کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت ال اشپورت آلمان اعلام كرد:

لباس تیم ملی فوتبال ایران تقلبی از آب درآمد!

31 ارديبهشت 1393 ساعت 8:49

گروه ورزشي: شرکت ال اشپورت، تولیدکننده لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران اعلام كرد: پس از بازدید از اردوی تیم ملی ایران در اتریش، متوجه شده است که لباس‌هایی که در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته، قلابی هستند!


به گزارش بي بي سي، ملانی اشتاین هیلبر، مدیر تبلیغات این شرکت آلمانی گفت که لباس هایی که درحال حاضر تیم ملی فوتبال ایران از آن استفاده مي‌کند، نشان ال اشپورت را دارد، اما تولید این شرکت نیست. ال اشپورت گفت که موضوع پیرهن‌هاي تقلبی را پیگیری خواهد کرد و لباس‌هاي جدیدی برای تیم ملی ایران به اتریش مي‌فرستد. پیشتر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفته بودند که لباس‌هاي این تیم پس از شستشو آب مي‌روند. شرکت ال اشپورت در واکنش به این ادعا، اعلام کرده بود که لباس‌هاي تیم ملی ایران همان استانداردی را دارد که لباس دیگر مشتریان این شرکت معروف دارد.
بازي با ايران از ديدار مقابل آرژانتين مهم‌تر است
در همين حال، سرمربي تيم ملي نيجريه گفت: بازي مقابل تيم ملي ايران چون اولين ديدار نيجريه در جام جهاني محسوب مي‌شود از هر ديدار ديگري مهم‌تر است. جام جهاني 2014 برزيل از 22 مردادماه آغاز مي‌شود و تيم ملي نيجريه در گروه F رقابت‌ها با تيم‌هاي ملي آرژانتين، ايران و بوسني هم‌گروه است.

تاريخچه رقابت‌هاي جام جهاني نشان مي‌دهد اولين ديدار هر تيمي در اين تورنمنت بزرگ اهميت فراواني دارد که بر همين اساس تيم ملي نيجريه قرار است در اولين ديدار خود در جام جهاني به مصاف ايران برود و پس از آن با بوسني و آراژنتين ديدار کند. سايت فوتبال نيجريه ديروز گزارشي منتشر کرد با اين عنوان که آيا نيجريه در بازي مقابل آرژانتين از اين تيم مي‌ترسد.

استفان کشي سرمربي تيم ملي نيجريه در واکنش به اين تحليل‌ها خيلي شفاف گفت: در شرايط فعلي بازي با آرژانتين برايم مهم نيست. بلکه بازي بسيار مهم براي من و فوتبال نيجريه در جام جهاني 2014 ديدار با تيم ملي ايران است. وي افزود: وقتي بازي با ايران را تمام کرديم و پس از آن هم با بوسني هم بازي کرديم و اين ديدار هم تمام شد تازه بعد از ديدار با بوسني، براي بازي با آرژانتين پاسخي دارم که در آن زمان به شما خواهم گفت.


کد مطلب: 42632

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/42632/لباس-تیم-ملی-فوتبال-ایران-تقلبی-آب-درآمد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir