به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۰۸

آمار فروش اکران بهار سینمای ایران

گروه فرهنگ و هتر: فیلم سینمایی «5 ستاره» ساخته مهشید افشار زاده با نزدیک شدن به مرز یک میلیارد فروش در فهرست 5 فیلم میلیاردی اکران بهار قرار گرفت.
آمار فروش اکران بهار سینمای ایران
فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی تا پایان پنجشنبه 29 به فروش 480 میلیون تومانی دست یافت.امیر قطبی از موسسه پخش فیلمیران فروش فیلم سینمایی «متروپل» را در تهران 320 میلیون تومان و در شهرستان 160 میلیون تومان اعلام کرد. براساس این گزارش، آخرین ساخته مسعود کیمیایی با دراختیار داشتن 37 سینما در کشور و به سرگروهی سینما قدس توانسته به این فروش دست پیدا کند. همچنین «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی توانسته 500 میلیون تومان گیشه را به خود اختصاص دهد. این فیلم با دراختیار داشتن 21 سینما در کشور به این فروش دست یافته است.

مهدی صباغ‌زاده مدیرعامل مؤسسه پخش نیمروز، فروش شهرستان این فیلم را 150 میلیون تومان و فروش تهران را 350 میلیون تومان اعلام کرد. بر همین اساس، «5 ستاره» مهشید افشارزاده نیز با دراختیار داشتن 23 سینما در کشور تا شب گذشته به مرز یک میلیارد فروش نزدیک شد. محمدرضا صابری مدیرعامل مؤسسه پخش نورتابان، فروش 5 ستاره را در تهران 615 میلیون تومان و در شهرستان 300 میلیون تومان اعلام کرد. «50 قدم آخر» کیومرث پوراحمد نیز در گیشه با کم‌اقبالی روبه‌رو است و با دراختیار داشتن 17 سالن سینما در کشور به فروش 60 میلیون تومانی رسیده است. سعید خانی از دفتر پخش نسیم صبا فروش«50 قدم آخر» در تهران را 44 میلیون تومان و شهرستان را 16 میلیون تومان اعلام کرد.
مرجع : فارس