به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۰۵۹۹
عضو ستاد ملی جوانان اصلاح طلب:

انتخابات آينده عرصه "اصلاح‌طلبان‌جوان" است

گروه سیاسی: پس از هشت سال تحمیل ناملایمات به احزاب اصلاح طلب، حالا فرصتی دوباره برای جریان اصلاحات به وجود آمده تا به بازسازی خود اقدام کنند.
انتخابات آينده عرصه "اصلاح‌طلبان‌جوان" است
جوانان اصلاح طلب که تابستان سال گذشته با برگزاری همایشی سراسری در شهرکرد نفوذ جریان اصلاحات در میان نسل سوم انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند، حالا درحال آماده کردن خود برای انتخابات آینده مجلس هستند.

سعید نورمحمدی، عضو ستاد ملی جوانان اصلاح طلب و جوانترین عضو شورای مشورتی محمد خاتمی در این باره به سايت «تدبیر» می گوید: «در حال حاضر رویکرد جوانان اصلاح طلب سازماندهی، تشکیلات سازی و آماده شدن برای انتخابات مجلس آینده است.» او ادامه می دهد:« جوانان اصلاح طلب در انتخابات آینده مجلس حضور پرقدرت خواهند داشت. این حضور هم در زمینه تشویق مردم به شرکت در انتخابات و هم در زمینه کاندیداتوری خواهد بود.»

او همچنین گفت:« معتقدیم که انتخابات آینده مجلس باید انتخابات نسل دوم جریان اصلاحات باشد. قصد داریم برای این انتخابات یک لیست از چهره های جوان اصلاح طلبان در تهران و شهرستان ها ارائه کنیم. در حال حاضر رایزنی هایی با بزرگان اصلاح طلب مثل آقایان هاشمی و خاتمی در حال انجام است. البته تلاش ما این است کسی جوانان اصلاح طلب را مجزا از جریان اصلاحات تصور نکند و لیست ما همان لیست مورد تایید آقایان هاشمی و خاتمی خواهد بود و لیست جریان اصلاحات است.»

عضو ستاد ملی جوانان اصلاح طلب تاکید کرد:« 35سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و ما معتقدیم در این مدت مدیریت کشور دچار تغییر و تحول چندانی نشده است و همان مدیران اول انقلاب هم چنان مدیر هستند. بخش عمده ای از ناکارآمدی سیستم مدیریتی کشور هم به تغییر نکردن مدیران برمی گردد. در جریان اصلاحات هم نیاز به پوست اندازی و چرخش نیروها کاملا اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل به نظر من انتخابات آینده مجلس انتخابات جریان نسل دوم اصلاح طلبی خواهد بود و به اعتقاد جوانان اصلاح طلب، نسل اول اصلاح طلبان داوطلبانه از کاندیداتوری خودداری و عرصه را به جوانان واگذار خواهند کرد. همان طوری که در انتخابات گذشته جوانان از آنها دعوت می کردند که کاندیدا شوند، این بار نسل اول از نسل دوم دعوت می کنند که کاندیدا شوند.»

نورمحمدی همچنین درباره فعالیتهای جوانان اصلاح طلب گفت:« جوانان اصلاح طلب در قالب تشکل های دانشجویی، احزاب و بخشی هم در قالب باشگاه جوانان اصلاح طلب که با ترکیبی از افراد حقیقی و حقوقی تشکیل شده است، در حال انجام سازماندهی هستند. تاکنون با چهره های شاخص اصلاحات به صورت تک به تک دیدار داشته ایم. همه آنها نیاز به پوست اندازی و ورود چهره های جدید را باور دارند. اما اینکه چه افرادی در نهایت معرفی شوند به شورای مشورتی و هماهنگی اصلاحطلبان و آقای خاتمی بستگی دارد که البته تا ایام انتخابات فرصت برای این موضوع هست.»

نورمحمدی تاکید کرد:« آقای خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات بارها بر موضوع جوانگرایی تاکید کرده اند و حتی می توانم بگویم آقای خاتمی جوانگراترین فرد در جبهه اصلاحات هستند و هیچ کس به اندازه ایشان به حضور جوانان در عرصه سیاسی و مدیریت باور ندارد. ما در تهران و شهرستانها در سال های اخیر چهره های جوان، شاخص و شناخته شده ای داریم. این افراد شاید به اندازه نسل اول اصلاح طلبان مطرح نباشند اما هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ سابقه سیاسی و تشکیلاتی نخبگان زیادی را در کل کشور داریم. درحال رایزی با بزرگترهای جریان اصلاحات هستیم تا این چهره ها را معرفی کنیم. فکر می کنیم اقبال مردمی به این چهره ها زیاد باشند.»

حاااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۲:۲۸
خدا نگه دارشان (224058)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۳:۴۵
جوانان فقط میتونن رای بدن دیگه

نمیشه وارد قدرت شد و الکی ملت رو خر نکنید
از ازدواجهای درون خانواده ای اصلاح طلبها این معلومه

وارد شدن در لیستها به این راحتی نیست خصوصا مجلس
من در مورد شورای شهر کاملا در جریان بودم

علاه بر پول و رشوه و پارتی باید سوابق مدیریتی و علمی و خصوصا معروفیت هم داشته باشی
چون این حزب ها هم دوست ندارن مهره الکی بزارن تو لیستشون (224098)
محمدعلی
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۱۳:۴۷
برن جلو.ما هم مثل اونها جوونیم و باورشون داریم و حمایتشون میکنیم. (224099)