به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۳۷۷۹۹
دایی: ما قهرمان واقعی لیگ برتریم

دايي: قهرماني فولاد مديون مديريتش است

گروه ورزشي: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظر من قهرمان واقعی لیگ برتر بازیکنان پرسپولیس بودند.
دايي: قهرماني فولاد مديون مديريتش است
علی دایی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور و پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به نظر من هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند و مردانه جنگیدند. خوشحالیم که با این سه امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردیم. با این پیروزی تا حدودی به هدف خود رسیدیم و بازیکنان ما با تمام وجود ابتدا برای قهرمانی و پس از آن برای کسب سهمیه آسیا تلاش کردند.

دایی ادامه داد: جا دارد از تمام تیم هایی که در هفته آخر شرافتمندانه بازی کردند تشکر کنم زیرا آنها شرف خود را به چیزی نفروختند. به فرکی و شاگردانش در تیم فولاد هم برای قهرمانی در لیگ برتر تبریک می گویم و به طور یقین این قهرمانی تنها حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی نبوده بلکه مدیریت قوی نیز در کسب این عنوان تاثیرگذار بوده است. دایی اظهار کرد: مدیریت خیلی از تیم ها در لیگ برتر باید اصلاح شود. متاسفانه ما نتوانستیم قهرمان شویم ولی به هدف خود دست یافتیم و جوانان خوبی را جذب کردیم که آنها توانستند برای بار دیگر هیجان را در دل هواداران ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: خیلی از اتفاقات مانع قهرمانی ما شد ولی باید بگویم امسال بدترین و پرتنش ترین سال فوتبالی خود را تجربه کردم. تیم ما در زمان جذب بازیکن با بحران مدیریتی مواجه بود و خیلی از افراد به عنوان مدیریت معرفی شدند که این امر به ما آسیب وارد کرد. بازیکنان ما قهرمان واقعی لیگ برتر هستند زیرا برای رسیدن به این هدف متحمل سختی های فراوانی شدند ولی متاسفانه هر کسی علیه ما و برای کوبیدن ما مصاحبه کرد. شرایط آنقدر سخت بود که در آخرین مصاحبه ها یک سند دروغین رو شد ولی خدا را شاکریم کسانی که موفقیت ما را نمی خواستند به هدف خود نرسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: کسانی که اسم خود را پیشکسوت گذاشتند همه جوره به ما حمله کردند ولی این غیرت بازیکنان ما بود که باعث شد این حمله ها خنثی شود. دایی با اشاره به قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان از ابتدای مسابقات خوب کار کرد و به عقیده من در لیگ برتر تنها تیمی بود که نوسان نداشت و در جام باشگاه ها خوب کار کرد. امیدوارم استان خوزستان این قهرمانی را سال های بعد هم تداوم ببخشد نه اینکه یک سال قهرمان شود و دوباره آن اتفاقات گذشته برای آنها تکرار شود و به لیگ پائین سقوط کنند.

سرمربی پرسپولیس افزود: من سه سال با پرسپولیس قرارداد دارم ولی برای ماندن باید شرایط را بررسی کنم تا مشخص شود در فصل بعد هستم یا خیر. ما امسال خیلی تلاش کردیم و بعد از دو فصل ناموفق، با 35 درصد کمتر نسبت به سال گذشته بازیکن جذب کردیم. نایب قهرمانی کمترین چیزی بود که می توانستیم به هواداران هدیه کنیم. اگر صبرمان بیشتر بود و تلاش بیشتری می کردیم قهرمان می شدیم. اکنون از تمام کسانی که دستی بر آتش دارند خواهش می کنم پرسپولیس را یاری کنند. اگر قرار است من نباشم از تیم می روم ولی پرسپولیس نباید صدمه بخورد. دایی در خصوص لیگ برتر این دوره گفت: تیم ها این فصل خیلی ها به هم نزدیک بودند و در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشته که پنج تیم در هفته آخر شانس قهرمانی داشته باشند. در مجموع لیگ برتر امسال با تمام فراز و نشیب هایی که داشت لیگ خوبی بود.

۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۲:۲۳
غیر از درایت مدیریت، درایت سرمربی هم داشت آقای دایی
هنوز یادمان نرفته با بازیکنان محبوب ما چه کردی.عابدزاده، کریمی، مهدوی کیا،کریم باقری، محسن خلیلی ووو امیدوارم هرچه زودتر در این فوتبال تخته بشه تا این پولها تو جیب امثال شما نره و صرف ورزش همگانی بشه (217326)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۷:۵۳
نایب قهرمانی پرسپولیس هم مدیون درایت و تعصب مثال زدنی دایی است وگرنه با این بازیکنان پولکی و کم تعصب ، در همان نیمه های جدول می ماند. (217337)
بندری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۸:۱۷
متاسفم قرار نیست که یک بازیکن تا آخر عمر یه جا بمونه امروز خواندم که منچستر 10 بازیکن خودش رو عوض میکنه ما باید به جونها میدون بدیم تا سرنوشت امسال استقلال دچار نشیم
لطفا با انصاف باشید (217341)
آتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۹
آهان این همه بازیکن رو علی دایی باهاشون کاری کرد . برو مصاحبه دو روز پیش خلیلی رو بخون ببین در مورد دایی چقدر تمجید کرده و گفته که مدیون دایی هستم . حالا شما این ادعای ناحق رو داری ؟ میگن شاه راضی شاه قلی ناراضی همین حکایته ها . کریم باقری هم که رفیق دایی و الان رو صندلی کنار تیمه . مهدوی کیا هم رفیق و دوست دایی . همین طور عابدزاده . اما بحث کریمی هم مقصر خود کریمی هست نه دایی . شما تابلو استقلالی هستی (217365)
es
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۰:۱۶
خوب همینه گفته دیگه، نمک نشناس. (217373)
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۰:۵۳
آخ آخ بمیرم برات استقلالی منم جای تو بودم آتیش میگرفتم.نازی نازی (217384)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۱:۵۸
دایی امثال جوانگرایی خوبی داشته که نتیجه هم داد. اوایل کسی فکر نمی کرد با این بازیکنان گمنام پرسپولیس به جایگاهی برسه. حالا همه عالیشاه و کفشگری و صادقیان و غیره را به خوبی می شناسن. یادمون نرفته بهروز رهبری فرد به اصطلاح پیش کسوت سابق چطوری به این بازیکنان گمنام حمله می کرد و فامیلی کفشگری و قیافه ی دهنوی را مورد تمسخر قرار می داد؟ البته دیگه ساکت شده امیدوارم از خجالت باشه. اگر مدیریتی خوب از دایی حمایت کنه با این جوانگرایی پرسپولیس سال ها مهر ه های ارزشمندی داره. (217412)
صلح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۲:۵۵
آقای دایی شما هم برای نجات ریحانه جباری تلاش کنید (217329)
آتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۶
دایی همواره در کارهای خیر و مردمی پیشقدم بوده و الانم قطعا اقدام کرده (217364)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۰:۵۱
قهرمان اصلی اسطوره فوتبال ایران دایی است.چون با این همه مشکلات دروغگویی های صدا سیما رای های تامل برانگیز کمیته انظباتی - تبانی های که داوران انجام دادند و خلاصه بسیج شدن صدا سیما و فدراسیون و کمیته انظباتی و داوران در جهت تخریب علی دایی باز هم توانست سهمیه آسیا را کسب کند. (217383)