به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۰۰

آپارتمان‌​های ارزان‌ قیمت در تهران /جدول

گروه اقتصادي: ستون امروز نبض بازار به معرفی یکسری از واحدهای مسکونی فروشی در مناطق مختلف تهران از بابت نحوه جذب مشتری پرداخته که به این شرح است.
آپارتمان‌​های ارزان‌ قیمت در تهران /جدول
یک واحد مسکونی 85 متری 3 سال ساخت زیر همکف در محدوده چهارراه ولیعصر كه طبق گفته مشاور بازاریاب این فایل فروشی، قیمت هر مترمربع این واحد یک میلیون تومان پایین‌تر از قیمت منطقه قیمت‌گذاری شده است. به گفته این بنگاهدار در محدوده چهارراه ولیعصر واحدهای مشابه متری 4 میلیون و 500 هزار تا 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما مالک واحد مذکور قیمت هر متر از واحدش را 3 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است، زیرا مالک عنوان کرده است: «فروش به‌علت نیاز بسیار شدید». در خیابان فرحزاد هم واحدی نوساز به متراژ 110 متر مربع به عنوان آخرین فرصت به خریداران برای فروش پیشنهاد شده است، زیرا در فایل فروش این واحد 110 متری به متقاضیان تاکید شده است که به مدت پنج روز واحد مذکور متری 5 میلیون و 800 هزار تومان به خریدار تحویل داده می‌شود.

همچنین مشاور املاکی چنین اظهار کرده است: «با افتخار اعلام می‌داریم» در خیابان آیت‌الله کاشانی یک واحد مسکونی 114 متری نوساز تک‌واحدی با کلیه امکانات به قیمت 435 میلیون تومان به بازار فروش عرضه شده است. علاوه براین در یکی دیگر از فایل‌های فروش به این نکته اشاره شده است که «ما قیمت‌ها را شکسته‌ایم». این وعده مختص واحد فروشی نوسازی به متراژ 120 متر مربع در خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد است. ارزش هر مترمربع واحد مذکور 7 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.

از سوی دیگر مالکی برای فروش واحد خود به متقاضیان اعلام کرده است: «آخرین فرصت خرید قبل از گرانی». این واحد 125 متری با کلیه امکانات متری 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. «این آگهی تکرار نمی‌شود» مربوط به یک فایل فروشی 160 متری نوساز با کلیه امکانات در خیابان بلوار فردوس شرق است. مشاور فروش این واحد مسکونی درباره قیمت پیشنهادی فروش تاکید کرده است: «ما هم باور نکرده‌ایم» زیرا مالک قیمت هر متر مربع واحدش را 4 میلیون و 400 هزار تومان محاسبه کرده است.

در خیابان ولنجک گویا قرار است به گفته دلال بازار مسکن یک واحد مسکونی «با قیمت سال 92» به خریدار تحویل داده شود. این واحد 183 مترمربع، نوسازی شده با 50 متر تراس است. قیمت هر متر آن 11 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


فهرست آپارتمان‌ های ارزان‌ قیمت در تهران
مرجع : روزنامه دنیای اقتصاد