به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۲۶۳۵

شهاب حسینی در بیمارستان بستری شد

گروه فرهنگ و هنر: سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر سینما، تئاترو تلویزیون که همگان او را شهاب حسینی می‌شناسند، شامگاه سه شنبه در بیمارستانی در تهران بستری شد.
شهاب حسینی در بیمارستان بستری شد
یک منبع آگاه گفت: حسینی به علت سکته قلبی بستری شده است. وی به نقل از پزشک معالج او گفت که حال عمومی حسینی رضایت بخش است و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

اين در حاليست که ايسنا گزارش داد: یکی از نزدیکان شهاب حسینی از وضعیت خوب جسمانی این بازیگر سینما خبر داد.  در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر بستری شدن شهاب حسینی در بیمارستان، یکی از نزدیکانش گفت: خبر سکته این بازیگر شایعه است. او پس از اتمام اولین فیلم سینمایی که کارگردانی کرده است، دچار خستگی بود و به دلیل آنکه احساس تنگی نفس می‌کرد به بیمارستان مراجعه کرد. به گفته این شخص که از همکاران نزدیک شهاب حسینی هم است‌، این بازیگر در بیمارستان بستری شد تا چکاپ کامل بر او انجام شود.

حسینی41 ساله تاکنون در بیش از 40 اثر سینمایی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می‌توان به هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، جدایی نادر از سیمین، ساکن طبقه وسط، پنج ستاره، تعبیر خواب، آشغال‌های دوست داشتنی، سوپر استار، درباره الی، پس از باران، کلاه قرمزی، مهیا و .... اشاره کرد. کارگردانی در برخی اثرهای سینمایی همچون ساکن طبقه وسط، بازیگری نقش در تلویزیون و تئاتر نیز درکارنامه حسینی قراردارد.
مرجع : ايرنا