کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خبر داد

افزایش 10 درصدی مقرری ارزی دانشجویان بورسیه‌ و تصویب آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی تا شهریور

خبرگزاری ايسنا , 21 تير 1393 ساعت 9:37

گروه دانشگاه: رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام افزایش متوسط 10 درصدی مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از کشور با تصویب هیات دولت خبر داد.


دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه، اظهار داشت:‌ از این پس بورسیه خارج فقط از طریق آزمون یا برای مربیان دانشگاه‌ها انجام می‌شود و دیگر بورسیه بدون آزمون نخواهیم داشت. وی ادامه داد: افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از اول فروردین ماه سال جاری اعمال می‌شود.
تصویب آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی دانشگاه‌ها تا شهریور
وی درباره آیین‌نامه جدید کمیته‌های انضباطی دانشگاه‌ها گفت: آیین‌نامه انضباطی جدید هنوز تصویب نشده و براساس برخی از مباحثی که در شرایط جدید دانشگاه‌ها مطرح شده و پیگیری حقوق دانشجویان و دانشگاه در حال بررسی این آیین‌نامه هستیم و با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت و نهادهای دیگر انجام شده امیدواریم تا شهریورماه آیین‌نامه نهایی و تصویب شود.
رییس سازمان امور دانشجویان درباره برخی شنیده ها مبنی بر تشکیل شورای حل اختلاف در آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی دانشگاه‌ها، گفت: این مساله به این شکل قاعدتا نخواهد بود اما اینکه حقوق طرفین با مکانیزم‌های مختلف در بررسی پرونده‌ها لحاظ شود، در برنامه سازمان وجود دارد.


کد مطلب: 48100

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/48100/افزایش-10-درصدی-مقرری-ارزی-دانشجویان-بورسیه-تصویب-آیین-نامه-جدید-کمیته-انضباطی-شهریور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir