کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایتالیا 3 ............. 0 ایران

پخش تلويزيوني واليبال بدتر از باخت 3-0 بود!

12 خرداد 1393 ساعت 0:29

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال کشورمان که بازی اول خود در رقابت های لیگ جهانی والیبال را با نتیجه سه بر صفر به ایتالیا واگذار کرده بود، در بازی دوم خود نیز راهی به جا نبرد و در نهایت با نتیجه‌ای مشابه بازی اول، رقابت را به ایتالیا واگذار کرد.


تیم ملی کشورمان ست اول را 27 – 25 واگذار کرد و ست دوم را با اختلاف بالا و با نتیجه 25 – 18 مغلوب شد. در ست سوم شاگردان کواچ در مقطعی امیدها را زنده کردند اما در نهایت با نتیجه 25 – 22 این ست را هم واگذار کرد. بازی بعدی ایران با برزیل و در خاک این کشور است که 16 خرداد برگزار می‌شود. مطمئنا آسمان خراش های کشورمان در آن بازی هم کار آسانی در پیش نخواهند داشت.

نكته قابل توجه در پخش تلويزيوني اين ديدار، كه حتي از بازي اول با ايتاليا هم بدتر بود، قطع مكرر تصاوير ديدار و تكرار صحنه هاي قبلي بود كه اعصاب همه بييندگان را به هم ريخت!‌ يكي از سايت هاي ورزشي، در باره پخش تلويزيوني ديدار اول نوشته بود كه ضرغامي در ماه هاي آخر رياستش بر صدا و سيما در امر سانسور، كارستان كرد! امشب هم بيشتر از نتيجه تلخ شكست تيم ملي كشورمان، اعصاب بينندگان از اين همه سانسور بيشتر خرد شد زيرا به نظر مي‌رسد براي برخي از آقايان، شعور مخاطبان يعني كشك!


کد مطلب: 43869

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/43869/پخش-تلويزيوني-واليبال-بدتر-باخت-3-0

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir