به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۷۹۳۸

«حبیب» خواننده معروف ايراني بازداشت شد

گروه هنري: عصر ديروز سه شنبه، حبیب، خواننده معروف ایرانی که سال ها در لوس آنجلس آمریکا فعالیت داشت، در شهرک تاریخی ماسوله دستگیر شد.
«حبیب» خواننده معروف ايراني بازداشت شد
به گزارش انصاف نیوز، خواننده معروف ایرانی چند سالی است که به ایران برگشته و به تازگی در صدد اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد است تا بتواند به صورت رسمی فعالیت های خود را در ایران پیگیری کند. منبع محلی دیار میرزا خبر داده که او در حالی که مشغول ساخت کلیپ تصویری در شهرک تاریخی ماسوله استان گیلان بود توسط پلیس با تمامی عوامل ساخت ویدیو کلیپ، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

حبیب محبّیان که با نام کوچکش «حبیب» در دنیای موسیقی شناخته می‌شود، خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا، ایرانی است که دارای سبک نو در موسیقی ایران می‌باشد و همین سبک خاصش باعث شهرت و محبوبیت وی است.
حبیب در سال 1356 اولین آلبومش را با عنوان "مرد تنهای شب" روانه بازار می‌کند. مرد تنهای شب آلبومی بود که بیشتر کارهایش ازجمله شعر، آهنگ و تنظیمات حاصل کار حبیب بود. همین آلبوم او را به شهرت رساند و برایش محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورد. او بیشتر آهنگ های این آلبوم را برای مادر و همسرش خواند؛ قطعاتی چون "شهلای من" و "نگاهم"، "مادر" یا "خرس کوکی (ببار ای برف)". سپس با زن دیگری به نام ناهید ازدواج کرد که پسرش محمد حاصل ازدواج آنهاست.

ماجرای آمدن حبیب به ایران و درخواست مجوز و آلبوم و کنسرت او، با یادداشتی از رضا رشید پور، مجری جنجالی تلویزیون شروع شد. او چند سال پیش در وبلاگش نوشت: "حبیب محبیان، خواننده اهل لسآنجلس قصد دارد در ایران کنسرت برگزار کند. این خواننده لس‌آنجلسی که از حدود شش ماه قبل به ایران بازگشته شاید به زودی در ایران کنسرت برگزار کند. او از ریشه‌ها حرف می‌زند و از تمام دلتنگی‌هایش در آمریکا. خیلی‌ها به او کمک کرده‌اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبرهای خوبی داشت . ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد". حبیب محبیان، چندی پیش توانست کتاب خود را که شامل مجموعه ی ترانه‌هایش بود با مجوز در ایران صادر و در نمایشگاه کتاب سال جاری عرضه کند.