به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۸۴۹۴

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

گروه فرهنگ وهنر: «طبقه حساس» و «معراجی‌ها» همچنان به فروش میلیاردی خود ادامه می‌دهند.
آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده
امیر قطبی (از دفتر پخش فیلمیران) درباره آخرین آمار فروش فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی بیان کرد: این فیلم تا پنج‌شنبه شب (28 فروردین ماه) در سینماهای تهران به فروش تقریبی یک میلیارد و 900 میلیون تومان و در سینماهای شهرستانی به فروش تقریبی دو میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است. وی ادامه داد: بنابراین باید گفت فروش «معراجی‌ها» تا شب گذشته و پس از 57 روز نمایش به چهار میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است و اکران این فیلم در 80 سینمای تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد.

این پخش کننده همچنین درباره فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز گفت: تا شب گذشته و با احتساب اکران دانشگاه‌ها‌، فروش این فیلم در تهران به 830 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به 550 میلیون تومان رسیده است. قطبی خاطرنشان کرد: اکران فیلم «چ» همچنان در 45 سینمای تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد و فروش این فیلم بعد از 35 روز نمایش به یک میلیارد و 380 میلیون تومان رسیده است.

حبیب اسماعیلی (مدیر پخش فیلمسازان مولود رسانه) نیز درباره آخرین آمار فروش فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی بیان کرد: این فیلم تا کنون در سینماهای تهران دو میلیارد و 300 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است. وی افزود: تا کنون فروش فیلم «طبقه حساس» به رقم قابل توجه سه میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده است و اگرچه این فیلم همچنان توسط 80 سینما در حال اکران است‌، تعدادی از سینماهای دیگر نیز خواستار روی پرده بردن آن هستند و احتمالا تعداد سینماهای شهرستانی نمایش دهنده «طبقه حساس» در هفته آینده تا 10 سالن افزایش پیدا می‌کند.

پخش کننده فیلم «طبقه حساس» در پایان سخنانش با ابراز خرسندی از فروش بسیار خوب این فیلم در تهران گفت: اگرچه بیش از یک ماه از اکران فیلم «طبقه حساس» می‌گذرد اما هنوز هم تعدادی از پردیس‌های سینمایی از جمله سینما آزادی برای آن سانس‌های ویژه می‌گذارند. مختاری (از دفتر پخش هدایت فیلم) نیز درباره آخرین آمار فروش فیلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی به خبرنگار ایسنا گفت: این فیلم تا چهارشنبه شب (27 فروردین ماه) در تهران 870 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 310 میلیون تومان فروش داشته است.

این پخش‌کننده خاطرنشان کرد: فعلا 16 سینما در شهرستان‌ها و20 سینما در تهران اکران «خط ویژه» را ادامه می‌دهند و قطعا تعداد سینماهای شهرستانی نمایش دهنده این فیلم در هفته آتی افزایش خواهد یافت. مختاری با ابراز امیدواری از تداوم استقبال مخاطب از این فیلم اظهار کرد: فروش این فیلم بعد از حدود 45 روز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است و امیدواریم که این فیلم بتواند در ادامه اکران خود نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.
مرجع : ايسنا