به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۲۹۶۰
لغو مراسم 2 خرداد بعد از تهدید فرماندار احمدی نژاد!

فرمانداران احمدی‌نژاد، همچنان فرماندارند!

گروه سياسي: تهدیدات فرماندار دولت احمدی نژاد، مراسم اصلاح طلبان بوشهر را لغو کرد!
به گزارش سایت خلیج فارس، به گفته یکی از فعالان اصلاح‌طلب استان بوشهر با وجود آنکه استاندار و فرماندار، مجوز لازم را برای برگزاری گردهمایی دوم خرداد و با سخنرانی یکی از اصلاح‌طلبان استان صادر کرده بودند، اما گروه‌هایی، تهدید کردند که در صورت برگزاری مراسم با آن برخورد فیزیکی خواهند کرد و در نهایت شورای تامین، مجوز لازم برای برگزاری مراسم را نمی‌دهد.

فرماندار بوشهر در دولت احمدی نژاد و از مخالفان همایش های اصلاح طلبان در دولت خاتمی هم دو شب قبل از مراسم در مسجد قرآن گفت: اجازه برگزاری این مراسم را نخواهیم داد! رییس شورای هیات‌های مذهبی استان بوشهر هم در گفت‌وگو با يك خبرگزاری امنيتي، اشاره به برگزاری همایش دوم خرداد گفته بود: «به فتنه‌گران اجازه نمی‌دهیم در قالب برنامه دوم خرداد فتنه‌های خود را اجرایی کنند چرا که هیات‌های مذهبی استان بوشهر تمامی برنامه‌های این روز را رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند و ولایت‌مداران و سربازان ولایت در استان بوشهر اجازه هیچ‌گونه تحرکی که انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، نمی‌دهند.»

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر هم اعلام کرد: همایش بزرگداشت دوم و سوم خرداد در بوشهر به دلیل برخی مانع تراشی ها لغو شد. این تشکل سیاسی اعلام کرد: هرچند قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل اجتماعات قانونی را حق ملت دانسته و برای تجمعات قانونی در فضاهای بسته نیاز به اخذ هیچ مجوزی نیست، با این حال ما برای پیشگیری از هر گونه بهانه تراشی، درخواست مجوز تجمع روز جمعه 2 خرداد را هم به مسئولان استان داده و فراتر از این در اقدامی بی سابقه ریز برنامه هایمان را هم به مقامات مسئول ارائه کردیم، اما به دلیل برخی مانع تراشی ها، این همایش لغو شد.

فرماندار بوشهر در دولت احمدی نژاد و رییس هیات امنای مسجد قرآن دو شب قبل از برگزاری همایش بزرگداشت دوم خرداد در بوشهر، در اظهاراتی تند خواستار لغو این همایش شده بود. جعفر پورکبگانی چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد قرآن با بیان اینکه برای برگزاری جلسه دوم خرداد دو شرط داریم، وگرنه اجازه برگزاری آن را نخواهیم داد، گفت: برگزارکنندگان همایش دوم خرداد باید نام 9 دی را که روی مجتمع فرهنگی و هنری و محل همایش است، در بنرهای شان هم ذکر کنند. شرط دوم هم این است که اعلام کنند میرحسین موسوی عامل انگلیس و صهیونیست می باشد!!

همزمان، اجتماع "دلواپسان" توافق ژنو پنج شنبه شب در مسجد قرآن برگزار شد. این نشست که متولی آن "بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر" معرفی شد، به میزبانی مسجد قرآن برگزار گردید که جعفر پورکبگانی فرماندار بوشهر در دولت احمدی نژاد ریاست هیات امنای آن را برعهده دارد.

ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر هم اعلام کرد: همایش بزرگداشت دوم و سوم خرداد در بوشهر به دلیل برخی مانع تراشی ها لغو شد. هرچند قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل اجتماعات قانونی را حق ملت دانسته و برای تجمعات قانونی در فضاهای بسته نیاز به اخذ هیچ مجوزی نیست، با این حال ما برای پیشگیری از هر گونه بهانه تراشی، درخواست مجوز تجمع روز جمعه 2 خرداد را هم به مسئولان استان داده و فراتر از این در اقدامی بی سابقه ریز برنامه هایمان را هم به مقامات مسئول ارائه کردیم، اما به دلیل برخی مانع تراشی ها، این همایش لغو شد.

کوروش بزرگ بختیاری شاه انشان(ایذه)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۸
کی به کی میگه عامل انگلیس ههههههههه
خدابه راه راست هدایتت کنه ، درضمن اجازه نمی دهیم به میرحسین توهین بشه می خواهیدمثل خودتون باهاتون رفتاربشه؟ (229583)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۵
دوستداران آن مرد رفته باور کنند احمدی نژاد رفته است (229592)
عبويي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۶
شما فكر مي كني روحاني خودش راه احمدي نژاد دنبال مي كند (229797)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۸
شایسته است که چند زن با غیرت جانشینشان گردد. (229893)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۶
واقعا برای استاندار بوشهر متاسفم که جرات برخورد ندارد باید در این استانداری رو گل گرفت که توان برخورد ندارد هرچی کوتاه بیایید اینها جری تر میشوند و برای خودمون متاسفتر که این تندروها هرکاری میخواهند میکنند
بفرماندار سابق بوشهر نده خدا چقدر تو ایمان داری که راحت میگی موسوی عامل انگلیسه
تازه خیر سرت هیئ امنا یه مسجد هم هستی (229593)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۰
بعضي از بخشداران دوران دولت قبل هنوز در پست خودشان باقي ماندن چرا تعويض نمي كنند مردم رأي به تغيير دادان بايد مديران تغيير كنند. (229596)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۱
زورشون میرسه بهار جان کسی جلو دارشون نیست (229600)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۶
آخه تا کی این طرفداران احمدی نژاد باید در قدرت باشند. (229603)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۵
اینها جمایت از ارزشها را در اتهام زنی و قانون شکنی می دانند و مجریان قانون و ضابطین قضایی هم خود را به ندیدن می زنند و البته قرار هم نیست که از این پدیده شوم جلوگیری شود . این موضوع آنقدر پیش خواهد رفت تا صبر مردم به سر آید و خود به مقابله به مثل برخیزند که متأسفانه آنروز دیگر به سختی می توان آرامش را و قانون را حاکم کرد . پس بر مسئولین فرض است که در برابر قانون شکنان با شعار حفظ ارزشها بایستند . چون این کشور قانون دارد ، بزرگتردارد ، رهبردارد (229683)
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۳
پس فعا لان دوم خردادی در بوشهر چه میکنند..آقای استاندار شما نمایندگان دولت روحانی هستید نه احمدی نژاد .شاید هنوز دچار توهم هستند!اگر نمیتوانید اعلام کنید ماخودمان جلواینها می ایستیم. ما درسوم خرداد عمال صدام را از خرمشهر بیرون انداختیم .شما نمی توانید تصمیم یک فرماندار را عوض کنید. لاقل این خبر را منتشر کنید (229615)
سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۴:۰۵
جالب است بدانیددراستان سمنان ازتعداد8 فرماندارفقط یک فرمانداردردولت جدیدتغییرکرده وهنوز7 فرمانداردولت قبلی وبیشترمدیران احمدی نژادی درادارات کل این استان درقدرت هستندوبهتراست بگویم دراستان زادگاه رییس جمهورانگارنه انگاردر24 خردادانتخاباتی برگزارشده ودولت تغییرکرده است (229700)
عبويي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۰
عزيز تند نرو وزير امور خارجه روسيه چند سال است كه تغيير نكرده مدير خوب لازم نيست تغيير كند (229792)
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۷:۰۹
خوشم میاد ماهیت خودشون و خیلی راحت نشون میدن: خشونت کتک و کتک کاری به هم زدن تجمعات داد و هوار و... (229812)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۷:۴۶
جالب لینجاست برخی ز یاران احمدی نژاد که آرزوی فرماندار و استاندار و معاون استاندار داشتنتد و جابرایشان باز نبود الان همه شان به ارزوی خود رسیدند نمونه اش استان آذربایجانشرقی ! (229831)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۸:۴۵
خوب کاری کرده (229854)