کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرسپولیس در بازي تدارکاتي صبا را برد

ايسنا , 12 فروردين 1393 ساعت 18:40

گروه ورزشي: پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر صبای قم به پیروزی رسید.


تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم رفت و با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید. در این بازی که از ساعت 16:15 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد، دو تیم با هماهنگی کادر فنی یکدیگر تعویض‌های مختلفی را انجام دادند. گل‌های پرسپولیس را در این بازی فرزاد حاتمی و محسن مسلمان به ثمر رساندند. بازی بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد.

کادر فنی دو تیم پیش از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کردند. همچنین بازیکنان صبا از جمله عنایتی و بادامکی با اعضای تیم پرسپولیس برخورد گرمی داشتند. پیام صادقیان و محمد عباس زاده در این بازی حضور نداشتند و اختصاصی تمرین کردند. سعید نعیم آبادی پیشکسوت پرسپولیس هم از نزدیک شاهد این بازی بود.

تماشاگرانی که پشت درهای بسته ورزشگاه بودند درباره شانس قهرمانی پرسپولیس با یکدیگر صحبت می‌کردند و به رای کمیته انضباطی درباره فولاد و محروم نشدن این تیم اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند فولاد باید به خاطر رفتار نادرست تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس و پرتاب سنگ به سمت مربی و بازیکنان این تیم محروم می شد. تیم فوتبال پرسپولیس 17 فروردین در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان راه آهن خواهد بود.


کد مطلب: 36821

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/36821/پرسپولیس-بازي-تدارکاتي-صبا-برد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir