به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۲۰۸۱

پزشکیان: فعلا از نفت می​خوریم نه​ تلاشمان

گروه سياسي: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رضایت برخی مدیران از وضعیت فعلی گفت: فعلا از نفت می‌خوریم نه از تلاش‌مان و بسنده کردن به این وضعیت توسعه را به دنبال نخواهد داشت.
پزشکیان: فعلا از نفت می​خوریم نه​ تلاشمان
مسعود پزشکیان در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های حمل و نقل استان گفت: خیال می‌کنیم می‌خواهیم راه بسازیم و می‌خواهیم به توسعه دست یابیم اما با این وضعیت راه به جایی نمی‌بریم. وی هم‌چنین با انتقاد از «وعده‌های غیرمنطقی به مردم» گفت: این‌که تنها وعده بدهیم و پیشرفت‌های دیگر کشورها را نبینیم، خدمت به مردم نیست. مدیریت جهادی با حرف محقق نمی‌شود اگر می‌خواهیم مدیریت جهادی کنیم باید تلاش‌مان را چند برابر کنیم. وی با انتقاد از اظهار نظرهای غیرکارشناسی در حوزه اقتصاد گفت: مشکل اقتصاد را اقتصاددان حل می‌کند و من نوعی نمی‌توانم نسخه اقتصادی بپیچم.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت پروژه راه‌آهن میانه- تبریز نیز اظهار کرد: بیست سال از عمر این پروزه می‌گذرد و هنوز کاری انجام نشده است. دولت قبلی بارها وعده افتتاح این پروژه را داده بودند. با وجود درآمدهای هنگفت در آن دولت، نه تنها این پروژه به سرانجام می‌رسید، بلکه تنها با 10 درصد درآمدهایش کل آذربایجان از نو ساخته می‌شد. وی در عین حال گفت: اراده وزارت بر اتمام این پروژه است و در این سفر نیز وزیر راه و شهرسازی قول مساعد برای تهیه منابع مالی این پروژه را داد. وی اتوبان سهند – تبریز را از دیگر اولویت‌های مجلسی‌ها برای پیگیری از وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این اتوبان نیز با وجود وعده‌ها هنوز از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار نیست.
مرجع : ايسنا