به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۶۰۱۴
یک عضو شورای راهبردی روابط خارجی

تیم مذاکره کننده ایران از حواشی دوری می‌کند

گروه سياسي: یک عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت:‌ تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران تلاش دارد از مباحث غیر معقولی که مطرح می‌شود دوری کرده و مذاکرات را در مسیر اصلی پیش ببرد.
تیم مذاکره کننده ایران از حواشی دوری می‌کند
سید مهدی مصطفوی که صبح امروز در هشتمین گرد همایی بین‌المللی اتحاد دانشجویان جهان اسلام حضور داشت، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که مذاکرات اخیر تیم هسته‌ای را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: تیم مذاکره کننده ، مذاکرات سختی را پیش رو داشتند و اعضا تلاش می‌کردند روی اهداف و ارزشهای خود پایبند باشند. در هر صورت مذاکرات قطع نشده است. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که بر اساس صحبت‌های ظریف مذاکرات داخل پرانتزها است، خاطرنشان کرد: طرفین مذاکرات شرط‌هایی را مطرح می‌کنند که این شروط باعث می‌شود از مباحث اصلی دور شویم و همین امر موجب اذیت می‌شود.

مصطفوی افزود: تیم مذاکره‌کننده ما دنبال این است که حواشی را حذف کرده و به آنها توجه نکند. همچنین از مباحث غیرمعقولی که مطرح می‌کنند دور شود و به آنها توجه نکند. عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران در پایان تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ما بر روی حقوق ایران پافشار بوده وتلاش می‌کند آنچه سازمانهای بین‌المللی بر آن تایید دارند در نظر گرفته شود.
مرجع : ايسنا