به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۷۱۲۶
با وجود تكذيب اظهارات منتسب به احمدي‌نژاد

رحيم‌مشایی: این فضا استمرار نخواهد یافت

گروه سياسي: اسفندیار رحیم‌مشایی مي‌گويد: «فضای کنونی» برای کسانی که می‌خواهند «ناکارآمدی خود را به پای دولت قبل تمام کنند» ادامه نخواهد یافت.
رحيم‌مشایی: این فضا استمرار نخواهد یافت
رحیم‌مشایی در گفتگو با يكي از سایت‌هاي حامي خود و احمدي‌نژاد به نام «میدان ۷۲» افزوده «هیچ برنامه‌ای جهت فعالیت در فضای سیاسی را ندارد.» رحیم‌مشایی در پاسخ به این پرسش که آیا به همراه احمدی‌نژاد قصد بازگشت به عرصه سیاست را دارد٬ گفته «بهتر است به خود آقای احمدی‌نژاد مراجعه کنید.» وی در واکنش به ادامه حملات علیه احمدی‌نژاد و دولت وی از سوی نیز گفته است: اجازه بدهید تمام تیر‌هایشان را پرتاب کنند. این حملات باعث خواهد شد تا «مظلومیت احمدی‌نژاد بیشتر هویدا» شود.

جالب اينكه، این موضع‌گیری، پس از انتشار اظهارات جنجال برانگیزي از احمدی‌نژاد در يكي از سایت‌هاي اصولگرا اتخاذ شده است. سایت «فردا نیوز» نزدیک به محمدباقر قالیباف ديروز گزارش کرده بود كه احمدی‌نژاد در جریان بازدید از مناطق جنگی اظهاراتی «خاص» بیان کرده و گفته که ««بزودی برمی‌گردیم و من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم و به شایعات دشمنان توجه نکنید.»

به نوشته این سایت احمدی‌نژاد درباره دولت حسن روحانی نیز گفته «این دولت دوام نخواهد آورد مگر ظلم بنی امیه ماندگار شد که این‌ها هم دوام بیاورند.» دفتر احمدی‌نژاد هم در واکنش به گزارش اعلام کرده «اظهارات منتسب به احمدی‌نژاد در برخی از پایگاه‌های خبری پیرامون دولت یازدهم و آینده سیاسی وی عاری از حقیقت می‌باشد و به شدت تکذیب می‌شود.»

روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۰:۳۹
من موندم آدما چقدر می تونند رو داشته باشند!!!!؟ قیمت های همه چیز در دوره کی 3 برابر شد!!!؟ قیمت زمین و آپارتمان در دولت کی 3 برابر شد!!!!؟ در کدام دولت به دلیل عدم پرداخت پول پیمانکاران خیلی ها از کار بیکار شدند!!!؟ خیلی رو دارید به خدا. (215487)
شکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۵۷
واقعا اظهارات شما دقیق است واقعا باید به مردم ومسئولین آفرین گفت که دست اینها روخوندند وتودهنی زدند به اینها ! چراکه اینها میخواستن شیوه پوتین ومدودوف را تو ایران اجراکنن که موفق نشدند وخدا میدونه چه خطر بزرگی از سر مردم رفع شده ! (215530)
اصلاحات واقعی
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۲
اصلا خبر رو خوندی؟؟؟
چیز بدی نگفته ، گفته این فضا "ناکارآمدی خود را به پای دولت قبل تمام کنند" دوام نخواهد آورد
راست هم گفته دیگه الان یک سال گذشته جواب نمیده تقصیر رو بندازی گردن دولت قبل (215563)
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۵
باید از بازگشت آقای احمدی نزاد به عرصه ی سیاسی کشور استقبال کرد; باید از پاسخگو شدن آقای احمدی نزاد به افکار عمومی پیرامون عملکرد 8 ساله اش استقبال کرد; باید از مصاحبه های آقای احمدی نزاد با رسانه های آزاد و منتقد داخلی ونه فقط رسانه های خاص خارجی استقبال کرد; باید از حضور آقای احمدی نزاد در جلسات دادگاه فساد اقتصادی تامین اجتماعی و دادگاه دستیاران شان در بیمه و... استقبال کرد; باید از تن دادن آقای احمدی نزاد به لوازم دموکراسی و حاکمیت قانون که از آن اعلام بیزاری می کردند,استقبال کرد... (215577)
با قلا فروش
Germany
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۹:۴۶
رمالی تمام شده .اقای محترم شما برو با روح چاوز ومامانش بیا. (215654)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۰:۴۲
پناه بر خدا که . . . که خودرامظلوم هم میدانند صدهامیلیارددلاروهزاران میلیارد تومان ثروت بربادرفته وملت برخاک سیاه نشسته حاصل 8سال تخریب ونابودکردن مملکت بدست این گروه بود (215489)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۱:۰۵
چرا دست از سر این مردم برنمیدارین ؟ چی از جون این مردم میخواین ؟ مملکت شده خاله بازی یه مشت افراد که قربانیش فقط مردم هستن و .... (215490)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۱:۲۶
خداوند ذات هستی را بر حرکت و تحرک و پیشرفت خلق کرده.ما هم می خواهیم استمرار نیابد و روز به روز بهتر شود و از فضای احمدی نژادی دور و دورتر شود. (215495)
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۱:۲۹
مستر بین (215496)
مستر بین
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۴
توهین نشانه ضعف است
یکاش به جای اینکه از سخنهای دیگران دنبال این باشی که مشایی چی هست از سخنان خودش دنبال این قضیه بودی (215564)
مظلوم کوچک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۱:۴۰
چقدر مظلوم (215498)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۱:۵۱
شما رو بخدا قسم عكس اينها رو نذاريد،با ديدن اينها آدم ياد 8 سال . . . و بدبختي مي افته (215502)
يگي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۰۲
جناب آقاي ر.م مردم به ناكارامدي شما خيلي قبل تر از روي كار اومدن اين دولت پي برده بودند، اصلاً اين دولت هم از كوتاهي‌هاي شما چيزي نگه مردم خيلي باهوش‌ هستند و فرق بين خوب و بد و بدتر رو به خوبي تشخيص مي‌دند. (215503)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۱۴
جالب اینه که ادعای مظلومیت نیز دارند (215505)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۱۵
جمع کن بابا . دیگه کسی منتظر محمود نیست. بدرود محمود و دوستان (215506)
كاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۱۷
احمدي نژاد دفتر داره؟؟؟؟؟؟؟
بخدا قسم الان بايد در زندان گوانتاناما باشه بعد از اون همه بالايي كه سر مردم اورد (215508)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۱۷
تو راست میگی اگه مردم درصحنه نباشند.که هستند. (215510)
مسلمان
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۱۹
عناصر جریان انحرافی باید محاکمه شوند وگرنه موجی از التقاطی گری در ایران به راه می اندازند. با این حرفهایی که این آقایان در مورد امام زمان و تشیع به راه انداختند واقعا معلوم نیست با چه پشتوانه ای هنوز هم آزادند و برای دولت رسمی ایران که با رای ملت انتخاب شده است شاخ و شانه می کشند. . . !!! (215512)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۲۰
نمیدونم اقای احمدی نژاد با چه رویی میخاد دوباره کاندید بشه!!!!. . . ، ؟ جناب هاله نور!!!!!! (215513)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۲۳
نمیشه از این قوم کمتر خبر بزارین؟ بابا بزارین آرامش داشته باشیم کم مشایی و احمدی نژاد رو مهم کنین اینجوری که شما چپ و راست ازشون خبر میزارین باورشون میشه واقعا آدمای مهمی هستن (215517)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۳۲
ماهيت شما را هم آقا امام زمان ميداند و هم رهبر معظم. دستتان هم براي مردم فهيم رو شد. ديگر كافي است. گروه ها و احزاب اگر وجود داشته باشند بروند براي مسائل مردم و كشور فكر كنند. و برنامه داشته باشند.اگر مردم دار باشيد قدرت در دست هيچ تنابنده اي دوام نداشته است مگربه عمل درست و سبقه صالحه كه آنهم به هر حال مدتي دوام مي آورد. گروه شماو به خصوص خود شما سابقه را با رفتار و كردارو خيالات خودخراب كرده ايد.يادمان كه مي افتد سردرد مي گيريم. كشور جاي خيال پردازي نيست علم مي بايد و تخصص وتجربه. (215522)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۴۰
احمدی نژاد همه اصولگرایان را به مرخصی اجباری فرستاد!!! از این بابت از احمدی نژاد متشکریم (215523)
منصور احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۴۰
اقای رحیمی را بگو که معاون اولش بود و از همه مظلومتر !!! قبلا به ملت و مجلس پاسخگو نبود شاید به قوه قضاییه پاسخگو باشد. (215524)
R.M
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۴۳
همه اینها با همند. فقط مردم را سرکار گذاشتند. هیچ دولتی وضع مردم و جامعه را بهتر نخواهد کرد هر دولتی آمده نهایت کارش اندکی اطلاح در کار قبلی بوده و بس هیچ کدامشان کار اصولی نکرده اند. اگر هم کرده اند ادامه پیدا نکرده است. (215525)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۴۸
مظلومیت احمدی نژاد !!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخ
آین تیکه اش جک جالبی بود (215526)
ج....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۵۶
بجاي محاكمه شدن، تاخت وتاز مي كنند.عواملتان كه از حراج كشور ملك وسرمايه اندوخته اند ، زور وسلاح و تريبون دارند. مردم هم به خدا وسرنوشت دل بستند. (215528)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۵۶
جناب آقای مشایی، مردم هم منتظر بازگشت شما به عرصه سیاست هستند تا یکبار و برای همیشه به شما بگویند و نشان دهند که ادبیات و سیاست شما جایی بین اکثریت مردم ندارد . (215529)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۵۹
اخنلاسهای که تو دولت قبل شده تو تمام دوران ایران زمین نبوده رو که نیست سنگ پای قزوین (215531)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۲۵
واقعا من از این تعجب میکنم آقایان دولت قبلی به این مطلب فکر می کنند که سراسر حقوق بگیران کشور هر ماهی که میگذرد بعلت سقوط ارزش ریال در مقابل دلار وتورم بالا از دریافت 70%از حقوقشان برای پرداخت هزینه های زندگی محروم هستند وتمام این مشکلات به دلیل بی تفاوتی وبی اهمیتی زندگی مردم برای آنها وسوئ استفاده های نجومی آنها از بیت المال از جمله سوئ استفاده های امثال بابک زنجانی وخرید یک هزار اتومبیل پورشه در بدترین روزهای مالی کشور و تخصیص ندادن دلار حتی برای دارو بیماران از افتخارات دولت دهم است ! (215542)
مهدی
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۲۲
این دو ورشکسته سیاسی با چی رویی اظهار نظر میکنن (215539)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۲۳
شهرام جزایری و کرباسچی مگه یادتون رفته؟؟!!! تازه امیر منصور خسروی و بابک زنجانی که دست پرورده هاشمی رفسنجانی و دارو دسته کارگزارانه. اختلاس در شان آقایان کارگزاران و اصلاح طلبه همه مردم اینو می دونن. (215540)
چله نشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۱:۱۵
رهگذر بگذر! برو! (215681)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۲۳
من دردوروردکترهمه چیزدیدم مثل . . . 3برابرکردن قیمت ها پخش یارانه فقیرکردن مردم ایران اختلاس تادلت بخواد...تنهاچیزی که ندیدم هاله نور درکنار دکترمحمود (215541)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۳۸
بهار جان شما که دیگه کامنتای ما رو نمی زاری حداقل بعضی عکسا رو دیگه تو سایتتون نزارین. از وقتی بچه این صفحه رو که داشتم نیگا می کردم دیده داره گریه می کنه. حداقل یه صفحه هم از حرفای پلنگ صورتی یا ملانصرالدین با عکسشون بزارین تا این بچه گریه اش بند بیاد (215545)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۳:۴۴
حیف نیست وقت وانرژی سایتها صرف بیان این گروهی شود که هیچ جایی دیگر بین این ملت ندارند. (215546)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۸
عملكرد آقاي احمدي نژاد باعث شد كه اصولگرايان لااقل تا دو دهه ديگر خواب مسند رياست جمهوري را ببينند. (215553)
پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۸
میراث داران بزرگترین اختلاس های تاریخ ایران باچه رویی حرف می زنند (215554)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۵
ما جووناي ايراني واقعا ديگه بريديم..هيچ اميدي به اينده نداريم..واقعا ديگه به هيچ دولتي كه سركار بياد اعتماد نداريم (215557)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۵
این اقایان کشک سابند بگذارید کشکشان را بسابند. مردم اگاه تر از انند که به هاله نور و کف بینی و .... اعتقاد داشته باشند. (215561)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۰
خدا را شکر که از دست این مقدس مابان وطرفدارانشان راحت شدیم مردم برای دوره
های آینده به هوش باشند دو باره با حرفهای عوام فریبانه گول نخوردن (215562)
گیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۲
دو کلام هم از مادر عروس... همین که آق محمود چند روز پیش افاضات فرمودند ایشون هم بلافاصله خواست بگه ما هم هستیم. میگفتن به مرده که رو بدی کفنیشو میخوره ... ما باورمون نمیشد.روتونو برم به مولا.یه نفر خوب گفت که جای اینا فقط زندان گوانتاناموئه و بس. (215571)
hf
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۴
مظلوم ؟؟؟؟
آخه چقدر رو دارند؟
من موندم این ها نمی فهمند با مردم چه کردند؟ (215572)
ویانا
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۲
بنده دیگر چیزی نمی گویم .. چون همه دوستان حق مطلب را ادا کردند:) (215576)
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۵
اميدوارم روزى برسه كه احمدى نژاد و گروهش در يك دادگاه بيطرف
به سزاى اعمالشان برسند (215581)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۲۲
این ها کی میخان از رو برن خدایا (215584)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۲۷
آیا میشود قوه قضاییه رسیدگی عادلانه به حیف و میل بیت المال در دوره ایشان انجام دهد؟ (215586)
جلال
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۵:۴۹
بزرگترین اختلاس قرن .... وزیرهای متخلف که اگر عدالتی بود الان بابت پرونده هاباید گوشه زندان باشند ...مردی که دورسزش مهتابی داشت... سفیرش داخل استخر بچه مردم اذیت کرد....واحد پول ایران از ریال به . . . تغیر نام داد ...8سال مردم ایران را بدبخت کرد .دارایی ها و پس انداز مردم را که با بدبختی بدست اورده بودند نابود کرد .اینست دولت عدالت پرور اینست مردی که فقط حرف میزند (215598)
سامان
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۳
ماکه اصلا به يادنداريم محموددولت های قبل خودش رو چطورتخريب کرد. (215600)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۶:۵۲
سلام بابا یکی سه هزار میلیارد بده به این احمدی نژاد تا دوباره یه سال از دستش راحت بشیم (215609)
ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۸:۱۴
از 3 هزاز میلیلرد چه خبر
از هدیه تهرانی چه خبر؟ (215626)
صلح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۸:۲۹
جالبه اقایان و هم فکرانشان حرف های مخالفان خودشونو در زمان دولت قبل دارن تحویل دولت یازدهم میدن شعار جدید بلد نسیتن ؟ (215631)
سمر
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۸:۴۶
احتمالا بخاطر گل روی شما انقلاب می شود‍! (215634)
سرزمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۸:۵۴
اگر دادگاهی تشکیل می شد حتی درختان و محیط زیست از آنها شکایت خواهد کرد انوقت رو نداشتند اینهمه حرف بزنند (215635)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۹:۳۰
زنده باد احمدی نژاد و مشایی.همه چیز رو به آینده موکول میکنیم. (215643)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۹:۴۳
روی احمدی نژاد یا هرکس دیگه ای اینقدر تمرکز نکنید چون اصلا ارزش نداره... دولت بهتره روی عملکرد خودش کاملا تمرکز کنه ... (215652)
زایر
France
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۰:۵۸
اخه این روزها با زمزمه حذف یاران افراد زیادی هستند که دیدم گفتن پس چرا احمدی نژاد حذف نکرد شاید با حذف مردم رو گران بشن خصوصا افزایش حاملهای انرژی ملت دیگه از آمپول زدن خسته شده (215674)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۱:۰۷
بنده از مخالفان و آسیب دیدگان جریان احمدی نژاد هستم ولی از اینکه ناتوانی اصولگرایان را بیشتر برملا کرد خوشحالم (215677)
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۲:۱۴
آدم چقدر میتونه پررو باشه والا من موندم. (215697)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۳:۱۶
مواظب باشیم اینقدر مظلوم نمایی نشه که بجای اینکه"ببخشیم و فراموش نکنیم" !! "نبخشیده فراموش کنیم"!! (215714)