به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۰۰۴۰
پول فیفا بابت دادرسی کاروالیو و وینگادا پرداخت شد

رحیمی در اولين‌روز كاري به‌رویانیان چه گفت؟

گروه ورزشي: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماسی تلفنی با محمد رویانیان از وی بابت حضورش در باشگاه پرسپولیس رخصت گرفت.
رحیمی در اولين‌روز كاري به‌رویانیان چه گفت؟
به گزارش فارس، ‌علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز رسما کار خود را در این باشگاه آغاز کرد. وی امروز با محمد رویانیان تماس گرفت و از مدیرعامل سابق قرمزپوشان بابت حضور در اتاقش رخصت گرفت. رحیمی خطاب به رویانیان گفت: شما زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده‌اید و امروز هیچ‌کس حق ندارد در رابطه با بدهی شما حرف بزند. من از تمام زحمات شما تقدیر و تشکر می‌کنم.

رویانیان نیز ضمن تشکر از این کار رحیمی گفت: حتما سعی می‌کنم به شما سر بزنم و برای جنابعالی و مخصوصا باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. علی پروین نیز از کلیه پرسنل باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت داشت.

پول فیفا بابت دادرسی کاروالیو و وینگادا پرداخت شد
با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدهی قرمزپوشان به فیفا پرداخت شد. یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان باشگاه پرسپولیس و مخصوصاً رحیمی مدیرعامل این باشگاه در جلسات هیأت مدیره و روز اول کاری پرداخت بدهی 5 هزار و 500 فرانک سوئیس کاروالیو و 10 هزار فرانک وینگادا بابت دادرسی پرونده‌هایشان به فیفا بود.

از همین رو در اولین گام مثبت و با دستور رحیمی مدیرعامل باشگاه این بدهی سرخپوشان امروز پرداخت شد. صرافی که با باشگاه پرسپولیس کار می‌کند به باشگاه پرسپولیس پس از درخواستش اعلام کرد که این پول واریز شده است اما پرسپولیسی‌ها از این صرافی درخواست کرده‌اند که سریع‌تر فیش پرداخت این پول را برای آنها ارسال کند. قرار است فیش پرداخت طلب 15 هزار و 500 فرانکی باشگاه پرسپولیس به فیفا فردا به باشگاه داده شود.

*رحیمی به فدراسیون فوتبال رفت

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز روز اول کاری خود را در باشگاه آغاز کرد، از همین رو وی پس از کارهای اداری ظهر امروز به فدراسیون فوتبال رفت و با برخی مسئولان فدراسیون در جلسه‌ای به بحث و گفت‌وگو نشست، وضعیت قرارداد بازیکنان و دستورالعمل‌های فصل جاری و مسائل ریز فوتبال در دستور کاری امروز رحیمی با مسئولان فدراسیون فوتبال بود.

mohsen101014@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۹:۵۶
هنوز نیامده اعلام سانسور میکنه که نباید راجع به بدهی روبانیان کسی حق حق حق نداره حرفی بزنه همشون عین همن اسمشون فرق میکنه (222885)