کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مربي آرژانتين 450 هزار دلار حقوق گرفته كيروش 2 ميليون دلار!

بس كنيد؛ اين آقا چه گلي بر سر فوتبال ما زد؟

8 تير 1393 ساعت 17:54

گروه ورزشي: كارلوس كيروش می‌گوید برای ماندن در ایران، فدراسیون فوتبال باید پیشنهادش را به صورت مکتوب به او ارائه دهد.


کارلوس کی‌روش پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال که با موضوع بررسی شرایط تمدید قرارداد او برگزار شد، اظهار کرد: کفاشیان در جلسه امروز باز هم تمایلش را برای ادامه همکاری من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تکرار کرد. من در یازده ماه گذشته علاقه‌ام را برای این کار به صورت عملی نشان داده‌ام اما اکنون دیگر مجالی برای حرف زدن نیست. اگر فدراسیون فوتبال ایران در تمایلش برای ادامه همکاری با من جدی است، باید پیشنهادش را به صورت مکتوب به من ارائه دهد تا آن را بررسی کنم وگرنه برای همیشه فقط دوستان خوبی باقی خواهیم ماند. وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که تا پیشنهاد مکتوبی دریافت نکند نمی‌تواند تصمیمی بگیرد. گفتني اينكه منظور كيروش از پيشنهاد كتبي فدراسيون فوتبال ايران، پاسخ به درخواست 4 ميليون دلاري او و همكارانش براي يكسال در تيم ملي مي باشد!

..........................................
گروه ورزشي بهارنيوز: 300 خبرنگار! هم از ماندن كي‌روش با حدود 12 ميليارد تومان!! در فوتبال ايران حمايت كرده‌اند!
اصولا معلوم نيست ايران چند خبرنگار ورزشي دارد كه 300 نفر آنها در اقدامي غيرحرفه‌اي به اهرم فشاري براي ماندن يك مربي در فوتبال ايران حمايت مي‌كنند. مردي كه اصولا معلوم نيست چه گلي بر سر فوتبال ايران زده است!
واقعا تمام كار كي‌روش مگر يك امتياز و يك گل زده در جام جهاني نبود؟! پس تفاوت و برتري اين مربي با مربياني چون جلال طالبي كه در جام‌جهاني‌هاي گذشته تيم‌هايشان هم بيشتر گل زد و هم بيشتر امتياز گرفت و هم زيباتر و نه مثل تيم آقاي كي‌روش با روش دفاع اتوبوسي بازي كرد، چيست؟!

مربي تيم بوسني در همين مسابقات جام جهاني برزيل، فقط 300 هزار دلار حقوق گرفت اما آقاي كي‌روش بالغ بر 2 ميليون دلار از فوتبال ايران كسب كرد! مربي آرژانتين 450 هزار دلار حقوق گرفته است و تيمش جزو مدعيان قهرماني است و آقاي كي‌روش هنوز اشتهايش از پول نفت ايران سيراب نشده است و پيشنهاد 4 ميليون دلاري براي يك سال مربيگري داده است! عده‌اي هم در رسانه‌هاي كشور شده‌اند وكيل مدافع اين مربي با تفكر تدافعي، فوتبال بسته و نازيبا. واقعا تا كي مي‌خواهيد «مرغ همسايه برايتان غاز باشد» آقايان؟!

اين كي‌روش با فوتبالي تدافعي و تيمي سالخورده و مسن واقعا چه دستاوردي براي فوتبال ايران داشت؟! او حتي حاضر نشد مربي با دانشي چون «صالح» را تحمل كند و چند روز قبل از شروع مسابقات عذرش را خواست و از اردوي آفريقاي جنوبي روانه ايرانش كرد. او در اين 2 سال چه خدمتي بر امر مربيگري فوتبال كرده است؟ به چند مربي جوان ايراني در قبال دو ميليون دلاري كه گرفت حتي يك ساعت آموزش مربيگري داد؟!

بس كنيد اين حكايت تلخ را. وقتي نحوه بازي تيم‌مان را در هر 3 بازي جام‌جهاني برزيل مي‌بينيم بايد از اين همه حلواحلوا كردن كي‌روش شرم كنيم. زشت‌ترين و تدافعي‌ترين بازي‌ها را انجام داديم و ضعيف‌ترين تيم را در امر گلزني داشتيم.
در تيم آقاي كي‌روش حتي يك بازيكن از تيم قهرمان ليگ‌برتر ايران براي يك دقيقه هم بازي نكرد! اين كجايش حرفه‌اي‌گري است؟! سوگلي آقاي مربي در تيم‌ ملي چه چيزي جز قدم زدن در ميدان داشت اما يك دقيقه تعويض نشد اما بهترين بازيكن تيم (دژاگه) را به دليل لجاجت‌هاي بي‌مورد در بدترين دقايق كه تيم به او احتياج داشت از زمين بيرون آورد!

جوري كي‌روش كي‌روش مي‌كنيم كه انگار تيم ملي ما را به قهرماني جام‌جهاني رسانده است! او كسي است كه سطح توقع ملت ما را به باختن 1برصفر و تساوي صفر بر صفر و شكست 3بر1 (مقابل تيمي كه اولين حضورش در جام‌جهاني را تجربه مي‌كرد!) به پيروزي و جشن ملي تبديل كرد! بس كنيد؛ اين بازي مسخره و ملال‌آور را! گفتني درباره اين تيم ملي و حواشي آن بسيار و فراوان است و جاي آن در اين مطلب نيست؛ اما خوب مي‌دانيم كه كي‌روش نهايت زحمتي كه براي فوتبال ما كشيد به اندازه 300 هزار دلار مربي بوسني هم نبود چه برسد بخواهيم بابتش 4 ميليون دلار را به پايش بريزيم!


کد مطلب: 46772

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/46772/بس-كنيد-آقا-گلي-سر-فوتبال-زد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir