به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۶
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۸ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۲۳۲۸

معشوقه خواننده «کيم اون جونگ» زنده شد!

گروه بين​الملل: هیون سونگ وول خواننده زن در کره شمالی که پیش تر گفته می​شد معشوقه "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی بوده و به دستور او به قتل رسیده بود در مقابل دوربین ظاهر شده است.
معشوقه خواننده «کيم اون جونگ» زنده شد!
روزنامه "گاردین" با انتشار این خبر خاطر نشان ساخته که نمایش چهره معشوقه پیشین "اون" در صفحه تلویزیون ابهامات درباره سرنوشت او را افزایش داده است. گمانه زنی های انجام شده نشان می​دهد که او به احتمال زیاد در ژاپن یا کره​جنوبی به سر می​برد و زنده است." روزنامه "گاردین" در ادامه می​افزاید:"معشوقه پیشین رهبر کره شمالی خواننده بوده است. او در نمایش تازه خود اظهار داشته که تلاش می​کند تا شعله​های هنر و خلاقیتش برای رهبر "اون" بدرخشد!

" روزنامه "گاردین" در ادامه اشاره می​کند که نشریه ژاپنی "آساهی شیمبون" و رسانه های کره جنوبی در ماه سپتامبر گذشته مدعی شده بودند که این عضو ارکستر سمفونی کره شمالی به دستور رهبر آن کشور به دلیل انتشار تصاویری از فیلم رابطه غیر اخلاقی​اش تیرباران شده است. دولت کره شمالی این ادعا را رد کرده بود و آن را غیر قابل بخشش دانسته بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی انتشار این خبر از سوی رسانه های کره جنوبی را کار عده ای "دیوانه" معرفی کرده بود."
مرجع : تدبير