به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۱۹۴۶

بازیگر سریال بازی تاج و تخت در فیلم ترسناک

گروه فرهنگ و هنر: لنا هیدی در فیلم سینمایی «ژاکلین اس» بازی می‌کند که از روی یکی از شخصیت‌های داستانی کلایو بارکر چهره سرشناس ادبیات وحشت ساخته می‌شود.
بازیگر سریال بازی تاج و تخت در فیلم ترسناک
شرکت «ریون بنر اینترتینمنت» و شرکت «سرافیم فیلمز» متعلق به بارکر این پروژه را تهیه می‌کنند. ریون بنر پروژه «ژاکلین اس» (Jacqueline Ess) را هفته آینده در بازار فیلم جشنواره کن عرضه می‌کند. تولید فیلم امسال آغاز می‌شود. بارکر که در مقام مدیر تولید با پروژه همکاری می‌کند، درباره انتخاب لنا هیدی برای نقش ژاکلین، گفت: «او یک بازیگر عالی است که حضوری فوق‌العاده دارد. تا آنجا که می‌دانم، برای نقش ژاکلین هیچ‌کس بهتر از او نیست.» یووانکا ووکوویچ با «ژاکلین اس»‌ برای اولین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. او سازنده فیلم کوتاه «پرنده اسیر» است که گی‌یرمو دل تورو مدیر تولید آن بود. ووکوویچ «ژاکلین اس» را از روی فیلمنامه‌ای می‌سازد که با همکاری کریستین فرانسیس نوشته است.

داستان درباره زنی است که تشنه تغییر است و این توانایی را پیدا می‌کند که به اراده خود بدن آدم‌ها را عوض کند. ژاکلین اس اولین بار در مجموعه داستان‌های «کتاب‌های خون» معرفی شد. این داستان‌ها مبنای فیلم‌های «ارباب توهمات» و «Candyman» هم بودند. هیدی و ووکوویچ جزو تهیه‌کنندگان «ژاکلین اس» هم هستند. هیدی 40 ساله بیش از همه برای بازی در نقش سرسی لنیستر در مجموعه تلویزیونی موفق «بازی تاج و تخت» تولید شبکه اچ‌بی‌او شهرت دارد که این روزها فصل چهارم آن پخش می‌شود.
مرجع : خبرآنلاين