به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۳۷۸۴
دکتر اميد: به صداقت دانشجویان ایمان دارم

اظهارات «الهه راستگو » خلاف واقعیت است

گروه جامعه: سرپرست دانشگاه تهران با غیرواقع خواندن اظهارات اخیر الهه راستگو مبنی حذف نامش از فهرست شرکت‌کنندگان همایش "تجلیل از برترین‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی" به توصیه معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، گفت: برنامه ای که خانم راستگو به آن اشاره کرده اند، یک برنامه دانشجویی متعلق به کانون فرهنگی نذر بوده و ارتباطی با دانشگاه تهران و وزارت علوم نداشته است.
اظهارات «الهه راستگو » خلاف واقعیت است
دکتر امید گفت: گرچه تمام برنامه های دانشجویی در سطح دانشگاه با مجوز دانشگاه برگزار می شود ، لکن این به آن معنی نیست که همه محتوای برنامه ها با نظر دانشگاه می باشد. به گفته امید، دانشجویان برگزار کننده برنامه یاد شده از تعدادی از فعالین حوزه های اجتماعی از جمله خانم راستگو برای تقدیر دعوت کرده اند. دست اندرکاران این برنامه بنا به دلایلی که ارتباطی به دانشگاه ندارد، به این جمع بندی رسیده اند که تقدیر از خانم راستگو را به وقت دیگری موکول کنند و این موضوع را دو روز قبل از برگزاری مراسم به اطلاع ایشان رسانده اند و ایشان در جریان موضوع بوده و استقبال کرده‌اند. بنابراین اینکه گفته شده است مسئولین وزارت علوم یا دانشگاه تهران از ایشان دعوت کرده و سپس از حضور ایشان جلوگیری نموده اند اصلاً واقعیت ندارد.

سرپرست دانشگاه تهران تاکید کرد:‌ بنای دانشگاه تهران بر حفظ آرامش در محیط این دانشگاه می باشد. در هر صورت چون این موضوع بین دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی و خانم راستگو پیش آمده است ، خود دانشجویان نیز باید درباره درستی یا نادرستی این اظهارات قضاوت کنند. آنچه مسلم است بنده به صداقت دانشجویان خود که منافعی برای ورود به بازی های سیاسی ندارند، ایمان دارم. همچنین شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران نیز با انتشار بیانیه‌ای اظهارات اخیر الهه راستگو مبنی بر حذف نام وی از فهرست شرکت‌کنندگان همایش "تجلیل از برترین‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی" به توصیه معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم را خلاف واقع خواند.
مرجع : ايسنا