به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۸۱۳

جام‌جهانی در بزرگترین سینمای‌روبازخاورمیانه

گروه ورزشي: سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل از سینما آبیدر، بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه واقع در پارک جنگلی آبیدر سنندج خبر داد.
جام‌جهانی در بزرگترین سینمای‌روبازخاورمیانه
تورج سلطنت پوری گفت: تمام مسابقاتی که از ساعت 20 شب به بعد برگزار می شود از این سینما قابلیت پخش دارند. به گفته وی با توجه به روباز بودن سینما، مسابقات در زمان تاریک بودن هوا قابل پخش است و از این رو مسابقاتی که از ساعت 20 شب به بعد برگزار می شود در این سینما پخش می شود. وی با اشاره به اینکه سینما روباز آبیدر سنندج مجهز به دستگاه ها و تجهیزات جدید شده است، گفت: مسابقات جام جهانی از طریق دستگاه ویدئو پروجکشن با کیفیت بالا پخش می شود.

وی ورود برای عموم علاقمندان برای دیدن این مسابقات را آزاد دانست و اظهار کرد: در طول برگزاری مسابقات جام جهانی برنامه جنبی خاصی نداریم و تنها مسابقات پخش می شود. سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج با اشاره به اینکه مسابقات تیم ملی کشورمان در جام جهانی بعد از ساعت 20 برگزار می شود، گفت: تمام مسابقات تیم ملی در سینمای روباز آبیدر پخش می شود.

پارک جنگلی آبیدر که در دامنه کوهی به همین نام واقع شده در سال 75 به بهره برداری رسید و به نماد استان کردستان و شهر سنندج تبدیل شده است. سینمای روباز آبیدر سنندج یکی از سینماهای بزرگ روباز دنیا است که پرده نمایش آن نزدیک به 60 متر طول دارد. جام جهانی 2014 برزیل 23 خرداد با دیدار میزبان و کرواسی در ساعت 30 دقیقه بامداد در ورزشگاه آرنا کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز می شود. تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این دوره از مسابقات در روز 26 خرداد ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف نیجریه می رود، 31 خرداد ساعت 20 و 30 دقیقه در مقابل آرژانتین صف آرایی می کند و ساعت 19 و 30 دقیقه روز چهارم تیر با بوسنی و هرزگوین دیدار می کند.ک/3
مرجع : ايرنا