به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۶۳۱۵
بزرگان همه رفتند، کاستاريکا صدرنشين گروه مرگ!

صعود اروگوئه در شب حذف ايتاليا و گاز گرفتن سوارز!

گروه ورزشي: با پيروزي يک بر صفر اروگوئه برابر ايتاليا نماينده آمريکاي جنوبي با شش امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد و ايتاليا با اندوخته سه امتيازي خود از دور رقابت‌ها حذف شد. اتفاقی که نه تنها حذف ایتالیا را در پی داشت بلکه یکی دیگر از شگفتی های جام را رقم زد. بعد از اسپانیا و انگلیس، ایتالیا دیگر تیمی بود که در جام جهانی سابقه قهرمانی داشت و با آن وداع کرد.
لوییس سوارز  در جریان دیدار اروگوئه - ایتالیا باز هم رفتار گذشته را تکرار کرد و اين بار شانه کیه‌لینی مدافع تیم حریف را گاز گرفت!
لوییس سوارز در جریان دیدار اروگوئه - ایتالیا باز هم رفتار گذشته را تکرار کرد و اين بار شانه کیه‌لینی مدافع تیم حریف را گاز گرفت!
تيم‌هاي فوتبال ايتاليا و اروگوئه از ساعت 20:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ناس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند. اروگوئه با گل دقيقه 81 گودين يک بر صفر آتزوري را حذف و خودش به مرحله بعد صعود کرد. در نيمه اول داور بازي ماريو بالوتلي مهاجم ايتاليا را با کارت زرد جريمه کرد تا بدين ترتيب وي 2 اخطاره شود. چزاره پراندلي در نيمه دوم اين بازيکن را تعويض کرد و پارولو را به جاي او وارد ميدان کرد. نيمه دوم اين ديدار با يک اتفاق بد ديگر براي ايتاليا همراه بود. در دقيقه 59 کلوديو مارکيزيو با خطايي که روي ريوس انجام داد از سوي داور با کارت قرمز مستقيم جريمه شد تا شاگردان پراندلي 10 نفر بازي را ادامه دهند.

سوارز که پيش از اين سابقه گاز گرفتن بازيکنان حريف را دارد در اين ديدار هم به همين کار پرداخت و در صحنه‌اي که به همراه چيليني دنبال دريافت توپ بودند دست او را گاز گرفت. مدافع ايتاليا هم هر چه سعي کرد تا با نشان دادن جاي داندان‌هاي مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد نتيجه نداد. تيم ملي اروگوئه چند دقيقه بعد از اين اتفاق يعني در دقيقه 81 توسط گودين به گل پيروزي دست پيدا کرد. در دقيقه 84 بازي يک از اعضاي کادر فني ايتاليا به دليل اعتراض به داور از زمين اخراج شد.

انگليس با يک امتياز برزيل را ترک کرد
تيم‌هاي ملي فوتبال انگليس و کاستاريکا در ديدار آخر خود در مرحله گروهي به تساوي رسيدند.
تيم‌هاي انگليس و کاستاريکا آخرين ديدار خود در مرحله گروهي جام جهاني 2014 را از ساعت 20:30 در ورزشگاه مينيه‌‌رو شهر بلوهوريزنته برگزار کردند که اين ديدار در نهايت با نتيجه صفر - صفر به پايان رسيد. نيمه اول اين ديدار صحنه خاصي نداشت و بازيکنان 2 تيم بدون اينکه خطر جدي را روي دروازه يکديگر ايجاد کنند کار را به پايان رساندند. در نيمه دوم اين بازي هم مانند نيمه اول اتفاق خاصي روي دروازه‌ها رخ نداد تا تيم مدعي انگليس فقط با يک تساوي و بدون کسب پيروزي برزيل ترک کند.

باز هم گاز گرفتن‌های سوارس

لوییس سوارز مهاجم باشگاه لیورپول و تیم ملی اروگوئه، در جریان دیدار حساس اروگوئه - ایتالیا باز هم رفتار گذشته را تکرار کرد و شانه کیه‌لینی مدافع تیم حریف را گاز گرفت. تیم اروگوئه با حذف ایتالیا به مرحله بعد راه یافت اما احتمالا فیفا برای او محرومیت در نظر خواهد گرفت.

لوییس سوارز با رفتار زشتی که در بازی برابر ایتالیا انجام داد به خبر اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. او پس از آژاکس و لیورپول، با پیراهن تیم‌ملی اروگوئه نیز بازیکن حریف را گاز گرفت تا در این زمینه هتریک کرده باشد. تصویر سمت راست مربوط به بازی اروگوئه و ایتالیا است که سوارز، شانه کیه‌لینی مدافع تیم حریف را گاز گرفته است.

بوفون بهترین بازیکن دیدار ایتالیا - اروگوئه
جان لوئیجی بوفون سنگربان ایتالیا با وجود دریافت یک گل و شکست تیمش در این بازی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

جام جهاني گروه D 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 کاستاريکا 3 2 1 0 4 1 3 7  
2 اروگوئه 3 2 0 1 4 4 0 6  
3 ايتاليا 3 1 0 2 2 3 1- 3  
4 انگليس 3 0 1 2 2 4 2- 1

دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۰۱:۵۲
كاستاريكا اول ، هيچ كارشناسي پيش بينى نمى كرد ، ايتاليا بعد از پنجاه سال دو بار متوالى نميتونه صعود كنه ، انگليس همراه با كامرون و هندوراس ضعيف ترين تيم جام ، (237465)
اتوبوس ضد فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۶:۱۶
و تنها تیم جام که گل نزده ایران این رو هم اضافه کن که امروز مجبوریم حمله کنیم و فضا دادن به بازیکنهای زخم خورده ای مثل ژکو و پیانیچ ممکنه برای تیم ما فاجعه درست کنه لااقل اگر یونان دفاعی بازی می کنه دو تا گل زده و سه بار تیرک دروازه ساحل عاج رو زد ما فقط زیر توپ کشیدیم همون دوتا حمله هم مدیون دژاگه گوچی هستیم (237510)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۰۷:۵۰
سوارز بعضی وقتا خارش دندان داره !!! (237471)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۰۹:۰۴
بهارجان حتما می خای بگی ما هم امروز می ریم تو صف بزرگان نه!!!!!!!!!!!!!! (237472)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۱:۳۳
خب اول بازی دهنشو چسب بزنن یا .......بزنند!!!!!!!!!!!!!!! (237479)
تلنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۲:۱۳
باز هم داوری (237480)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۳:۱۱
کی باورش می شود ایتالیا و انگلیس حذف بشن...!!!؟ (237484)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۳:۵۶
بابا این سوارز خیلی وحشه. اگه فیفا محرومش نکنه دیگه معلوم میشه کلا دیگه هیچ امیدی به این فیفا نیست. (237486)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ۱۶:۱۹
كلا" يه پوزه بند براي سوارز بايد درست كنند. (237511)