کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرگزاري دولت يا خبرگزاري گروه پايداري!

5 ارديبهشت 1393 ساعت 18:16

گروه سياسي: خبرگزاري دولت (ايرنا) كه همچنان بسياري از نيروهاي حامي احمدي‌نژاد و گروه پايداري در تحريريه آن فعال هستند، همچنان و هرچند با غلظت كمتر، تريبوني تبليغاتي براي اعلام مواضع امثال حميد رسايي است!


براي مثال به خبري كه امروز اين خبرگزاري مخابره كرد و يكي از دغدغه‌هاي بزرگ ملت ايران! يعني تبليغ و رپرتاژ آگهي!! انتشار مجدد نشريه گروه پايداري (متعلق به حميد رسايي) كه اصولا نحوه رفع توقيفش هنوز نامعلوم و مبهم است را در ستون ويژه صفحه اول خود قرار داده را ببينيد:

گفتني اينكه، رفع توقيف هفته‌نامه رسايي بدون تشكيل دادگاه، از موارد استثنايي در تاريخ مطبوعات كشور طي ساليان اخير است و اين نماينده گروه پايداري در مجلس، در توضيحات طولاني خود با كلي شعار دادن و اظهار نظر عليه دولت و اصلاح‌طلبان، هيچ اشاره‌اي هم به نحوه رفع توقيف نشريه‌اش نكرده و بر همين اساس اصولا معلوم نيست در حاليكه دادگاهي براي اتهامات رسايي تشكيل نشده، چگونه نشريه او رفع توقيف مي‌شود! اين در حاليست كه بسياري از نشريات اصلاح‌طلب كه حتي دادگاهشان برگزار شده و دوره محكوميت خود را هم متحمل شده‌اند با دستور برخي مقامات، اجازه انتشار مجدد پيدا نكرده و همچنان در محاق توقيف به سر مي‌برند!


کد مطلب: 39485

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/39485/خبرگزاري-دولت-گروه-پايداري

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir