کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سراب وحدت انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان

7 مهر 1402 ساعت 15:10


یک سیاستمدار اصولگرا در گفت وگویی از سراب وحدت در اردوگاه اصولگرایان می گوید و معتقد است باتوجه به آمارها و پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است باید بگوییم که مشارکت در کلانشهرهایی مانند تهران، رشت، مشهد، اصفهان به میزان پایینی خواهد رسید. 
بسیاری از تحلیلگران اصولگرا روند انتخابات را با بیم و امید دنبال می‌کنند. باتوجه به چشم‌اندازی که فعالان این طیف سیاسی به اسفند ماه دارند می‌توانیم بگوییم که آنها به امید «سراب وحدت»، روزها را سپری می‌کنند.
احمد بخشایش در پاسخ به این سوال که در مدت باقی مانده به انتخاباتی که قرار است چهره مجلس دوازدهم را مشخص کند، فضای ائتلافی را چگونه ارزیابی می‌کند؟ می‌گوید: «ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که رقابت درون اردوگاهی را نمی‌توانیم به‌عنوان رقابت رسمی و سنتی قلمداد کنیم. زیرا آنقدر اشتراکات بین شاخه‌ها و طیف‌های اصولگرایی وجود دارد که به راحتی می‌توانند در کنار هم حضور داشته باشند.
به نوشته روزنامه آرمان ملی در ادامه بخش هایی از گفت و گوی بخشایش را می خوانید:
حالا تحرکات انتخاباتی جناح رقیب یعنی اصلاح‌طلبان باعث می‌شود که بگوییم آن رقابت سنتی و جذاب ایجاد نخواهد شد چون در این فاصله تا انتخابات سرنخی نمی‌بینیم که بگوییم جبهه اصلاحات می‌خواهد لیست جداگانه بدهد و به تنهایی در مقابل اصولگراها ایستادگی کند.


کد مطلب: 430883

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/430883/سراب-وحدت-انتخاباتی-اردوگاه-اصولگرایان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir