کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تئوري «تجاوز به زنان بی حجاب» هم وارد شد!

يك‌خبرگزاري، بدحجابان را به تجاوز تهدید كرد!

1 خرداد 1393 ساعت 8:43

گروه جامعه: در تازه​ترين اقدامات، ايده‌پردازي‌ها و تحركات افراطيون براي غلبه بر معضلات اجتماعي و فرهنگي، يك خبرگزاري خاص اصولگرايان در گزارشي عجيب تئوري «تجاوز به زنان بی حجاب» را مطرح كرده است!


به گزارش بهارنيوز، اين خبرگزاری اصولگرا، از قول فردي كه از او به عنوان "فعال فرهنگی" نام برده شده، در مورد زنان بی حجاب می‌گوید: اگر مردی با عریانی‌های زنی بی​حجاب تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از وی اجازه بگیرد!! وي با اشاره به انتشار عکس‌های زنان و دختران ایرانی ب​حجاب در فیس بوک گفته است: اگر زن از لحاظ خلقت و فطرت علاقمند به نمایش زیبایی‌های خود است و حق دارد هر آن‌گونه که بخواهد در جامعه ظاهر شود و زیبایی‌های خود را برای مردان آشکار کند، باید طبق منطق سست غربی متقابلا حق لذت بردن مرد را هم در نظر بگیریم.

وی در ادامه این استدلال خود افزوده است: زیرا از لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی‌های زن میل پیدا می‌کند و علاقمند به ایجاد رابطه جنسی است. پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می‌آید بهره ببرد. بنابراین چیزی به نام تجاوز معنا پیدا نمی‌کند. چون زن که از مرد اجازه‌ای برای نمایش زیبایی‌های خود نگرفته و اگر مرد با عریانی‌های وی تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از زن اجازه بگیرد.

مطابق این نوشته، به رسمیت شناختن "حق عریانی برای زن"، بر "منطق سست غربی" استوار است و بر مبنای همین منطق می​توان گفت چون به "لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی​های زن میل پیدا می​کند و علاقه ​مند به ایجاد رابطه جنسی است، پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می​آید بهره ببرد".

چند روز پيش هم يك وبلاگ اصولگرا پيشنهاد كرده بود كه «بهتر است جرم تعرض و مزاحمت به زنان بدحجاب را از مزاحمت به زنان محجبه جدا کرد" و يا «برای تعرض به زنان بدحجاب و بی حجاب به دلیل مشارکت آن زن در ایجاد این جرم، تخفیف و عفو فراهم نمود». به نظر مي‌رسد، تهدید تلویحی زنان "بدحجاب" به تجاوز، آن در یک خبرگزاری رسمی، يكي از خبرهاي تئوري‌پردازان جناح افراطي راست براي تست افكار عمومي و مسئولان نظام بوده و يقننا طي روزهاي آتي واكنش‌هاي فراواني را در پي خواهد داشت.


کد مطلب: 42765

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/42765/يك-خبرگزاري-بدحجابان-تجاوز-تهدید-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir