به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۰۷۱
سید احمد علم الهدی:

بدبختی‌است که روحانی حرف‌های۸۸ را بزند!

گروه سياسي: امام جمعه مشهد می‌گوید: حسن روحانی «حرف‌هایی» می‌زند که پیش‌تر در حوادث سال ۱۳۸۸ زده می‌شد و این مسئله از «بدبختی‌ها» است.
بدبختی‌است که روحانی حرف‌های۸۸ را بزند!
سید احمد علم الهدی در گفتگو با صبح توس، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر این که نمی توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد، اظهار کرد: ما نمی خواهیم کسی را با زور به بهشت ببریم اما شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد. وی افزود: سخنانی که برخی در دوران فتنه ۸۸ می زدند، امروز رئیس جمهور می زند که این خود بدبختی ماست.

امام جمعه مشهد با بیان این که تشکیل انقلاب اسلامی به خاطر دین مردم بود، اظهار کرد: اگر امام خمینی(ره) به فکر دین مردم نبودند، چگونه و با چه هدفی این انقلاب را به وجود آودند؟ بدون شک اگر به خاطر دین مردم نبود، جوانان این مرز و بوم در دفاع مقدس به شهادت نمی رسیدند و حتی اگر به خاطر دین نبود، آقای روحانی، به عنوان یک طلبه رئیس جمهور نمی شد. عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم که نظام و انقلاب را پذیرفتند، به خاطر دین خودشان پذیرفتند و اگر بنا شد که به فکر دین مردم نباشیم، پس باید به چه چیزی فکر کنیم؟ علم الهدی با بیان این که از اول انقلاب قشر متدین پای نظام اسلامی ایستاده اند، اضافه کرد: سخنان اخیر رئیس جمهور اگر به این منظور صورت گرفت که دل یک جریان بی دین و سکولار را خوش کند، به نظر من کار اشتباهی است.