به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۸۶۶۶

فشار عصبي شکست‌هاي متوالي بارسلونا

گروه ورزشي: فشار عصبي شکست‌هاي متوالي بارسلونا در 2 هفته اخير سرانجام فوق ستاره بارسلونا را از کوره به در برد.
فشار عصبي شکست‌هاي متوالي بارسلونا
باخت برابر اتلتيکومادريد در ليگ قهرمانان اروپا و حذف از اين رقابت‌‌ها و قبول شکست برابر گراناداي قعر جدولي در هفته سي‌وسوم لاليگا با شکست در ال‌کلاسيکوي فينال جام حذفي اسپانيا همراه شد تا بارسلونا 2 هفته از بدترين هفته‌هاي تاريخ خود را تجربه کند و در آستانه ثبت فصلي بدون جام (براي اولين بار از سال 2008 تا کنون) در تاريخ خود باشد.

به گزارش نشريه مارکاي اسپانيا، 3 شکست پي‌درپي در سه تورنمنت مختلف که در تاريخ بارسلونا بي‌سابقه بوده، سبب شده است موج گسترده‌اي از نارضايتي در ميان هواداران کاتالان‌ها به وجود آيد و به همين دليل بود که يکي از آنها 2 شب پيش در فرودگاه بارسلونا بي‌رحمانه شروع به توهين به ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني بارسا کرد.

مسي که معمولاً از جنجال فراري است و شخصيتي آرام دارد اين بار نتوانست خودش را کنترل کند و برگشت تا پاسخ هواداران اهانت کننده را بدهد. مسي با به کار بردن الفاظي همچون «تو يک احمقي» و «دهانت را ببند و از اينجا گم شو» هوادار شاکي بارسلونا را خطاب قرار داد تا ثابت شود تحت فشار رواني زيادي قرار دارد. کورسوي اميد بارسلونا براي رخ دادن معجزه در لاليگا و بازگشت به صدر جدول در 5 هفته باقيمانده در اين رقابت‌‌ها در حالي است که با اتلتيکومادريد 85 امتيازي 7 امتياز فاصله دارد و با رئال مادريد رده دومي يک امتياز.