به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۳۶۳۳

بازیگر تُرک همچنان در انتظار مجوز /تصاوير

گروه فرهنگ و هنر: تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «مجانی» هم‌چنان منتظر مجوز وزارت ارشاد برای حضور بازیگر مطرح ترک در این فیلم است.
محسن محسنی‌نسب گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «مجانی» صادر شده که قرار است در ترکیه ساخته شود اما فعلا منتظر صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد برای حضور بازیگران خارجی به ویژه بازیگر اصلی که از هنرپیشه‌های مطرح ترکیه است،‌ هستم. وی گفت: بازیگران «مجانی» ایرانی نیستند و بازیگر نقش اصلی «کیوانچ تاتلیتوگ» است که در ایران با نقش «کوزی» در یکی از سریال‌های ترکیه‌ای شناخته می‌شود و در حال حاضر مشغول بازی در سریالی در کشور روسیه است.



او ادامه داد: به جز «کیوانچ تاتلیتوگ» بازیگران دیگری از فرانسه، بلژیک و مصر هم قرار است در این فیلم حضور داشته باشند اما در حال حاضر منتظر مجوز برای عقد قرارداد با بازیگر اصلی هستیم که با او و مدیر برنامه‌هایش صحبت شده و توافق لازم کسب شده است. به گفته محسنی‌نسب داستان «مجانی» که عوامل پشت دوربین آن از دست‌اندرکاران حرفه‌ای ایرانی هستند،‌ درباره مهاجران جنگی سوریه است که به خاک ترکیه پناهنده می‌شوند اما در این میان تعدادی قاچاقچی بین‌المللی با آن‌ها برخورد می‌کنند که به دنبال قاچاق دختران و پسران جوان برای فحشا و قاچاق اعضا می‌گردند.
مرجع : ايسنا