به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۰۳۶۲

آخرين آمار فروش فيلم​هاي روي پرده سينما

گروه فرهنگ و هنر: فیلم «زندگی جایی دیگریست» به مرز فروش 200میلیون تومان رسید.
آخرين آمار فروش فيلم​هاي روي پرده سينما
حبیب اسماعیلی با بیان این‌که «زندگی جایی دیگریست» روز پنجشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) فروش خوبی داشت، اظهار کرد: با توجه به این‌که این فیلم در شهرستان‌ها فقط در مشهد و در تهران در 18 سالن سینما اکران شده، فروش آن به مرز 200میلیون تومان رسیده است. مدیر دفتر پخش فیلمسازان مولود ادامه داد: فروش این فیلم بسیار امیدوارکننده است و شب گذشته در پردیس سینماهای ملت، آزادی و ... به سانس فوق‌العاده رسید و هفته‌ی آینده، تعداد سالن نمایش این فیلم افزایش پیدا می‌کند. او با اشاره به این‌که فیلم «طبقه حساس» در 30 سالن سینمای تهران و 65 سالن در شهرستان‌ها در حال اکران است، گفت:‌ در کل، این فیلم چهارمیلیارد و 800میلیون تومان فروش کرده که دومیلیارد و 700میلیون تومان آن مربوط به تهران و دومیلیارد و 100میلیون تومان آن مربوط به شهرستان‌هاست.

امیر قطبی، از دفتر پخش فیلمیران نیز درباره‌ی آخرین فروش «معراجی‌ها» و «چ» گفت: تا پایان روز پنجشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در 60 سالن سینمایی کشور و 65 روز نمایش، مبلغ دومیلیارد و 40میلیون تومان در تهران و سه‌میلیارد و 160میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. در مجموع، این فیلم حدود پنج‌میلیارد و 200میلیون تومان فروش داشته است. او همچنین درباره‌ی فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، بیان کرد: این فیلم در 48 روز نمایش و 60 سالن سینما در کشور، مبلغ یک‌میلیارد و 80میلیون تومان در تهران و 820میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. در مجموع، فروش این فیلم به یک‌میلیارد و 900میلیون تومان می‌رسد.

طبق اعلام احمد مختاری، از دفتر هدایت فیلم، «خط ویژه» که در 18 سالن سینمای شهر تهران نمایش داده می‌شود، تا کنون یک‌میلیارد و 162میلیون تومان و 450میلیون تومان در 25 سالن سینمای شهرستان‌ها فروش داشته است.
مرجع : ايسنا