت داری فقط کار نکردن و یارانه گرفتن رو بلدند. (214211)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۱۳:۱۴
و البته نود و نه درصد مسئولان هم بی خیال! (214217)