به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۲۰۱۷
سقف بودجه باشگاه‌ها اعلام شد

ليگ‌برتري‌ها 15ميليارد، آسيايي‌ها 18ميليارد

گروه ورزشي: سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به شانزده باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران قانون سقف بودجه اين باشگاه‌ها براي فعاليت در ليگ را تعيين کرد.
ليگ‌برتري‌ها 15ميليارد، آسيايي‌ها 18ميليارد
 پيش از اين مسئولان سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنايع جلساتي را درباره تعيين سقف بودجه باشگاه‌ها براي فعاليت در مسابقات فوتبال ليگ برتر برگزار کردند که چهارشنبه تصميم گيري نهايي در اين باره انجام شد و پس از آن هم سازمان ليگ (پنجشنبه) امروز با ارسال نامه‌ به شانزده باشگاه ليگ برتري تصميم‌هاي مصوب شده را به آنها ابلاغ کرد.

گفته مي‌شود سقف بودجه باشگاه‌ها براي ليگ برتر پانزده ميليارد تومان است که اين مبلغ فقط مي‌تواند صرف عقد قراردادها، ‌هزينه اسکان، اجاره هتل و سفرهاي درون کشوري شود. بنابر قانون جديد اعلام شده از سوي سازمان ليگ باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا نماينده دارند مي‌توانند 20 درصد افزايش بودجه داشته باشند، بنابراين رقم سقف بودجه آنها به حدود 18 ميليارد تومان مي‌رسد.

از طرفي باشگاه‌ها براي خدمات فوتبال پايه و توسعه و فعاليت آکادمي‌هاي‌شان سقف بودجه آزاد دارند. پيش از اين سازمان ليگ از تمامي باشگاه‌ها درخواست کرده بود که بودجه اين فصل‌شان براي ليگ برتر را اعلام کنند که گفته مي‌شود باشگاه‌هاي سپاهان، استقلال و پرسپوليس مبلغي فراتر از بودجه مصوبه شده فعلي را اعلام کرده‌اند که بنابراين بايد کاهش بودجه داشته باشند.

همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۲۲:۱۱
بهتره شما وزارتی ها فقط برای باشگاههای دولتی تعین تکلیف کنید و حساب وکتاب بر اساس مقررات داشته باشید که در آن صورت همه چیز درست میشود
باشگاههای پرسپولیس و استقلال که ۱۰۰٪دولتی است به همراه سایر باشگاههای غیر دولتی مثل سپاهان وذوب و فولاد ونفت و...که همگی مثلٱ خصوصی هستندپولهای میلیاردی را از جیبشون میدن یا از گران کردن تولیداتشان که باز هم از جیب دولت و ملت بی ... خارج میشه باشید
عدم پاسخگویی در کشور به اپیدمی تبدیل شده تا زمانی که از مسؤلان سؤال میکنی میگن به شما نباید جواب بدم همین وضع هستش (227671)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۲۲:۲۴
امیدوارم باشگاههای میلیاردی،قانون رو دور نزنند و شفاف عمل کنند،البته بعضی اقایان اماده خور مجبورند برای تصاحب دسترنج باشگاههای سازنده هزینه های نجومی انجام دهند. (227674)