به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۶۶۶۴

ترافیک سنگين همچنان در جاده​های تهران

گروه جامعه: در حالی که دیروز جمعه پرترافیک ترین روز سال 93 اعلام شد امروز هم برخی محورها دارای ترافیک تقریبا سنگینی هستند.
ترافیک سنگين همچنان در جاده​های تهران
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، چالوس و اصفهان خبر داد. سرهنگ حمیدی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را چنین بیان کرد:برابر آخرین اخبار دریافتی محورهای هراز (محدوده‌های منظریه و پنجاب) و چالوس کرج (از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 7 و از مرزن آباد تا دزدبن ) استان کهگیلویه و بویراحمد (محور یاسوج بابامیدان ) و در استان اصفهان (محورهای کاشان اصفهان و شیراز اصفهان ) از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: بر اساس همین گزارش در استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده باران اعلام شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه در دیگر نقاط کشور ترافیک روان است، افزود: یکی از آسیب‌های جاده‌ ای، واژگونی خودروهاست؛ به همین منظور توصیه می‌کنیم رانندگانی که در این محورها مسیرهای طولانی رانندگی می‌کنند، حتما هر دو ساعت، 10 تا 15 دقیقه در یک مکان امن توقف داشته باشند.
مرجع : خبرآنلاين