به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۲۵۶

اکران «زندگی مشترک...» رسما آغاز شد

گروه فرهنگ و هنر: در افتتاحیه فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از آنونس متفاوت این فیلم ساخته تورج اصلانی رونمایی شد.
اکران «زندگی مشترک...» رسما آغاز شد
در این مراسم که شب دوشنبه (پنجم خرداد) در سالن اصلی سینما آزادی برگزار شد‌، روح‌الله حجازی کارگردان فیلم در سخنانی با انتقاد از اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بعد از دو سال گفت: طی این مدت حق عوامل فیلم ضایع شد که جا دارد از زحمات همه آنها همچنین تهیه‌کننده فیلم قدردانی کنم. وی در ادامه توضیحاتی را درباره مواد تبلیغی فیلم ارائه کرد. در ادامه تصاویری از پشت‌ صحنه فیلم در هفت دقیقه ساخته میثم میرزایی پخش شد و بعد از آن از آنونس جدید این فیلم ساخته تورج اصلانی رونمایی شد. اصلانی در این آنونس که آن را به روح‌الله حجازی تقدیم کرده است،‌ طی یک روز در زمان فیلمبرداری به سراغ بازیگران فیلم رفته و با دکوپاژ خود تصاویر مورد نظرش را گرفته و بازیگران خودشان به معرفی خود می‌پردازند.

دیگر آنونس فیلم توسط امیر شیبان خاقانی ساخته شده که در سینماها در حال پخش است و قرار است آنونس ساخته‌شده توسط اصلانی در فضای مجازی و تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد. پوستر این فیلم نیز توسط احسان برآبادی طراحی شده است. از حاضران در مراسم افتتاح فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» می‌توان به حمید فرخ‌نژاد‌، پیمان قاسم‌خانی‌، هنگامه قاضیانی‌، مهدی داوری‌، مهدی صباغ‌زاده‌، سامان مقدم‌، شبنم مقدمی‌، هومن سیدی‌، مهناز افشار‌، ساره بیات‌، محسن امیریوسفی‌، مصطفی کیایی‌، هایده صفی‌یاری‌، افشین هاشمی‌ و رضا عطاران اشاره کرد.
مرجع : ايسنا