به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۶۸۹
شکست سنگين کامرون مقابل کرواسي

كامرون سومين حذف شده جام بيستم

گروه ورزشي: تيم ملي کامرون با قبول شکست سنگين 4 بر صفر برابر کرواسي، از جام بيستم خداحافظي کرد تا سومين وداع کرده با جام باشد.
كامرون سومين حذف شده جام بيستم
کرواسي و کامرون دومين ديدار خودشان را در گروه A جام جهاني برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر کرواسي به پايان رسيد تا نماينده آفريقا وداعي زودهنگام با اين رقابت‌ها داشته باشد.
کرواسي در نيمه نخست موفق شد در دقيقه 11 با ضربه ايويکا اوليچ به گل نخست برسد در ادامه آلکس سانگ از زمين مسابقه اخراج شد تا کامرون نيمه دوم را 10 نفره بازي کند.

کرواسي در نيمه دوم سراپا حمله شد و توانست از برتري نفري خود استفاده کند و سه بار ديگر دروازه کامرون را باز کند. پرسيچ در دقيقه 48 موفق شد به زيبايي از زاويه بسته دروازه کامرون را براي بار دوم باز کند. اين پايان کار نبود. ماريو مانژوکيچ که بازي اول تيمش را از دست داده بود در اين ديدار بازگشتي رويايي به ترکيب تيمش داشت و موفق شد دو بار در دقايق 61 و 73 گلزني کند تا کرواسي اين ديدار را با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برساند.

کرواسي براي صعود از اين گروه بايد در بازي آخر برابر مکزيک برنده شود در غير اين صورت به احتمال فراوان از جام خداحافظي خواهد کرد. کامرون نيز با اين شکست خداحافظي زودهنگامي با جام خواهد داشت و بازي آخر اين تيم با برزيل تشريفاتي است.