به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۸۵۴۳

اعمال تغییرات خانوار پس از اين 10 روز

گروه اقتصادي: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به متقاضیان دریافت یارانه نقدی توصیه کرد که فرم‌ها را با دقت و حوصله پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد، زیرا در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
اعمال تغییرات خانوار پس از اين 10 روز
نرگس نجفی در مورد افرادی که پیامک کدشناسه ثبت نام یارانه نقدی را دریافت نکرده اند، گفت: چنانچه ثبت نام کنندگان تمامی مراحل نام نویسی را به درستی طی کرده و در نهایت با تائید دکمه نهایی این پیغام را دریافت می کنند که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است، می توانند مطمئن شوند که ثبت نام آنها به درستی صورت گرفته و نهایی شده است. مدیرکل بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام اینکه برای این عده از ثبت نام کنندگان قطعا پیامک شناسه ارسال خواهد شد، تصریح کرد: اما این امر مشروط به این است که تلفن همراهی که در سامانه وارد کرده اند، شماره صحیحی باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه امکان ویرایشی برای افرادی که اطلاعات صحیح به سامانه ثبت نام رفاهی وارد کرده اند، وجود ندارد، بر این اساس به افراد توصیه می کنم که با دقت و حوصله فرم ها را پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد. نجفی در مورد افرادی که می خواهند به صورت جداگانه از خانوار قبلی خود یارانه نقدی دریافت کنند، عنوان کرد: اگر افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند، همچنان متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند، فعلا در همان زیر مجموعه خانوار قبلی ثبت نام کنند تا بتوانند یارانه خود را دریافت نمایند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: در مراحل بعدی پس از پایان این مهلت 10 روزه، زمینه ای فراهم خواهد شد که تغییرات بعد خانوار در نتیجه 4 واقعه حیاتی ( ازدواج، فوت، تولد و طلاق) اعمال شود تا افراد بتوانند براساس آن یارانه بگیرند.
مرجع : مهر