به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۳۴

عکس دسته​جمعی بارسا با لباس جدید

گروه ورزشي: باشگاه بارسلونا با انتشار تصاویری در سایت خود به طور رسمی از پیراهن جدید کاتالان‌ها برای فصل 2015-2014 رونمایی کرد که یکی از نکات جالب توجه در این عکس حضور تقریباً تمام ستاره‌های اصلی تیم به استثنای سسک فابرگاس است.

فابرگاس یکی از بازیکنانی است که رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدتی است درباره احتمال جدایی وی از جمع آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا و بازگشتش به لیگ برتر انگلیس گمانه‌زنی می‌کنند. اکنون با کنار گذاشته شدن او از عکس دسته جمعی تیم این احتمال قوت گرفته است. در این عکس حتی چهره بازیکنان نه چندان سرشناسی مانند سرخی سامپر، ادگار، ژان ماریه دونگو هم در کنار ستاره‌های اصلی تیم دیده می‌شوند اما خبری از فابرگاس نیست. 

چندی است که شایعات بسیاری درباره احتمال خروج فابرگاس از نیوکمپ در تابستان امسال شنیده می‌شود. در حقیقت این شایعات از سال گذشته وجود داشت اما خراردو مارتینو، سرمربی مستعفی کاتالان‌ها فابرگاس را به یکی از مهره‌های اصلی تیم تبدیل کرد هرچند اکنون او رفته است و مشخص نیست که لوئیس انریکه بخواهد همان رویه را در پیش بگیرد. گفته می‌شود فابرگاس 27 ساله که تا ماه ژوئن سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد هم در فهرست خرید تیم سابقش، آرسنال قرار دارد، هم زیر ذره‌بین مسئولان باشگاه منچستریونایتد است. فابرگاس تنها یکی از کسانی است که طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی در فهرست بازیکنان مازاد باشگاه بارسلونا قرار دارد. از دنی آلوز، خاویر ماسچرانو، الکسیس سانچس، آدریانو، الکس سونگ و پدرو که آنها هم جایی در عکس پیراهن جدید بارسلونا نداشته‌اند به عنوان دیگر بازیکنان مازاد کاتالان‌ها یاد می‌شود.

مرجع : تسنيم