به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۴ - ۰۱:۵۷
 
۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۲۷۶۵
تئوري «تجاوز به زنان بی حجاب» هم وارد شد!

يك‌خبرگزاري، بدحجابان را به تجاوز تهدید كرد!

گروه جامعه: در تازه​ترين اقدامات، ايده‌پردازي‌ها و تحركات افراطيون براي غلبه بر معضلات اجتماعي و فرهنگي، يك خبرگزاري خاص اصولگرايان در گزارشي عجيب تئوري «تجاوز به زنان بی حجاب» را مطرح كرده است!
نمونه ای از پوسترها علیه بدحجابی
نمونه ای از پوسترها علیه بدحجابی
به گزارش بهارنيوز، اين خبرگزاری اصولگرا، از قول فردي كه از او به عنوان "فعال فرهنگی" نام برده شده، در مورد زنان بی حجاب می‌گوید: اگر مردی با عریانی‌های زنی بی​حجاب تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از وی اجازه بگیرد!! وي با اشاره به انتشار عکس‌های زنان و دختران ایرانی ب​حجاب در فیس بوک گفته است: اگر زن از لحاظ خلقت و فطرت علاقمند به نمایش زیبایی‌های خود است و حق دارد هر آن‌گونه که بخواهد در جامعه ظاهر شود و زیبایی‌های خود را برای مردان آشکار کند، باید طبق منطق سست غربی متقابلا حق لذت بردن مرد را هم در نظر بگیریم.

وی در ادامه این استدلال خود افزوده است: زیرا از لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی‌های زن میل پیدا می‌کند و علاقمند به ایجاد رابطه جنسی است. پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می‌آید بهره ببرد. بنابراین چیزی به نام تجاوز معنا پیدا نمی‌کند. چون زن که از مرد اجازه‌ای برای نمایش زیبایی‌های خود نگرفته و اگر مرد با عریانی‌های وی تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از زن اجازه بگیرد.

مطابق این نوشته، به رسمیت شناختن "حق عریانی برای زن"، بر "منطق سست غربی" استوار است و بر مبنای همین منطق می​توان گفت چون به "لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی​های زن میل پیدا می​کند و علاقه ​مند به ایجاد رابطه جنسی است، پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می​آید بهره ببرد".

چند روز پيش هم يك وبلاگ اصولگرا پيشنهاد كرده بود كه «بهتر است جرم تعرض و مزاحمت به زنان بدحجاب را از مزاحمت به زنان محجبه جدا کرد" و يا «برای تعرض به زنان بدحجاب و بی حجاب به دلیل مشارکت آن زن در ایجاد این جرم، تخفیف و عفو فراهم نمود». به نظر مي‌رسد، تهدید تلویحی زنان "بدحجاب" به تجاوز، آن در یک خبرگزاری رسمی، يكي از خبرهاي تئوري‌پردازان جناح افراطي راست براي تست افكار عمومي و مسئولان نظام بوده و يقننا طي روزهاي آتي واكنش‌هاي فراواني را در پي خواهد داشت.

زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۸:۵۱
چشم ما روشن! اینا خواهر مادر ندارن؟! (228869)
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۱
بفرماييد ! بارها گفته شده كه عوامل بعضي تجاوزات زنجيره اي آمر و مرشد دارند ولي شنونده اي نداشت !!! (228980)
بنفش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۳۲
ما ایرانی ها 7000 ساله بهترین زنان پاکدامن رو داشتیم مثل امیتیس . مردهای ایرانی هم همینجوری اند (229105)
نیوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۵۰
این نظریه کاملا درسته چون به نظر من الان خانمها با این پوشش بیشتر مردان را تحریک میکنند وقتی اون زن برای به گناه کشاندن مردان از آنها اجازه نگرفته مردم هم میتواند بدون اجازه گرفتن از زن استفاده کند یعنی حقیقت آن است میخواهید خوشتان بیاد میخواهید نه اما این هر کسی بوده حرف حق را زده (229004)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۲۴
شما باگروه بوکوحرام چه نسبتی دارید؟ (229066)
http://meslemaryam.blogfa.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۴۱
سلام پس تکلیف اون دختر معصوم و بی گناهی که اصلا با حجاب درست اشنایی نداره و فقط بواسطه انتخاب لباس اشتباه چی میشه به جرم بی اطلاعی باید عفت اون دختر لکه دار بشه واقعا متاسفم برای چنین تفکری (229073)
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۰۴
و اگر خواهر و مادر ویا اقوام شما بود چه؟ (229090)
قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۳۱
طبق قانون وقتی حتی یک" قتل" صورت میگیره هیچ کس بجز مراجع ذیصلاح حق اجرای حکم قصاص رو ندارن. حالا چطور شده که در مورد بی حجابی همه آقایان حضرات به خودشون اجازه تعیین مجازات و اجرای حکم میدن؟؟؟؟؟؟؟ پس از این به بعد هر جا قتلی هم صورت گرفت ، ولی دم شخصا قانون رو اجرا کنه.... اللهم عجل لولیک الفرج... دیگه هیج رنگ و بویی از اسلام باقی نمونده... (229103)
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۹:۳۵
نه در آرمان های انقلاب اسلامی ایران ونه در شعارهای انقلاب اسلامی ایران, هیچ اتر و نشانی از مطرح شدن حجاب اجباری نبود وتا 2سال پس از پیروزی انقلاب هم حجاب اجباری نبود... (229197)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۹
ازآقای رییس جمهورمحترم انتظارداریم هرچه سریعتردربرخوردباتکفیری وافراطی هااقدام کنند . (229026)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۲۳
به چه زبونی بگیم ماشمارونمی خواهیم(افراطی وتکفیری ها،اصول گرایی) همینطورکه رییس جمهور محترم روحانی گفت .جای شمادرافغانستان وپاکستان درکنار دوستانتان طالبان والقاعده است. (229032)
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۵۵
وحشتناک است؟؟؟؟؟؟؟؟ (229052)
علی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۳۲
حتماتوایران نیستن! من فقط تعجب میکنم که این همه جوان شهیدشدن به خاطرناموس ایران اون وقت ایناکه خودشون راسینه چاک شهیدان میدونن چطورجواب خونشون رامیدن (229104)
رزمنده اسلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۴۶
در روايات ، از نشانه هاي اسلامي و الهي بودن حكومت ، امنيت زني تنها عنوان شده است كه طبق خرمايي را از حجاز تا شام ، بدون اينكه به وي تعرض شود بر سر و دوش خود حمل كند. (229140)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۲
اونهایی که چنین ایده ای دارند می خوان روی کارهای خلافشون حق قائل بشند که اگر روزی گرفتار شدند بد حجابی و تحریک خود رو بهانه کنن. (228874)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۳
این یک توهین بزرگ به همه زنان ایرانه نتیجه اینک گروه های تکفیری دراینجا با ازادی کامل میتوانند چنین بیحرمتی کنند به بانوان کشور من حجاب کامل دارم اما از این خبر بسیر وحشتزده شدم !!!! (228875)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۷
همچين روشي را هم وهابي ها در شبه جزيره و خصوصا در شهرهاي مكه مكرمه و مدينه النبي از دهها سال قبل به اينطرف دنبالمي كرده اند! هدفشان هم جز تزوير و ظاهرسازي چيز ديگه اي نيست مي خواهند به ادعاي امارت مؤمنيني ايشان لطمه وارد نشودآنها كه به ديگر شهرهاي عربستان رفته اند و تفاوت را احساس كرده اند مي دانند!!!! (228991)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۱:۰۴
جلوی بوکوحرام داخل ایران را بگیرید. که ازبوکوحرام نیجریه بدترند. فاجعه سازند. چرا که بوق وکرنای توجیه کننده وپشتیبان داخلی هم دارند. (229222)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۴
چه کسی گفته فرهنگ غربی بر این اساس استوار است که اگر زنی پوشش مناسب نداشته باشد مرد مجاز است لذت ببرد.
در غرب اگر خانمی با بدترین پوشش در اجتماع ظاهر شود ولی میلی به ارتباطات به اصطلاح لذت بردن مرد نداشته باشد ، پلیس بدترین برخورد را با آن مرد که احتمالاً هم نظر با این عزیز دل برادر است خواهد داشت.
در ضمن دوستان عزیز اگر مرد هستند دست به این کارها بزنند تا بدانند 1 من ماست چقدر کره روشه؟! (228877)
رزمنده اسلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۵۰
موافقم .آنوقت همان نوجواناني كه با بعث عراق جنگيدند و حالا ميانسال ويا پير شده اند اگر دستشان برسدبه ايشان ( متجاوزان به نواميس مسلمانان ) اعلان جنگ خواهند داد (229141)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۵
این چه مسلمانی که آقایون دارند و چشمشون این ور و اونور دنبال ناموس مردمه.؟
چرا نمی تونند بر اساس دین اسلام نسبت به بستن چشم خود بر روی نامحرم ببندند. (228878)
زن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۶
وقتی جلوی افراطیون گرفته نشه ، همینه ، ولی امیدوارم جلوشون گرفته بشه. دکتر روحانی به داد زنان محترم ایران برسید. (228879)
ارماس
United States
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۱۱
اینا دیگه از افراطی خیلی بالاترن (228881)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۶
احتمالا بیمارند (229046)
امید
Spain
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۵۰
دوست من وای بر ما که کنار اینها زندگی می کنیم (229043)
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۲۲
کنارشون زندگی نمی کنیم زیر سایشون زنده ایم ونفس میکشیم! (229065)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۱۱
والا الان چند روزه برای شیرین کاری این خبر گزاری تو فیس بوک بحث داغ هستش . به نظر من حتی بیان این حرفا هم میتونه جرم باشه و باید با ان برخورد کرد (228882)
زهرا رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۱۲
از این پس باید منتظر فتوی هایی از نوع طالبانی، حبهه نصرتی، داعشی ،و اصولگرایی افراطی ایرانی باشیم چون مسیر همه افراطیون جهان از یک جاده می گذرد/مطمئنا این گروه اگر در زمان پیامبر اکرم(ص) هم قدرت جولان می یافتند از هیچ وسیله برای رسیدن به تحجر پلیدشان کوتاهی نمی کردند.اگر صدا وسیمای ما جولانگاه تضارب آرا بود و دربست در اختیار افراطیون قرار نمی گرفت، اندیشه ها پالایش ،و مسیر صحیح تعادل در جامعه حاکم می شد.دریغ و صد دریغ از این جعبه بی خاصیت جناب ضرغامی. (228883)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۱۸
گروه افراطی = گروه تکفیری (228886)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۴۲
گروه افراطی=گروه تکفیری=طالبان= نصرت=داعش=اصول گرایی افراطی=وهابی=جیش عدل=همشون یکی هستند. (228995)
من ديگر بيوطنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۲۴
بنظرمن مقنعه وچادر كشي هم زيبايي هاي زن رو نمايان ميكنه وتحريك كننده است پس من حق دارم ؟ واقعا وقيحانه و خجالت اوره شرمم مياد بعضي وقتا كه ميبينم ايرانيم ديگه به ايراني بودنم افتخاااااااااااااااار نميكنم وقتي توكشورم تبليغ تجاوز ميشه (228887)
ایرانه آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۰۸
. . . وگرنه ایرانی نگاهش به بانوان بسیار با ارزش است نمونه آن یوتاب خواهر آریابرزن دلاور ایرانی ، سرداری که در برابرتجاوز به خاک ایران دلیرانه جنگید (228964)
نیوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۵۲
مقنعه و چادر کش هیچ وقت زیبایی ها زن را نمایان نمیکند این مانتوهای تنگ اس که سینه20سانت جلوتر و باسن را نیم متر عقب تر نشان میدهد (229007)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۲۹
خوبه مردا برای بی جنبه بودنشون هم می خوان پای زنها رو وسط بکشن بابا شما مردا مشکل دارین که فکر می کنین ما باید بریم تو گونی تا شما برید بهشت (229124)
شرمنده رفتار دیگران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۲:۳۱
شرم کن از این ادبیات چاله میدانیت! (229233)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۵۶
بایدبرخوردبشه بااین خبرگزاری،تادیگه نتوانندازاین چرندیات منتشرکنند،جانم فدای ایران. (229013)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۹
نظرت به جوك شبيه است ! (229057)
یاسمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۲۷
قبلا" طالبان----بعدالقاعده------ بعدتر بوکوحرام و تجاوز------- و حالا زنگ خطر بزرکتر برای کشور شیعی ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (228888)
پدر سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۰۳
از کجا معلوم پول نفتما تو جیب همین بوکوحرامی ها نره !! (229087)
!؟!؟!؟!؟!خــــروس!؟!؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۰۸
از رهبر بزرگوار تقاضا دارم هرچه زودتر واکنشی به این فرقه ها و سخنان تندرو نشان دهد.فقط ک نباید به سمت راست تمایل داشت-اگر کنترل نشود تعادل کشور و مردم بهم میخورد و از سمت راست به زمین خواهیم خورد. (229093)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۰:۰۴
این صدای داعش است که دارد میاید اگر برخورد نشود ویران کننده امنیت مردم خواهد بود. (229206)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۱
این کار به برداشتن حجاب در کشور خواهد شد (228889)
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۲
از این مطالب راستش خوشم اومد. خوب ما مجردها چقدر خودمون کنترل کنیم. ازدواج که نمیشه کرد چون کار نداریم حداقل این زن و دختر ها خودش عریان نکننن.

راستش اون زن و دختر بی حجاب خودشون هم میخوان . (228890)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۱
متاسفم برای امثال شما تکفیری ها، عقل رو دیگه از کسی نگرفتندکه؟! امثال شما بیکاری وغیره رو بهونه می کنید شمامریض هستیدخودتون خبرندارید یعنی درکشورهای دیگه هم اونایی که حجاب ندارند ، خودشون می خواهندبهشون تجاوزبشه؟ (228981)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۷
شما خودتو به یک متخصص روانپزشک نشون بده بخدا بیماری که شاخ و دم نداره/ چشم هیزی مجرد و متاهلی نداره مریضیه (229022)
آرمان
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۶
پس با اىن دىدگاه آقاىان در غرب همه به زنان تجاوز مىکنند!!! آقاىان آنجا قانون داره و مجرى قانون قدرتمند. فکر کنم ماجراى استخر برزىل فراموش شده!!! آنقدر قوانىن سختگىرانه است که کسى جرأت اىنکار را بخودش نمىدهد. (228891)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۶
خبرگزاری رو معرفی کنید به نیروی انتظامی تاکمتر از6 ساعت به جرم تهدید به تجاوز به زنان بی حجاب دستگیرشوند، همه دنیادارن بهمون می خندنداون ازلباس های تیم ملی که تقلبی از آب دراومد اون هم از بازداشت 6جوان تهراني ویدیوكليپ "هپی" درکمتراز6ساعت ! (228892)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۵۲
اینجور خبرگزاری ها از مصونیت ویژه برخوردارند. و نیروی انتظامی قدرت برخورد با آنان را ندارند. (229050)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۸
این افراد اگر در افغانستان به دنیا می آمدند 100 در 100 طالبانی یا القاعده ای می شدند. (228894)
آرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۰
طالبانیسم یک تفکره و نباید اون رو در یک مرز جفرافیایی محدود کرد. گاهی متاسفانه از طالبان و بوکوحرام هم بدتر میشیم. کمترین نتیجه این گونه تفکرات این است که ریشه وحدت در کشور را می خشکاند و تولید نفرت می کند. (228979)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۴
به بوکوحرام بیشترشبیه هستندچون اون ها دخترها رو دزدیدند،این ها هم تهدیدبه تجاوز دختران می کنند. (229019)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۴۰
تحجر تا کجا!!!؟ فساد مورد قبول اسلام نیست ولی تحجر بدتر از فساد است. (228896)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۴۳
اگر بخوایم مطابق با فطرت بشر قضیه رو بسنجیم حرف ایشون کاملا درسته.
حالا هرکی دلش خواست منفی بده ولی این واقعیته. واقع بین باشین. البته قضیه بی حجابی با بد حجابی کاملا متفاوته. من این نظرو نسبت به بد حجابی دارم نه بی حجابی (228898)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۵
شمابیمارهستید! (229021)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۱۱
اسلام گفته اگه یه خانم بی حجابی داشت تو خیابون قدم میزد و تو دچار وسوسه شدی باید بهش تجاوز کنی و این حکم خداست آره؟؟؟ اگه واقعا این فکر رو میکنی خدا بداد خانوادت و دور اطرافیات برسه/ چاره درد کتاب خوندن و یک روانشناسه (229027)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۸
سلام. ببخشید اما هر چی در مورد این مطلب بخوای نظر بدی باز بی ادبی میشه. فطرت بشری و تجاوز؟ عزیزم درسته که مرد تحریک میشه اما بد بختانه نباید تجاوز کنه چون غیر انسانی و غیر شرعی میشه. البته باید همش بره تلوزیون خخخخخ
ضمنا حرف اون آقا مبنی بر تجاوز رو هم کاملا وقیحانه می دونم و امیدوارم ریشه طالبان و افکار اونها به هیچ جایی از کشورمون سرایت نکنه (229048)
بدمک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۱۶
عزیزه دل برادر
تجاوز یعنی واکنش به زور در صورت عدم تمایل طرف دوم
درخواست دادن یا رضایت دوطرفه با اقدام با زور و اجبار متفاوت است

وگر نه باید هر ایرانی ای که به هر کشور خارجی برود باید به جان رهگذران بیوفته و..
توجه داشته باشین که تنها و تنها کشوری که حجاب در ان اجبار و قانون تلقی میشود کشور ایران عزیز است !!! (229097)
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۴۶
(با عرض معذرت از همه خانمها) اگه همسر یادختر یا خواهر این فیلسوفان (به فرض چادری بودن) در زمان صاف کردن چادر روی سرشان، موجبات تحریک مرد یا مردانی را فراهم سازند، آنهاهم اجازه تعرض به ایشان را دارند ؟؟؟ (228900)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۲۷
بله طبق فتوای این آقایان حق تجاوز برای مرد محفوظه...
متاسفانه اغلب این آقایان نسبت به ناموس خویش غیرتی و نسبت به ناموس دیگران روشنفکر هستن (228941)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۶
ترسم نرسی به کعبه ی اعرابی...کین ره که تو میروی به ترکستان است. ... آقای عزیز به صرف بد حجابی که نمیشه دختر مردم رو بی سیرت کرد.خواهشا یکم عقل خودتونو از آکبندی خارج کنید.
اینجوری بشه که همه جا هرج و مرج میشه.
به حرفا و نظرات شخصیتون برچسب اسلام نزنید
اسلام گفته به زنان تجاوز کنید؟؟
همین امثال شما هستن که باعث میشن جوانان از دین دلزده بشن (228949)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۵۸
برای رسیدن به امیال نفسانیتان از چه راهی وارد میشوید فقط نگویید این کلام قران است (228902)
nima2010
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۰۹:۵۸
معنای فعال فرهنگی را هم فهمیدیم . این افراد این چنین دم از فرهنگ می زنند ولی از 100 تا بی فرهنگ هم بی فرهنگ تر هستند و تا زمانی که این افراد حضور دارند این کشور در مسیر پیشرفت قرار نمی گیرد (228903)
ضد طالبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۶
این منطقه دچار مشکلی شده و آن تلاش عده ای برای بر چیدن بساط اسلام است این افراطی گری ها این وقاحت و رفتار و گفتارضد انسانیت نهایتا مردم دنیا را بر علیه اسلام می شوراند (228906)
وحدتيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۴۰
دقيقا چنين رفتارهاي ضد بشري و ضد اسلامي اين دين ابزاران بوده است كه بهانه را براي برداشتن حجاب و روسري به دست بعضي ها داد!! (228994)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۶
چرا راجع به مجازات دزدها و راهزن های وابسته به نهاد های خاص نظریه نمیدن؟
چرا راجع به اعمال شنیع سعید-م ها و سعید-ع ها نظریه نمیدن؟
فقط بی حجابی معضل اجتماعیه؟ (228907)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۷:۰۴
آخه بحث از حجاب براشون مث نعل وارونه زدن است !! پوششي است براي رد گم كني قاچاق افاغنه توسط ايشان به داخل كشور يا خارج كردن دهها تريلر شمش طلا از مرز بازرگان به مقصد تركيه وووووووو........... (229149)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۷
مورد داشتیم با حجاب می دیده بیشتر تحریک میشده ، اونو چی کار کنیم (228908)
آرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۲
امیر عزیز! شما ناخواسته در زمین آنها بازی می کنی. تفکر شما روی دیگر سکه است. لطفا هر وقت عصبانی هستی کامنت نگذار. پیروز باشی. (228983)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۷
این تئوری قبلا در تجاوزات خمینی شهر عملیاتی شده بود بهارجان! حالا پیدا کن پرتقال فروش را!؟؟؟
لطفا کانت را بذار (228909)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۸
به عینه داریم قرون وسطی رو تجربه میکنیم !! (228910)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۰۹
خیلی چیزها رو نمیشه نوشت ولی این گروهها و حامیان آنها از نظر عقاید با القاعده و گروههای تروریستی تندرو در منطقه تفاوت زیادی ندارند و الان هم اگر دست به کشتار مسلحانه نمیزنند فقط به دلیل اینه که به لحاظ اجتماعی جایگاه توانمندی ندارند و ممکن است با هر اقدامی همین اندک قدرت و نفوذ سیاسی خود را هم از دست بدهند. (228911)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۴۳
فعلا با دلارها و طلاها و تسليحاتشان خوشند روزي كه امنيت اموالشان را در خطر ببينند كشتار هم مي كنند!!!! (228996)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۱۶
سیایت محترم بهار نیوز لطفا" انصاف داشته باش!

این طرز تفکر متعلق به اصول گرایان افراطی نیست!

ریشه این طرز فکر در عقاید اصول گرایان سنـــتــــــی نهفته است!

حتی تنها اصولگرای سنتی صادق و درستکاری که می شناسیم یعنی

علی مطهری چند روز قبل گفت : مانتوی زنان باید استاندارد وزیر زانو بشود..... (228913)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۵
افکار علی مطهری آزاده را با این افکار مالیخولیایی مقایسه نگن. (229055)
پاسخ به خانوم زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۱۸
اقای مطهری در بحث آزادی بیان صداقت وشجاعت دارن وحرف مردم را میزنند اما در بحث فرهنگی اصولگرایان سنتی به شدت بسته و تنگ نظرانه است شما را ارجاع میدهم به مصاحبه آقای جعفر شجونی (اصولگرای سنتی 80 ساله) با سایت عصر ایران حدود 7 ماه قبل که به خبر نگار گفت: "اینجور که این خانومها تو خیابون میایند یه پیرمرد 90 ساله هم تحریک میشه....." (229063)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۳۳
شجونی را در ردیف مطهری نیار چون شجونی از جنس کوچکزاده و رسایی و اونهاست حتی بدتر (229127)
مسلمان دو آتشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۲۰
اسلام امریکایی همین است دیگر! نه؟ (228915)
عابد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۷:۱۰
دقيقا همينست يكروي اسلام آمريكايي تظاهر و تزوير است و روي ديگر آن دزديدن زنان عفيفه و زيبا رو به جرم ناحق ، مثلا تنها سفر كردن زن مانند اعمال وهابيت در عربستان! (229154)
مم رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۲۹
هردم ازازاین باغ بری می رسد.دلواپسیم دلواپسیم دلواپس .آقایان دلواپس،دلواپس خودتان باشید.آقایان واپس گرا که روی خشن اسلام را با پوستین وارونه می خواهیدبه جهانیان نمایش دهید این راهش نیست.معضلات فرهنگی واجتماعی راه حل فرهنگی واجتماعی می طلبد نه خشونت که یکی از جنبه های آن روادانستن تجاوز است. (228916)
داریوش ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۳۳
با این تحلیل این خبرگزاری اگر کسی با چادر و حجاب برخی تحریک جنسی شود هم باید در مجازاتش تخفیف داده شود چون سلیقه برخی بیماران اجتماعی ممکن است اینطور باشد کسانی که با بی حجابی تحریک به تجاوز جنسی می شوند بیمار می باشند با این نحلیل در اکثر کشورهای دنیا که حجاب آزاد است می بایست روزانه میلیون ها تجاوز صورت بگیرد!؟؟؟؟ عجب منطقی برخی دارند (228917)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۳۳
این افراد به آرامی از پوسته ی خود بیرون اومده و خوی واقعی خود رو آشکارتر میکنند. (228918)
مگس کش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۳۴
وقتی کسانی رو که یک کلیپ میسازن طی 2 ساعت پیدا میکنن و میگیرن دیگه چی باید گفت (228919)
مجیدجان!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۵۱
همینها هستن که انواع و اقسام تخلفات سنگین را دارند و توجیه اعمالشون هم همین است. مثلا پولشویی و اختلاس و ... توجیه اینجوری دارد که خب مسئولین می خواستن بیشتر مواظب باشن تا نتونیم از این تخلفات انجام بدیم وقتی خودشون مواظب نیستن انسان هم ذاتا به پول علاقمند هست و میتونه از اون التذاذ کنه!!!! (228926)
حق با شماست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۷
آفرین

این افراد نه تنها توانایی کنترل خویش در مقابل جنس مخالف رو ندارند بلکه تا چشمشان به بیت المال میافته اقدام به اختلاس و رانتخوری میکنند. (229084)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۵۳
خفاش شبها ازدل همین افراد بیرون میان دیگه........... (228927)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۰:۵۶
اینا دیگه کیان دارن یک جور تهدید میکنن !!
یا خدا
شعور خروس از اینا بیشتره ... (228928)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۰۴
یعنی هم دارم اتیش میگیرم از دست اینها ولی هم خوشحالم که خودشون دارن میگن ما چی هستیم...اون هم که از خواهران مثلا دانشجو که به لیلا حاتمی نا جوانمردانه تاختند...خدایا شکرت من امیدوارم.. (228934)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۰۸
چرا نمی نویسید این وبلاگ اصولگرا کدام است تا ما در همان وبلاگ کامنت هایمان را بنویسیم. این کاری که شما کردید به گمانم به این صورت درست نیست و ... (228936)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۳۷
اونها متکلم وحده هستند و بی نیاز از کامنت اکثر سلیتهاشون نظراتشون فعال نیست (229130)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۱۴
از این بهتر نمیشه دین رو تخریب کرد. فکرنمیکنم تاحالا گروهی مثل اینا دین رو خراب کرده باشند.تجاوز به زنان بی حجاب ؟ !!شرم اوره
اینو به عنوان یک زن محجبه نوشتم (228937)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۲
پس اگر این طور است حضرت یوسف نبی کار اشتباهی کرد که تقوای خود را در برابر دلربایی های زلیخا نگه داشت
راستی مگر تقوا فقط مخصوص خانمهاست؟ (228944)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۴
واقعا وقيحانه،شرم اور،و بينهايت تاسف باره....اقايون فعال فرهنگي ... (228945)
حمایت از زن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۴
جرات میخواهیم یکی چپ نگاه کنه اون موقع میبینن چه سرنوشتی دچار میشن (228946)
غزاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۷
هر دم ازین باغ بری میرسد....
تازه تر از تازه تری می رسد.... چه شود ایران باستان با این تعابیر!!! (228950)
وحیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۴۶
شهروند یک و دو کم بود حالا دیگه باید زنان رو هم درجه بندی کنیم (228954)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۴۸
کاش اسم خبر گزاری و خود ان فرد را می اوردید تا ان ادم رسوا بشود.ادم نسبتا محترم این ها که از کره ماه نیامدن.مال همین کشورند (228955)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۵۰
در طول تاریخ آنقدر جنایت به بهانه و اسم خدا ودین شده به نام شیطان نشده (228956)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۰۲
بشر تا زمانی که زندگی را به عنوان چیزی مقدس باور نداشته باشد و به همنوعان خود به چشم برادر نگاه نکند، زندگی دیگران را تباه خواهد کرد. (228958)
ق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۰۳
هردم ازاین باغ بری میرسد نازه تراز تازه تری میرسد.بدابحال

هيچ ميداني مسلماني به چيست؟

صدق و بي آزاري و خدمت به خلق

هم عبادت هم كليد معنويست

گفت از اين معيار اندر شهر ما

يك مسلمان هست آنهم ارمني است (228961)
زن ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۰۶
خداوند در قرآن همونطوری که به زنان مسلمان دستور پوشش داده به مردان هم دستور داده که نگاه خودشون رو به سمت حرام نبرند. این آقایون که تنشون میخاره واسه کار حرام، بهتره زنان بی حجاب رو بهانه نکنن. اگه واقعا مسلمان هستن پس نباید نگاه به نامحرم کنن که بخوان تحریک بشن. این همه مسلمون در کشورهای غیر اسلامی زندگی میکنن بدون اینکه بخوان از این ادا ها در بیارن. اومدیم و این آقایون خواستن برن یه کشور غربی ، احتمالا از مهماندار هواپیما و کارمندان فرودگاه و هتل و غیره از شر این حضرات در امان نخواهند بود.. (228963)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۴۵
اونها همه این مطالب رو میدونن ولی مشکل چیزدیگه ای هست پولهای باد آورده که رو به اتمام است (خیرالکلام قله و دله ) آگه هنوزدولت پاکدست البته با پولهای مفت بود هیچیک ازاین مسایل ایرادی نداشت (229139)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۰
به به واقعا كه دارند باطن خودشون را نشون ميدن، چشم ما روشن (228968)
مهرداد
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۱
وای که برسراخلاق در مملکت ماچه میاید (228969)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۶
اينا كلا دلواپسن!!!!!!!!!!!! (228971)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۱۹
اینقدر نمیفهمن با این حرف ها دارن به ارازل و اوباش اجازه جولان میدهند...
واقعا ننگ بر همچین تفکری ..... (228973)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۲۲
اگه قرار بر فطرت باشه خوب خیلی چیزای دیگه فطری وجود داره که بشر هوس می کنه . پس جای قانون کجاست؟ (228974)
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۲
اینقدر اشکال به این بابا نگیرید یکم شهوت زده به مخش (228982)
ن آشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۴
هيچ راه غلطي براي انجام كار درست وجود ندارد. (228985)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۳۵
بهار ازت عاجزانه ميخوام، ترتيبي بدي كه اين خبر حتما به گوش رييس جمهور برسه ،و در همه جا( اينترنت و روزنامه و...)پخش بشه اين يه فرصت واقعا عالي بر رسوا كردن افراطيونه. فرصت را از دست نده (228989)
نگران دلواپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۵۳
چرامراجع تقلیدساکت نشستند. (229008)
دلواپس داواپس ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۲:۵۵
شایدم آمپر شهوت آقایون بدجور وارد منطقه قرمز شده یواش یواش دارن چراغ سبز نشون میدن ولی در کل عاجزانه خواهش می کنم مسائل خانوادگیشونو تو اجتماع مطرح نکنند. (229012)
دوستدار وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۹
به نظر من بی حجابی پدیده ی خوبی نیست اما نمیشه که به مردم گفت به زن و دختره مردم تجاوز کنند اما بعضی از خانومها هم واقعا شورشو در می یارند که آدم خجالت می کشه بگه اینا پوششه اسلامیه .البته اشتباه نشه بعضی ها که تعدادشون واقعا کمه.اما نباید حتی یک لحظه فکر تجاوز به همین تعداده کمم ب سر ادمم خطور کنه .چون اونا هم هموطنمونن.پس زنده باد ایران و ایرانی (229024)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۰۹
تموم دنيا دارن تو تموم زمينه هاي علمي پيشرفت ميكنن. مشكل كشور ما شده تعداد شاخ مو و اندازه مانتو خانم ها. واقعا كه تو زمان جاهليت داريم زندگي مي كنيم (229025)
آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۲
از کل دین اسلام چرا فقط به بد حجابی گیر دادن؟؟؟ پس دزدی دروغ حق الناس و ... که به برکت وجود آقایون بی داد میکنه کی میخوان دلواپسش باشن (229039)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۸
حرف زشتی بود ، امیدوارم حامعه به سمت عقلانیت و فرهنگ بالا حرکت کند و دلواپسان چرا در زمان احمدی نژاد خواب بودند و بی حجابیها و فرهنگ متزلزل را نمی دیدند. (229041)
وطن
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۸
شک ندارم که این ها نیز روزی بساطشان از روی زمین این سرزمین جمع خواهد شد (229049)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۴۸
اقایون افراطی خیلی ... میخورن که خودشون نظر میدن و حرف مفت میزنن . بخدای احد و واحد باید در اون خبر گذاری رو گل گرفت و همشون رو به جرم بی حرمتی به زنان ایرانی داتر زد . (229042)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۳:۵۴
ایشان فقط یه بحث منطقی کردن. کاملا هم منطقیه.ببینید وقتی اون خانمه به حقوق مردان احترام نمیزاره چرا مردا براش احترام قائل بشن؟ (229051)
آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۴۲
ببخشید کدوم حقوق مردا؟؟؟؟؟؟ میشه بگی (229074)
زن ایرنی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۰۹
مثل اینکه شما هم منتظری یه خانوم بد حجاب ببینی که عقده هات رو خالی کنی. احتمالا از امروز با این فتوای آقایان ، خیابان گردی تان بیشتر میشه بلکه چند تا خانوم هم گیرتون بیاد تا دلی از عزا در بیاری.در ضمن بی حجابی زن ربطی به حقوق مردنداره. خدا خودش میدونه با اونها چکار کنه شما کاسه داغتر از آش نباش برادر ضعیف النفس.. (229095)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۲:۳۴
بحث ضعیف النفس بودن نیست. شما اگر در غرب هم ببینید متوجه خواهید شد که پوشش خواهران اونجا چه بلایی به سر مردان اورده. امار تجاوزها و ...
منم واقعا نظرم این نبود که نوشتم دیدم تو کامنت ها بعضی ها پرت و بلا گفتن. گفتم منم مثل یه مقداری از اون ور بام پرت و بلا بگم (229234)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۱
ببینم ، مگه قراره هر دیوانه ای که یک چیزی میگه همه قضیه رو جدی بگیرن و در موردش بحث کنن که اون فکر کنه کسی بنظرش اهمیت میده؟ (229053)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۵
این افراد عقلانیت را به سخره گرفته اند (229054)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۱۶
این افراد شرف و انسانیت و قانون را به سخره گرفته اند (229098)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۱۴
من یک سوال دارم واقعا میشه زنان محجبه و متین و با شخصیت را با زنان بی حجاب که الان ویژگیشونو نمیگم !! یکی کرد؟؟!! شما که کامنت میذارین یه طرفه به قاضی نرین که اینقدر هم راضی برگردین...!!! بهارجان منتشرکن دلمون از این کج فهمی ها گرفته ! (229060)
شهاب جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۱۵
به جای این بحثهای انحرافی
بیایید بپذیریم که هرچی که جیب ملت رو زدیم و یت المال رو غارت کردیم کافیه و وقتش رسیده حداقل بخشی از پولهای مردم رو بهشون پس بدیم (229096)
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۷:۵۳
آقای شهاب کار اون آقایونی که از کنار خانم های باحجاب رد میشن و به هر طریقی سعی می کنن دستی یا تنه ای بزنند تا میل جنسی خود را فروکش کنن باز هم تقصیر خانوم هاست. اون کسی که این حرفها رو می زنه نه مسلمون نه مسیحی و نه یهودی و کلیمی در واقع انسانهای لائیک و بی دین برای توجیه اعمال خودشان سفسطه بافی می کنند و دست به هر کاری می زنند . (229172)
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۲۱
پس بعید نیست بعضی از تجاوزاتی که صورت می گیره کار همینها باشه!!! (229064)
امیدوار
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۳۳
اینکه نظریه که از بدحجابی بدتره..در ضمن در اسلام برای تجاوز حد شرعی در نظر گرفته شده ولی برای بدحجابی هیچ مجازاتی... (229070)
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۰
حرف این اقا مشخصه: به زنانی که بی حجاب می دونین تجاوز کنید!!! به نظر من ازادی این نوع ادما به حال جامعه خطرناکه (229080)
با حجاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۷
به عنوان یک خانم با حجاب به شدت با این تفکر تکفیری مخالف هستم. من با چادر هم در خیابان از طرف آقایان بیمار آزار زبانی شنیده ام. وای به روزی که به بیماران فکری جامعه چراغ سبز نشان داده شود. وای بر ما.... وای بر ما.... قبل از اینکه بنیاد اخلاق جامعه نابود شود باید این تکفیریها را ریشه کن کنیم. (229085)
شهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۵۵
اون از منافع اقتصادیشون و این از نیازهای جنسی شون.
اینا برا همین چیزا دلواپس بودن !! (229110)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۵۶
آفرین! خیلی خوب اومدی! (229145)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۵:۵۹
تا دیروز به اون وهابی که فتوا داده بود اگه نامحرم واسه ازدواج پیدا نکردی با محرمت ازدواج کن مثل گرز تو مغزم بود، ولی حالا میبینم که تو کشور خودمون هم همچین وضعی رو می خوان رواج بدن.
حالا مواظبت کنیم که خواهر و مادر مان نیز در خانه چادر سر داشته باشن؟؟ (229111)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۰۰
خدایا شر این قوم افراطی را از سر ملت کم کن (229112)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۶:۲۰
یک خبر گزاری؟!
اگه خبرت راست بود مطمئنم اسم خبرگزاری رو می نوشتی.دروغگو. (229116)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۳۸
کاره تسنیمه بردار (229256)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۷:۰۱
ولا تجسسوا ولايغتب بعضكم بعضا....اين هم آيه صريح قران

واي به حال كساني كه در حريم خصوصي دخالت كنند وآيه قران را را پايمال ميكنند (229147)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۷:۵۹
اسم خبرگزاری تسنیم است (229179)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۱۹:۲۸
تا دیروز این اقایون داشتن با طالبان رقابت میکردن الان دیگه از طالبان زدن جلو رسیدن به بوکوحرام (229195)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۰:۱۳
اگه پدره یا سرپرست اون دختر یا شوهر اون زنی که دوست داره تو جامعه هر غلطی دلش خواست بکنه به فکر نون حلال باشه و به اون دخترها و زنها نون حلال خورونده باشه بعدم بیاد بزنه قلم پای اون دختر و زنی که هر غلطی دلش خواست میکنه رو بشکنه دیگه کار به اینجاها نمیکشه متاسفانه هم کسب و کار های نامشروع و حرام تو جامعه رشد پیدا کرده و هم نا حقی ها و حق کشیها ...همه شدن مدعی حق و برای رسیدن به اون حاضرن همه رو زیر پاشون له کنن آخرش هم اثرات و ثمراتش میشه دختر و زنهای ولگرد بعد تازه به فکر حل مشکل می افتن (229209)
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۰:۴۰
اولش فکر کردم این خبر مربوط به وهابی هاست!! (229214)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۱۵
آیا در دولت احمدی نژاد این خانمها با روبنده بیرون میامدند؟؟ (229247)
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۲۱
بهار جان میشه لطف کنی منبعتم بگی؟ (229249)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۲۸
لطف کنید اون ساست و وبلاگو معرفی کنید. (229254)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۴۳
اینها وابسته هستند ودنبال تنش در جامعه (229259)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۱ ۲۳:۵۹
باید گفت :انا لله و انا الیه راجعون (229262)