کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علت جدایی جانی دپ از همسر بازیگرش

سینمای جهان , 15 تير 1391 ساعت 18:31

گروه فرهنگ و هنر: جانی دپ تلاش کرد تا به زندگی خانوادگی‌اش سروسامان بدهد وقتی که روابطِ او با همسر بازیگر و فرانسوی‌اش ونسا پارادی رو به تیرگی گذاشت چراکه مساله فروپاشیدن کانون خانواده او را آشفته می‌کرد.


این دو در آخرین هفته ی ماه گذشته میلادی اعلام کردند که می خواهند از هم جداشوند در حالی که جانی دپ و ونسا پارادی از سال ۲۰۱۰ عملا راه خود را از هم جدا کرده بودند.

این دو بازیگر مشهور دو فرزند دارند. دختری به نام لیلی رز۱۳ ساله و پسری به نام جک ۱۰ ساله. یکی از نزدیکان این زوج به یک مجله یی آمریکایی هفتگی گفت که ونسا پارادی مشاجره های سختی با جانی دپ پیش از جدایی داشت. ونسا می خواست استیصالش را سر جانی دپ خالی کند. جانی دپ هم به خاطر فروپاشیدن زندگی اش واقعا دلشکسته است.
می گویند این ونسا پارادی بوده که جانی دپ را تشویق می کند تا در فیلمهای پول پاروکنی چون دزدان دریایی کارائیب نقش آفرینی نماید اما زمانی که کار جانی دپ رونق می گیرد،ونسا پارادی حالت استیصال پیدا می کند و دچار این فکر می شود که وی فداکاری کرده وحرفه اش را فدای جانی دپ نموده است. این دوست نزدیک در ادامه فاش کرد :«جانی دپ هرکاری می کرد ونسا راضی نمی شد. وقتی مشغول بازی در فیلمی می شد ونسا خوشحال نبود.وقتی هم که نزد خانواده می رفت وبیکار می شد ونسا اورا به خاطر پول در نیاوردن و بیکاری، بی عار خطاب می کرد!»
گویا این دوست خانوادگی بیشتر از جانی دپ حمایت کرده است باید دید مجلات فرانسوی درباره ونسا پارادی چه خواهند نوشت چراکه فرانسه زادگاه پارادی و آمریکا زادگاه دپ است وطبیعی است که هرکدام از بازیگر کشورش دفاع کند.


کد مطلب: 3734

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/3734/علت-جدایی-جانی-دپ-همسر-بازیگرش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir