به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۵۳

صدها فرد مسلح در اوکراین کشته شدند

گروه بين‌الملل: یک مقام ارشد نظامی اوکراین از تلفات سنگین شبه نظامیان طرفدار روسیه در مناطق شرق اوکراین خبر داد و اعلام کرد: صدها نفر از جنگجویان اخیرا در مناطق شرق اوکراین در درگیری با نیروهای دولتی کشته شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دولتی ˈاونیانˈ اوکراین، ژنرال ˈآلکساندر رازمازنینˈ رییس اداره امور پرسنلی وزارت دفاع اوکراین روز پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: تلفات جنگجویان در اسلاویانسک به قدری سنگین است که آنها نمی دانند با اجساد کشته شدگان چکار کنند.

وی افزود: مراکز پزشکی قانونی اسلاویانسک پر از اجساد جنگجویان است و بسیاری هم در مناطق جنگلی به خاک سپرده یا به روسیه منتقل شده اند. وی خاطرنشان کرد: تعدادی از اجساد شبه نظامیان هم در کنار خیابانهای اسلاویانسک و مناطق حومه آن دفن شده است.

به گفته این مقام اوکراینی، در روزهای اخیر غواصان در برکه های اسلاویانسک، صدها جسدمتعلق به شبه نظامیان مخالف دولت اوکراین را یافتند. رازمازنین گفت: جنگجویان اجساد همرزمان خود را در گورهای جمعی دفن می کنند و چنین سرنوشتی در انتظار بخشی از داوطلبانی است که از روسیه برای جنگیدن به اوکراین نفوذ می کنند. نیروهای اوکراینی از اواسط ماه آوریل گذشته در مناطق جنوب و شرق این کشور برای سرکوبی جدایی طلبان طرفدار روسیه عملیات ضدتروریستی اجرا می کنند.