به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۰۹۹۷
سئوالات پايداري‌‌هاي دلواپس، خارج از حوزه وظايف وزيران است

آقاي روحاني؛ جلوي رفتن وزيران به مجلس را بگيريد

گروه سياسي: در حاليكه پس از 8 ماه مشخص شده است طرح سئوال، تذكر و تهديد به استيضاح وزيران دولت روحاني در تاريخ مجلس‌هاي شوراي اسلامي ركوردشكن شده است اين روند همچنان توسط يك گروه 20-10 نفره از مجموع 290 نماينده مجلس ادامه دارد و شان مجلس را به زير سئوال برده است.
آقاي روحاني؛ جلوي رفتن وزيران به مجلس را بگيريد
اين در حاليست كه به اذعان مجيد انصاري (معاون پارلماني رياست‌جمهوري) و بسياري از نمايندگان باسابقه مجلس نهم و حتي آقاي لاريجاني و باهنر، اغلب طرح سئوال‌هاي 8 ماهه اخير توسط عده‌اي نماينده مشخص و شناخته شده بوده  عمدتا خارج از چهارچوب قانوني و حوزه وظايف وزيران بوده است.  در واقع نمايندگان گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) با سئوالات هر روزه خود شان و جايگاه مجلس را به چالش كشيده و از اين طريق فقط سعي دارند شكست خود در انتخابات گذشته را با اين روش‌، التيام بخشند.

اين در حاليست كه مجيد انصاري (معاون پارلماني رييس‌جمهور) كه خود 7 دوره كامل نماينده مجلس بوده بايد دست به اقدام عملي زده و اجازه ندهد وزيران بابت سئوالات بي ربط و خارج از حوزه وظايف پايداري‌هاي دلواپس! هر روزه روانه مجلس شوند. اين روند اشتباه و انتقام گيرانه كه حتي رييس مجلس هم نسبت به تداوم آن به افراطيون هشدار داده بايد هرچه زودتر قطع شود. در حال حاضر، چرا بايد صحن مجلس به محله برو بياي وزيراني تبديل شود كه مي‌خواهند خرابي و افتضاحات 8ساله به بار آمده توسط دوستان همين سئوال‌كنندگان را اندكي ترميم نمايند و...؟

لذا نبايد اجازه داد امثال رسايي، كريمي قدوسي، حسينيان، كوچك زاده و آقامحمدي و... كه 8 سال دوره احمدي‌نژاد، فقط ثناگو و مجيزگوي اقدامات ويران‌گر دولت او بودند حالا اينگونه و به راحتي و به خاطر راي منفي ملت به سياست‌هاي 8 ساله رفقاي آنها، شان و جايگاه مجلس را اينگونه بي ارزش نموده و از سوي ديگر به زعم خود خون به دل وزيران آقاي روحاني كنند.

به نظر مي‌رسد شخص رييس‌جمهور و همچنين معاون پارلماني ايشان از همين امروز با بررسي حقوقي، سئوالات نمايندگان و خصوصا نمايندگان پايداري، در صورتيكه تشخيص بدهند اين سئوالات خارج از حوزه وظايف و مسئوليت‌هاي وزيران باشد به هيچ وجه اجازه رفتن آنان به مجلس را ندهند. نهايتش تهديد به استيضاح است كه باز هم اين طيف اقليت، هيچ كاري از پيش نخواهد برد و بيش از گذشته به افكار عمومي اثبات خواهد نمود كه اين عده دلواپس چه اموري هستند!
براي مثال به همين دو مورد تازه (ديروز سه‌شنبه) سئوالات پايداري‌‌هاي دلواپس! از دو وزير در مجلس توجه كنيد تا دريابيد نمايندگان سئوال كننده آيا دلواپس منافع ملت ايران هستند يا منافع گروهي و باندي خود. با اين توضيح كه ديروز و همزمان با كميسيون‌‌ها وزير خارجه هم در صحن علني به سئوال كريمي قدوسي اين نماينده هميشه پايدار حامي احمدي‌نژاد و جليلي، پاسخ داد.

سوال از وزیر علوم به دلیل لغو سخنرانی جلیلی!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از پاسخ وزیر علوم در خصوص علت لغو سخنرانی سعيد جلیلی در دانشگاه آزاد قانع نشدم و حیطه سئوالم، ملی تشخیص داده شد که در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح خواهد شد. قاسم جعفری در گفتگو با مهر در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور وزیر علوم گفت: در این جلسه از وزیر علوم در خصوص علل لغو سخنرانی جلیلی در دانشگاه آزاد واحد بجنورد سئوال کردم. سئوال این بود که به چه دلیل اجازه ندادند او سخنرانی کند حال آنکه بسیاری از چهره های سیاسی که مثل روز روشن است که حضور آنها در دانشگاه موجب بر هم خورد جو دانشگاه می شود مجوز سخنرانی دارند.

نماینده بجنورد ادامه در مجلس ادامه داد: وزیر علوم معتقد بود که دانشگاه آزاد زیر مجموعه این وزارتخانه نیست و ایشان نمی تواند پاسخگوی عملکرد این دانشگاه باشد اما اعضای کمیسیون معتقد بودند که مدیریت یکپارچه در وزارت علوم وجود دارد. در پایان بنده از پاسخ فرجی دانا قانع نشدم و حیطه سئوال ملی تشخیص داده شد که در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح می شود.

پاسخ های وزیر اطلاعات کریمی قدوسی، رسایی و زاکانی را قانع نکرد
حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات عصر ديروز میهمان جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود که سئوال کنندگان از پاسخ های وی قانع نشدند.
 در این جلسه ابتدا سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات مطرح شد، افزود: سوال اول مربوط به زاکانی، نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بود. سوال زاکانی در مورد علت عدم محافظت درست از دانشمندان هسته‌ای به ویژه گرفتن محافظان از برخی عناصر موثر آن‌ها بود که وزیر اطلاعات در پاسخ گفت: وزارت نه مسوول حفاظت و نه مسوول تعیین سطح حفاظتی است. این تصمیمات در مرجع دیگری صورت می‌گیرد و سطوح آن تشخیص داده می‌شود و ابلاغ و اعمال می‌شود. ما یک عضو در آن مرجع هستیم. تغییر سطوح حفاظتی هم به جایگاه افراد برمی‌گردد. وقتی شخصی تا دیروز وزیر بوده و حالا نیست، طبیعی است که سطح حفاظتی او تغییر می‌کند. ما به عنوان وزارت اطلاعات نظرات و تهدیدات امنیتی در حوزه مذکور را منعکس کرده‌ایم. در پایان سخنان علوی، سوال‌کننده از پاسخ وزیر قانع نشد.

رسایی سوال کننده بعدی بود و سوال کرد که فردی که در جلسه 20 /12/ 92 در ملاقات جمعی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونان ایشان در محل هیات رییسه مجلس حضور داشت و وزیر از معرفی وی خودداری کرد، چه کسی بود و تابعیت چه کشوری را داشت؟ چه کسی متن پیاده شده این جلسه را به شکل تحریف شده در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که علوی در پاسخ گفت: اولا بنده فرد مذکور را معرفی کردم و گفتم ایشان صابریان است. تابعیت ایران را دارد و غیر از کربلای معلی به هیچ کشور خارجی هم نرفته است. وی از دوستان رسانه‌یی این‌جانب است. جلسه مذکور هم نه جلسه کمیسیون بوده و نه محرمانه بوده و آمدن فردی همراه وزیر در چنین جلسه‌ای نه ممنوعیت داشته و نه ضرورت هم داشته که معرفی شود. خبر منعکس شده اصلا تحریف شده نیست و اگر تحریف شده، مطابق قانون اقدام کنید و علیه نشریه تحریف کننده شکایت کنید. رسایی از پاسخ وزیر قانع نشد.

سوال سوم از طرف کریمی قدوسی مطرح شد. وی سوال کرد چرا از ملاقات مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومان حوادث 88 جلوگیری نکردید؟ آیا نمی‌توانستید از حاشیه‌سازی‌های این گونه که از موانع‌ تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است جلوگیری کند؟ که وزیر اطلاعات در پاسخ گفت؛ این که انتظار باشد که وزارت برود و عملیات کند و جلوی کسی را بگیرد، انتظار درستی نیست. ما گزارش و اخبار لازم را داده‌ایم و تصمیم‌گیری با نهادهای دعوت کننده و مجری است. ما گزارش داده‌ایم و تماس را هم قبل و هم بعد از ملاقات کذایی گرفته‌ایم و اقدام خود را انجام داده‌ایم که کریمی قدوسی نیز از پاسخ وزیر قانع شد.

سوال چهارم هم از طرف کریمی‌قدوسی مطرح شد، وی سوال کرد که اقدامات شما در جلوگیری و برخورد با مصادیق تهدیدات امنیت ملی کشور چه بوده است؟ وی سوال خود را در 21 بند مکتوب ارائه کرد. وی گفت که جنابعالی هم عضو شورای عالی امنیت ملی هستید و هم وزیر اطلاعات و جنابعالی مسوول هستید که علوی در پاسخ گفت: اغلب بندهای سوال از 21 بند ارتباطی با وزارت اطلاعات ندارد که وزارت پاسخگو باشد ولی وزارت در چارچوب وظایف اقدامات خود را در بهترین شکل انجام داده‌ است. پس از توضیحات وزیر، کریمی قدوسی از توضیحات قانع نشد!!

پرسولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۰۹:۳۱
سکوت سرشار از نگفته هاست...سکوت دکتر عزیزمان روحانی مردم دار بی معنی نیست بهار جان..(میدونم چاپ نمیکنی) (225462)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۲:۵۰
سلام.. برای ما روشن کنید بالاخره حد و حدود سوال و جواب چیست و اینها باید از چه کسی اجازه بگیرند و سوال کنند و چون عقلیت هستند به قول شما باید سکوت کنند...؟ (225568)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۱۳
بعضی از این نماینده ها بخصوص ان افرا طی ها در صورت وجود یک انتخابات حتی نیمه رقابتی نیز خواب مجلس را هم نمی دیدند و چون این را خودشان خوب می دانند خود را به آب و آتش می زنند که وضع قبلی و امنیتی کشور را حفظ کنند تا هر منتقدی را فتنه گر بخوانند و بایکوت و حذف کنند حتی اگر آن فرد ریس مصلحت نظام باشد که امام خمینی در مورد مود او گفته " نهضت زنده است تا هاشمی زنده است " ، بروید مدارک تحصیلی بعض آنها را ببیند که بدون کلاس رفتن دکتر شده اند ، و بروید ببینید کدامین آنها همراه فر زندانشان در اختلاس ه (225589)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۹:۵۱
علی جان اقلیت، نه عقلیت!!!!!!!!!!!!!بعدبهتون میگن بی سواد ناراحت میشن. همین آقای کریمی قدوسی تون هم گفتmpt ونمیدونست صحیحشnpt یه. بعدمیگن بی سواد وبازشما ناراحت میشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (225740)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۰۹:۴۳
حالا چرا انقدر از جلیلی واهمه دارید؟!!
بهار ممنون از انتشار این کامنت (225470)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۴۳
مگه در 8 سال احمدی نژاد به اصلاح طلب ها اجازه سخرانی دادند؟آقای جلیلی و دوستان دلواپسش مگه کم امکانات دارند؟صدا وسیما و..............مگه همین چند رو پیش میتینگ ضد دولتی دلواپسیم نداشتند؟ (225612)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰
کی حالا واهمه داره ؟؟؟که تو اینقدر احساس میکنی دور گرفتی؟؟؟4میلیون ترس داره..... (225620)
مير مهنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰
خدايي جليلي مرده...مرد درجه يك
با انصاف و مسلمان واقعي
يادمون نميره كه در آخرين درخواست براي اظهار نظر در باره مذاكرات هسته اي در اصفهان جواب خبرنگار رو ندادن و گفتند حرف امام خامنه اي ملاك هست.
در حالي كه خيلي راحت با توجه به تجربه اي كه داره ميتونه سيل انتقادانت رو جاري كنه.
در اولين سخنراني بعد از توافق اوليه هم در تهران حسابي پشت تيم مذاكره كننده ايستاد.
يه دونه اي حاج سعيد (225621)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۶:۰۶
چند وقتی اقای جلیلی مهر پیشونیشون غیب شده قاشق بود یا دیگه چون دیگه مزاکره نمیکنه نماز شبش ترک شده (225677)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۷:۴۲
سیل کدوم انتقادات میشه یک موردشو بگی؟؟؟؟8سال رفت و امد بی نتیجه هنوز انتقاد هم اگر باشه از ملت متوجه اقای جلیلی است نه ایشون از ملت (225710)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۷:۴۴
یعنی این 270 نفر باقی تو این مجلس چکارن میشه بگن واقعا اونجا دارن چیکار میکنن!!!!!یعنی یک اقلیت 20 نفری باید دائم در مجلس جولان بدهد (225711)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۷
یادمون نرفته این آقای به اصطلاح مرد!!!! در دوران انتخابات به همه برچسب ناروا زد برای به دست آوردن قدرت.... اصلاحات و روحانی را که عملا فتنه گر معرفی کرد به لاریجانی و دوستانش تهمت ساکتین فتنه را زدند و به طرفداران اصولگرای با اخلاقی چون دکتر ولایتی لقب جریان تردید را دادند... حقا که شاگرد مکتب جبهه پایداری است که همه را به جز خود دشمن اسلام می داند..... (225735)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۹
این جمله از کیست " بابا والله ما خودمان قاتل بوده ایم"...... والسلام. (225736)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۶:۴۵
از جلیلی بترسیم؟
بزور یک چهارم روحانی رای اورد
بزور سوم شد.
یه چیزی نگو خندمون بگیره. (225688)
نیما گل سفیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۸:۲۲
وزن جلیلی توی انتخابات گذشته مشخص شده و رای مردم نشان داده که جلیلی در سیاست ایران وزنی ندارد بنابر این ترسی هم از جلیلی نیست !!! (225720)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۲۲:۴۹
!اقا از بس این اقای جلیلی شما سخنرانه دیگه!! نباسد واهمه داشته باشن!؟ ممکنه پته همه ی این اقایون رو بریزن روی اب1 (منظورم همین اقایونی بود که جای مهر پیشونیشونو می پوشونن وقت انتخابات!) ندیدید غربیا چقدر نارحت شدن از عدم حضور ایشون!!؟ انگلیسیش هم لامصب خوب بود! (225805)
من حق زندگي كردن دارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۰:۳۹
مجلسي كه نظرشون توي انتخابات ٢٤ خرداد با مردم نبود معلومه كه بايد اينجوري مقابل مردم بياستن و تلافي كنن چون به اين نتيجه رسيدن كه انگار مردم خدمتگذار انها هستن و نه انها خدمتگذار مردم!!!!! ولي ملالي نيست ما ملت دلاوريم نه دلواپس --- اين مجلسم آخراشه و دارن زور آخرشون ميزنن كارشون تمومه (225497)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۹:۵۳
همه ی مجلس اینطورنیستن و شما بااینجورکامنتا چارتا بچه رو بزرگ میکنین!!! 20 نفرن کلا (225741)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۸
واقعا من برای اون 270 نفر بقیه بیشتر متاسفم انگار ....ملت در جریان باشید که به این 270 نفر هم علاوه بر اون 20 نفر نباید رای بدید چون از بیتفاوتی این جماعته که متکلم وحده مجلس یک اقلیت 20 نفری شده که هرکاری دلشان میخواهد انجام میدهند (225506)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۰۲
اینها همه برمیگرده به خرابیهای دوران احمدی نژاد. از همون دوران دروغ گویی و نابود کردن آدمهای درستکار شروع شد. (225510)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۲
چهره این نماینده های افراطی هم نشان از عقاید تند باطل و توام با خشونتشون میده ، در کل ظاهرشون موجی از انرژی منفی به هر کس انتقال میده ، در عوض چهره بشاش و دوست داشتنی خاتمی و روحانی رو در نظر بگیرید. (225511)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۷
از آنجایی که گروه پایداری هر روز بیشتر به شکستشان پی می برند در نتیجه فشار را بیشتر میکنند که با درایت دولتیان خنثی می شود و مردم هم بیشتر متوجه قضایا میشوند. (225515)
باربد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۲:۳۴
یهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگوته... (225559)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۳
متاسفم بهتره بگیم مجلسی وجود نداره شآن مجلس با این چند نماینده از بین رفته ا. . . (225519)
ساکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۵
اتفاقا سکوت کسی که بی محابا و با اشتیاق بهشون رای دادیم، بی معناست. وگرنه افراد جیره خوار 8سال گذشته همچنان در تخریب دولت و تلاش های او همچنان میدان داری نمی کردند و وقت دولت و نمایندگان که باید به رتق و فتق امور مهم تر دست بزنند، اینطور به بطالت نمی گذشت. (225521)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۷
اقليت افراطي تماميت خواه همواره خود را نه تنها مالك دنيا بلكه مالك دين مردم ميدانند ! (225526)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۸
با سلام
این آقایان پایداریها که.... آنها.بد جوری بعد از انتخابات سوخته به هیچ وجه قانع نمی شوند و به قول شاعر :
چشم تنگ دنیا دوست را یا که محمود پر کند یا خاگ گور . . . (225528)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۹
این عده که نماینده مردم نیستند وکیل احمدی نژاد و مشایی در مجلس هستند بذار حرفاشونو بزنن برای مردم روشن بشه اینا چه بلای سرمملکت آوردند. (225530)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۳۴
با همان مجوزی لغو شد که نگذاشتند نوه حضرت امام صحبت کند در خرم اباد (225532)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۳۷
چرا زمان احمدی نژاد وقتی اونهمه افتضاح اقتصادی و تورم بیچاره کننده به بار می آورد این آقایون یک سوال نپرسیدند؟! باید دید چرا اونموقع کاملا قانع! بودند!! (225535)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۳۷
سکوت اصلا به صلاح مردم و رای مردم نیست . رئیس جمهور و وزرا نباید در برابر کارشکنی ها و دشمنی های کاملا تابلو و جهت دار افراطیون و دلواپسون سکوت و کوتاهی کنند . (225536)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۴۴
واقعا اینا چی از جون مردم میخوان!هشت سال کم از دست این جناعت 20-10 نفره زجر کشیدند ! که حالا این کارها را میکنند بابا مردم شما را نخواستند مگه زوره! (225539)
بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۵۱
بهار درد ما یه جا و دو جا نیست (225541)
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۱:۵۸
اولا این بنده های خدا اصلا سوال نمی پرسن تا جواب بگیرن و قرار نبوده و نیست که قانع شن دوما اقای قدوسی روش میشه بعد از اون سوتی که داد(MPT ) تو مجلس صحبت کنه؟ (225546)
7645654
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۲:۵۶
ادم ميمونه كه اينها واقعا نماينده ملتند
نماينده.........................................................
فقط دنبال حاشيه و.......................................................
كارملت وبدبختي ملت و سايرمشكلات وبي خيال بابا..................................... (225577)
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۶
آقایان ثابت کردندنه درددین دارندونه دردمردم وشعاولایی بودنشان تهی ازحقیقت است زیرادرقبال خیانتهای عظیم مالی همفکرانشان سکوت اختیارکه خطرغارتگران بیت المال ازمنافقین واستکبارجهانی بدتراست. (225586)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۹
جناب آقای رسایی اینقدر دلواپسانه (!) به نظرات مردم منفی نده! من که میدونم این یه نفر شمایید (225587)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۱۸
مردم راضي نيستند، وزيران بي رويه به مجلس بروند. مي گويند نه؟ نظر خواهي يا رفراندم شود. تا تكليف همه روشن شود. (225591)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۶
من از بهار و سایر سایتهای اصلاح طلب و مردمی میخوام که 1- در مورد اینها اصلا کوتاه نیایند و افشاگری کنند و 2- به گوش دولت و رئیس جمهور برسونید که مردم خواهان این هستند که در برابر اقلیت افراطی عقب نشینی نکنند و سکوت نکنند . (225602)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۴:۰۵
مجلس بايد آيين نامه داخلي مجلس را در اسرع وقت تغيير دهد بعنوان پيشنهاد اگر نماينده اي سوال كرد و از جواب وزير قانع نشد نبايد وزير به صحن علني بيايد بلكه بايد ابتدا در يك تعداد محدود مثلا شامل 50 نفر از نمايندگان دوباره وزير توضيحات خود را اعلام نمايد اگر اكثريت اين تعداد از نمايندگان قانع شدند نيازي به طرح در صحن علني نباشداين چه معضلي است كه گريبان مملكت را گرفته كه نمايندگان مردم بجاي اينكه پيگير ارائه طرح و بررسي لوايح مهم براي رفع مشكل اقتصادي مردم باشند بدنبال دعواهاي سياسي هستند (225631)
دلواپس
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۴:۱۲
من برای نماینده های مجلس دلواپسم (225636)
حامیان ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۴:۴۳
پایداریها می خواهند اعلام کنند که ما با ملت درجنگیم چرا در وضعیتی که 8سال کشور را به بدهکاری تحریم و اختلاس گرفتار کرده اند نگذارند دولت مشکلات مردم حل کند تا شاید نا کار امدی خودشون را پنهان کنند بدانند که مردم کاملا اگاه است بر اوضاع پایداری بدانید دراینده ی نزدیک ناپایدار هستند (225646)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۴:۵۸
آقايون نماينده، پليس اينترپل يكي از متهمان اختلاس 4ميليارد دلاري را دستگيركرد. راست مي گوييد پيگير دستگيري شركاي داخلي باشيد. و يك بار هم مسئولين مربوطه را به مجلس فرا خواني كنيد. اگر نمي خواهيد كه پرونده مختومه شود؟ (225653)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۵:۱۲
من دلواپس خانواده بابک زنجاني هستم اخه پسرشون خونه نيست طفلي تو زندان نه ماهواره اي نه امکاناتي اين پسر عذاب نديد مگه چيکار کرده چووني کرده (225661)
ناشتاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۶:۳۱
انشا اله خدا اهلت کنه اقای حسینیان (225685)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۸:۴۲
من مانده ام که آقای روحانی عزیز تا به کی میخواهند جلوی این جمعیت یک درصدی افراطی کوتاه بیایند..
آقای روحانی ما به شما رای داده ایم که از این افراطیون عبور کنیم و به آن مدینه فاضله اصلاحطلبی برسیم
آقای روحانی عزیز باور کنید ما دیگر همانند سالهای قبل آتش زیر خاکستر نیستیم.ما همانند کوهی عظیم یاور شما هستیم (225725)
شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۸:۴۴
این سه نفر دارند می خندند مگند پدر دولت در آوردیم جدول سوال از وزراء
شنبه زنگنه
یک شنبه ظریف
دوشنبه علوی
سه شنبه ....... (225727)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۱۹:۵۶
سلام. مردم ایران در انتخابات مجلس اسفندماه سال 1394 به جبهه اصلاحطلبان رای خواهند داد و جبهه ی پایداری منحل خواهد شد. سلام بر خاتمی درود بر روحانی (225744)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۲۰:۵۹
در دوره بعدی باید مردم عزیز در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنند و کسانی را به عنوان وکیل انتخاب کنند که قدر و جایگاه وکالت مردم و قانون گذاری را بشناسند ،و هدف اصلی آنها در مجلس تامین منافع ملی و ایرانی باشد ،نه مدافع خود و گروه خاص ،و درک ملی داشته باشد نه حزبی .چرا مردم عزیر باید چوب بی تدبیری و افراط گری و تحجر گروه خاصی را بخورند . مگر حضرات در دوران ریاست جمهوری قبلی به عنوان ناظر در خانه ملت نبودند.گویا حضرات ایرانی نبودند، که اجازه دادند بیت المال و منافع ملی فدای گروه خاصی شود (225772)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۲۲:۴۱
خوب شکر خدا معنی پایداری رو خوب فهمیدیم.....پایداری در مقابل رای مردم.پایداری در عقلانیت.پایداری مقابل منافع ملی!!!!!!!! (225803)