به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۳۸۷۰۸

مارتینو: مسی از بارسلونا جدا نمی‌شود

گروه ورزشي: شکست‌های اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی اسپانیا سبب شده حرف و حدیث‌هایی درباره فرا رسیدن پایان دوران درخشش لیونل مسی در این تیم به وجود آید اما خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی کاتالا‌ن‌ها آینده هموطنش را در جایی غیر از نیوکمپ نمی‌بیبند.
مارتینو: مسی از بارسلونا جدا نمی‌شود
تاتا مارتینو در تکذیب شایعاتی که از جدایی قریب الوقوع مسی 26 ساله از آبی و اناری‌ها وجود دارد، گفت: من به طور منظم با بازیکنانم حرف می‌زنم اما هرگز با هیچ یک از آنها گفت و گوی ویژه‌ای نداشته‌ام. در مورد لئو هم این موضوع صدق می‌کند. 99 درصد دنیا تعجب می‌کنند وقتی برخی افراد درباره آینده مسی حرف می‌زنند. برخی حرف‌ها زده شده که به مغز من هم خطور نکرده است.

وی افزود: به نظرم هیچ کدام از اتفاقاتی که رخ داده نمی‌تواند روی تصمیم مسی برای ماندن در بارسلونا تاثیر بگذارد چون وقتی بازیکنی مانند او اینگونه بازی می‌کند تمام چیزهای مربوط به قراردادش را از یاد می‌برد و تنها روی فوتبالش تمرکز می‌کند. نمی‌توانم بفهمم که این حرف و حدیث‌ها درباره آینده مسی از کجا نشات می‌گیرد. مسی 13 سال است که در بارسلونا حضور دارد و و آینده‌اش هم در این تیم خواهد بود.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا در ادامه به اخباری که در خصوص جدایی او از بارسلونا در پایان فصل منتشر شده اشاره و از تایید این موضوع خودداری کرد اما اذعان داشت که کارنامه‌اش را در این فصل نمی‌توان رضایت‌بخش دانست. مارتینو ادامه داد: من نگفته‌ام که تصمیمی به رفتن گرفته‌ام بلکه گفتم نتایج چیزی را درباره توافقاتی که در مورد قراردادم با بارسلونا داشته‌ام عوض نمی‌کند. باید به مدیران باشگاه صحبت کنم و به خاطر نتایج اخیر به همه جواب پس بدهم. هرگز از عملکردم راضی نبوده‌ام. وقتی نتیجه نمی‌گیرید، هیچ کسی راضی نیست به خصوص اگر تیم ناکامی تیمی در حد و اندازه بارسلونا باشد. بارسلونا در 2 تورنمنت دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و در یک تورنمنت باقی مانده‌ هم شانس‌اش نصفه و نیمه است. این یعنی که من نمی‌توانم از عملکردم راضی باشم.
مرجع : تسنيم