به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۵۷۳۹
پيروزي اروگوئه مقابل انگليس با درخشش سوآرز

انگليس هم در آستانه حذف قرار گرفت

گروه ورزشي: اروگوئه با درخشش لوييس سوآرز، انگليس را در آستانه حذف از جام جهاني قرار داد.
انگليس هم در آستانه حذف قرار گرفت
در سومين بازي گروه D رقابت‌هاي جام جهاني از ساعت 23:30 تيم‌هاي ملي انگليس و اروگوئه در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پايان اين بازي حساس اروگوئه با درخشش لويس سوارس توانست 32 بر يک پيروز اين بازي باشد. در نيمه نخست هر دو تيم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند. سوارز و کاواني از يک سو براي اروگوئه و استوريچ و روني از سوي ديگر براي انگليس موقعيت‌سازي کردند.

وين روني يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌هاي انگليس را با کوبيدن ضربه سر به تير دروازه از دست داد. دقايقي بعد سانتر زيبا و بدون نقص اديسون کاواني روي سر سوارس نشست و او با چرخش سر خود گل نخست را براي اروگوئه به ثمر رساند تا نيمه نخست با نتيجه يک بر صفر به سود آبي‌پوشان به پايان برسد.

در نيمه دوم روي هاجسون که پيش از بازي به خوبي مي‌دانست امتياز نگرفتن از اين بازي مي‌تواند شانس صعود تيمش براي رسيدن به مرحله بعد را به کمتر از 10 درصد برساند سعي کرد تيمش را هجومي‌تر کند اما تعويض‌هاي قابل پيش‌بيني و حضور بارکلي و لالانا چندان روند اين تيم را تغيير نداد اگرچه حرکت خوب گلين جانسن باعث شد که روني بتواند اولين گل خود را در تاريخ جام جهاني و گل تساوي را به ثمر رساند.

اين پايان کار نبود و سوارس روي يک ضد حمله و غفلت مدافعان انگليس با ضربه محکم گل دوم را براي اروگوئه به ثمر رساند تا زهر خود را در نخستين حضورش در جام جهاني 2014 به انگليس ريخته باشد.
اروگوئه با اين پيروزي سه امتيازي شد و انگليس بدون امتياز ماند تا در صورت تساوي ايتاليا و کاستاريکا از جام حذف شود.

سوارز بهترين بازيکن شد
بازيکن تيم ملي فوتبال اروگوئه بهترين بازيکن ديدار تيمش مقابل انگليس شد. لوئيس سوارز که در اولين بازي تيمش به دليل مصدوميت حضور نداشت، در اين مسابقه به ميدان آمد و توانست پيروزي تيمش را رقم بزند. سوارز که در اين مسابقه 88 دقيقه به ميدان رفت، 35 پاس داد، 2 گل زد و 6 شوت درون چارچوب داشت، به عنوان بهترين بازيکن ميدان در اين مسابقه انتخاب شد.