به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۳۱۱۷

اصول‌گرایان هم از لیلا حاتمی حمایت کردند

گروه فرهنگ و هنر: شهریار بحرانی کارگردان سینما و حجت الاسلام سرلک کارشناس مذهبی که در برنامه «فصل نو» شبکه قرآن سیما صحبت می کردند، درباره حاشیه های پیش آمده برای لیلا حاتمی در جشنواره کن به نکاتی اخلاقی برای مواجهه با چنین اخباری و قضاوت درباره افراد مطرح کردند.
اصول‌گرایان هم از لیلا حاتمی حمایت کردند
شهریار بحرانی کارگردان سینما با حضور در برنامه «فصل نو» شبکه قرآن و معارف سیما به بیان دیدگاه های خود درباره حجاب و عفاف پرداخت. وی در بخشی از صحبت هایش در رابطه با جریان اخیری که در جشنواره کن برای لیلا حاتمی داور ایرانی این جشنواره رخ داد و جنجال به پا کرد، گفت: در گذشته در تهران رسم بود که خانواده‌ها درب منزل خود را بازمی‌گذاشتند و جوانمردان هرگز به خانه همدیگر نگاه نمی‌کردند و آبروی هم را محترم می‌شمردند. بحرانی افزود: باید طوری فرهنگسازی شود که گاهی اوقات به خاطر خداوند چشممان را روی بعضی چیز‌ها ببنیدم و بعضی چیز‌ها را نبینیم.

حجت الاسلام سرلک به عنوان کارشناس برنامه نیز در این باره گفت: برای دختر یکی از بهترین کارگردانان کشورمان اتفاقی افتاد که نباید رخ می‌داد ما از این موضوع ناراحتیم که چرا گاهی بعضی برای بعضی هنرمندان ما نوعی هضم شدن صورت می‌گیرد. وی اضافه کرد: من خانم حاتمی را خانمی باشخصیت می‌شناسم که در خانواده‌ای محترم رشد کرده‌اند و پدرشان نیز کارگردان بزرگی بوده‌اند نمی‌خواهم صحبت درباره ایشان به گونه‌ای باشد که حمل بر تجسس شود.
مرجع : مهر