به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۴۷۳۳

دولت احمدي نژاد ادبیات بی‌ادبی را باب کرد

گروه سياسي: يك عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: دولت پیشین ادبیات بی ادبی را در کشور باب کرد و رواج داد.
دولت احمدي نژاد ادبیات بی‌ادبی را باب کرد
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رسول منتجب نیا، در همایش اعتدال، استراتژی و ایدئولوژی که به همت اصلاح طلبان فارس در شیراز برگزار شد، افزود: امروز شاهد هستیم که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این ادبیات چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی تغییر کرده و گفتمان سیاسی ما عوض شده است. وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که رییس جمهوری، وزرا و دیگر مسوولان در مقابل سران دیگر کشورها با ادبیاتی درست و دیپلماتیک صحبت می‌کنند.

وي، اصلاحات را یک اندیشه و فکر برخوردار از ریشه مردمی و نشات گرفته از عقل و دین دانست و گفت: اصلاحات بر خلاف آنچه عده‌ای تصور می‌کنند و در خیال خود می‌‌پرورانند به معنای انقلاب و دگرگونی نیست بلکه اصلاحات یعنی صالح ترین افراد روی کار بیایند و مسوولیت‌ها را بپذیرند.

وی اضافه کرد: اصلاحات یعنی اینکه سیاست داخلی و بین المللی که طی هشت سال فعالیت دولت قبل به بدترین شرایط رسید و رسوایی‌هایی را برای کشور به دنبال داشت و روابط بین المللی ما را به پایین‌ترین سطح رساند، سامان یابد. قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: در دولت قبل که همه تریبون‌ها و نشریات، دست جریانی خاص بود، آنها می‌گفتند دوران اصلاحات تمام شده است و به خیال خودشان آخرین میخ تابوت اصلاحات را نیز کوبیدند.

منتجب نیا گفت: اصلاحات یک اندیشه و فکر مواج است که در نقطه مقابل آن افساد و تسلیم شرایط شدن و وضع موجود را پذیرفتن قرار دارد. وی تصریح کرد: اصلاحات، استقلال و آزادی را در تمام زمینه‌ها برای همه می‌خواهد اما آزادی نه به معنای بی بندوباری را، آنگونه که عده‌ای چنین تفکرات غلط و تعریف بی پایه و اساسی از اصلاحات به جامعه تزریق می‌کنند.