کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازار داغ هواپيماهاي دو نفره در تهران

واحد مرکزي خبر , 28 ارديبهشت 1393 ساعت 20:39

گروه جامعه: بازار فروش هواپیمای دو نفره در شمال تهران در حال داغ شدن است و این موضوع به آگهی های تبلیغاتی نیز کشیده شده است.


در منطقه الهیه تهران، هواپیمای سبک دونفره در مقابل برج مدرن الهیه مستقر است و مشتریان خاص خود را دارد تا جایی که یکی از ملی پوشان سابق فوتبال نیز در محل حضور داشت. به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ های کشور با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، مقرر شد کسانی که توانایی مالی دارند هواپیماهای فوق سبک در فرودگاه‌های کم ترافیک کشور مستقر کنند.

محمود رسولی‌نژاد افزود: دولت در قالب توافقنامه سه جانبه‌ میان سازمان صنایع هوایی، شرکت فرودگاه‌های کشور و بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار، از علاقه ‌مندان پرواز با هواپیماهای فوق سبک حمایت‌های لازم را انجام می دهد. وی گفت: پرواز هواپیماهای فوق سبک در تهران تا شعاع 70 کیلومتری و در شهر‌های بزرگ تا شعاع 40 کیلومتری پذیرفته نمی‌شود. رسولی‌نژاد افزود : برای علاقه ‌مندان تهرانی‌ ‌در خارج از شهر فضایی برای پرواز هواپیماهای دو نفره و فوق سبک در نظر گرفته شده است. وی گفت: شرکت فرودگاه ‌ها آماده پذیرش سرمایه‌گذار در بخش‌ های مختلف فرودگاهی مثل پارکینگ طبقاتی، شهر فرودگاهی و هتل است.


کد مطلب: 42372

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/42372/بازار-داغ-هواپيماهاي-دو-نفره-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir