به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۵۳۱۵

علیخانی: مردم به جنجال و ویرانی"نه" گفتند

گروه سياسي: مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه امروز اطرافیان و همراهان و برخی وزرای رئیس جمهور حامی خوبی برای دکتر روحانی نیستند و نمی‌توانند از منتخب مردم دفاع کنند.
علیخانی: مردم به جنجال و ویرانی"نه" گفتند
حجت الاسلام قدرت علیخانی درهمایش حامیان دولت در قزوین گفت: مسائل سیاسی، اقتصادی، تورم، تحقیر ملت ایران، خدشه وارد شدن به روابط خارجی همه دست بدست هم دادند تا ملتی بزرگ در مدت 15 روز تصمیمی انقلابی بگیرد و یک شخصیت روحانی، سیاسی و دین‌مدار را به ریاست جمهوری انتخاب کند و به دولتی که دنبال جنجال، جنگ و ویرانی کشور بود، نه بزرگ بگوید. وی با بیان این‌که از همراهان و وزرای رئیس جمهور گلایه مندیم و انتقاد داریم، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید احساسات پرشور جوانانی که با امید به دولت آقای روحانی رای داده اند را نادیده بگیرند و به خواسته ها بی توجه باشند و امروز در شرایطی هستیم که از رقبای انتخاباتی رئیس جمهور آسیب نمی‌بینیم، بلکه دولت از سوی برخی حامیان رقبای انتخاباتی در فشار است و مانع تراشی می کنند و متاسفانه آقای روحانی فقط خودش یک تنه از دولت دفاع می کند و یاران خوبی ندارد.

وی تصریح کرد: آنچه در توان آقای روحانی بود که مهمترین آن اصلاح روابط خارجی است صورت گرفته و امروز دیگر کسی ملت ما را تحقیر نمی کند و امید و آرامش به کشور بازگشته و امیدواریم در پنج هفته آینده با توافق در خصوص انرژِی هسته ای این آرامش بیشتر شود و شاهد سرمایه گذاری بیشتر در ایران هم باشیم. این نماینده پیشین مجلس گفت: دکتر روحانی با حمایت اصلاح طلبان به صحنه آمدند و با رای شما به ریاست جمهوری رسید، اما امروز از یاران دولت گله مندیم که همراه خوبی برای روحانی نیستند و رئیس جمهور فقط خودش از عملکردش دفاع می کند.

علیخانی افزود: کارشناسان باید با آمار و اسناد دقیق، فسادی که در کشور در هشت سال گذشته صورت گرفت را برای مردم بازگو کنند. وی با انتقاد از انتصاب اخیر فرماندار تاکستان اظهارکرد: البته باید حامیان دولت موانع پیش روی مسئولان را هم بدانند برای نمونه وقتی قرار شد استاندار احمدی نژاد در تاکستان فرماندار شود از آقای روزبه درخواست کردیم این کار را نکند و وی هم موافقت کرد معارفه عقب بیفتد. اما برخی مذاکرات پشت پرده استاندار را ملزم کرده مراسم معارفه را انجام دهد.

وی یادآورشد: استاندار قزوین باید با توجه به شرایط منطقه تدبیر کند و کارها را پیش ببرد و ما هم از شما حمایت می‌کنیم، اما باید به خواسته های مردم و جوانان احترام بگذارید و بدانید بخشداران، خیلی از مسئولان و حتی مدیران کل جدید، مسئولان زمان دولت قبل هستند که باید مورد بازنگری قرار گیرند. وی خطاب به استاندار قزوین افزود: تغییرات را در استان ورق بزنید و در اسرع وقت کسانی را معرفی کنید که همراه دولت باشند تا بتوانیم پاسخگوی دوستان حامی دولت و اصلاح طلبان باشیم. علیخانی در پایان گفت: هشت سال گذشته را مرور کنید و ببینید چه بر سر کشور آمد لذا باید از فرصتها برای جبران گذشته استفاده کنیم.
مرجع : ايسنا